Pancerz a gildie 3495 5

O temacie

Autor zalpl

Zaczęty 23.01.2010 roku

Wyświetleń 3495

Odpowiedzi 5

zalpl

zalpl

Użytkownicy
posty92
  • Użytkownicy
Witam, mam takie pytanie... czy jest możliwość zrobienia podziału zbroi ze względu na gildie, tzn. że główny bohater będąc, np. magiem nie mógł by używać zbroi ciężkich tylko szaty a,np. złodziej zbroi cięższej niż skórzana?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Tak, musiałbyś przy każdej próbie założenia zbroi sprawdzać, czy bohater należy do danej gildii, która może używać daną zbroję.

zalpl

zalpl

Użytkownicy
posty92
  • Użytkownicy
Tak, musiałbyś przy każdej próbie założenia zbroi sprawdzać, czy bohater należy do danej gildii, która może używać daną zbroję.

aha...a czy mógłbyś mi jakiś przykładowy kod takiej zbroi sprezentować? Możesz na pw :P
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
INSTANCE ITAR_KDF_L (C_Item)
{
   name                =   "Szata Maga Ognia";

   mainflag             =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags                =   0;

   protection [PROT_EDGE]   =   40;
   protection [PROT_BLUNT] =    40;
   protection [PROT_POINT] =    40;
   protection [PROT_FIRE]    =    20;
   protection [PROT_MAGIC] =    20;

   value                =   VALUE_ITAR_KDF_L;

   wear                =   WEAR_TORSO;

   visual                =   "ItAr_KdF_L.3ds";
   visual_change          =   "Armor_Kdf_L.asc";
   visual_skin          =   0;
   material             =   MAT_LEATHER;
   
   on_equip            =   Equip_ITAR_KDF_L;
   on_unequip            =   UnEquip_ITAR_KDF_L;
   
   description            =   name;

   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;         
   COUNT[1]            =    protection   [PROT_EDGE];
   
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;      
   COUNT[2]            =    protection   [PROT_POINT];
   
   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         
   COUNT[3]            =    protection   [PROT_FIRE];
   
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;      
   COUNT[4]            =    protection   [PROT_MAGIC];
   
   TEXT[5]               =   NAME_Value;         
   COUNT[5]            =    value;
};
FUNC VOID Equip_ITAR_KDF_L()
{
   if (Npc_IsPlayer (self) && (self.guild == GIL_KDF))
   {
      KDFArmor_Equipped = TRUE;
      
      if (KDF01_Equipped == TRUE)
      {
         self.protection[PROT_EDGE]    += BA_Bonus01;
         self.protection[PROT_BLUNT] += BA_Bonus01;
         self.protection[PROT_POINT] += BA_Bonus01;
         self.protection[PROT_MAGIC] += BA_Bonus01;
         self.protection[PROT_FIRE]    += BA_Bonus01;
      };
   };
};
FUNC VOID UnEquip_ITAR_KDF_L()
{
   if Npc_IsPlayer (self)
   {
      KDFArmor_Equipped = FALSE;
   
      if (KDF01_Equipped == TRUE)
      {
         self.protection[PROT_EDGE]    -= BA_Bonus01;
         self.protection[PROT_BLUNT] -= BA_Bonus01;
         self.protection[PROT_POINT] -= BA_Bonus01;
         self.protection[PROT_MAGIC] -= BA_Bonus01;
         self.protection[PROT_FIRE]    -= BA_Bonus01;
      };
   };
};

Na czerwono zaznaczyłem, co trzeba dodać. Powinno działać. Zbroja jest z G2.

zalpl

zalpl

Użytkownicy
posty92
  • Użytkownicy
Na czerwono zaznaczyłem, co trzeba dodać. Powinno działać. Zbroja jest z G2.

A czy tak samo można to zastosować w G1?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Tak, w tym samym miejscu to dodaj. Tylko nie pamiętam, czy tak samo nazywa się gildia magów. Ale chyba taką samą ma nazwę.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry