O temacie
Autor zalpl
Zaczęty 23.01.2010 roku
Wyświetleń 3496
Odpowiedzi 5
zalpl
Adanos Administrator
Tak, musiałbyś przy każdej próbie założenia zbroi sprawdzać, czy bohater należy do danej gildii, która może używać daną zbroję.
INSTANCE ITAR_KDF_L (C_Item){ name = "Szata Maga Ognia"; mainflag = ITEM_KAT_ARMOR; flags = 0; protection [PROT_EDGE] = 40; protection [PROT_BLUNT] = 40; protection [PROT_POINT] = 40; protection [PROT_FIRE] = 20; protection [PROT_MAGIC] = 20; value = VALUE_ITAR_KDF_L; wear = WEAR_TORSO; visual = "ItAr_KdF_L.3ds"; visual_change = "Armor_Kdf_L.asc"; visual_skin = 0; material = MAT_LEATHER; on_equip = Equip_ITAR_KDF_L; on_unequip = UnEquip_ITAR_KDF_L; description = name; TEXT[1] = NAME_Prot_Edge; COUNT[1] = protection [PROT_EDGE]; TEXT[2] = NAME_Prot_Point; COUNT[2] = protection [PROT_POINT]; TEXT[3] = NAME_Prot_Fire; COUNT[3] = protection [PROT_FIRE]; TEXT[4] = NAME_Prot_Magic; COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC]; TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;};FUNC VOID Equip_ITAR_KDF_L(){ if (Npc_IsPlayer (self) && (self.guild == GIL_KDF)) { KDFArmor_Equipped = TRUE; if (KDF01_Equipped == TRUE) { self.protection[PROT_EDGE] += BA_Bonus01; self.protection[PROT_BLUNT] += BA_Bonus01; self.protection[PROT_POINT] += BA_Bonus01; self.protection[PROT_MAGIC] += BA_Bonus01; self.protection[PROT_FIRE] += BA_Bonus01; }; };};FUNC VOID UnEquip_ITAR_KDF_L(){ if Npc_IsPlayer (self) { KDFArmor_Equipped = FALSE; if (KDF01_Equipped == TRUE) { self.protection[PROT_EDGE] -= BA_Bonus01; self.protection[PROT_BLUNT] -= BA_Bonus01; self.protection[PROT_POINT] -= BA_Bonus01; self.protection[PROT_MAGIC] -= BA_Bonus01; self.protection[PROT_FIRE] -= BA_Bonus01; }; };};
Na czerwono zaznaczyłem, co trzeba dodać. Powinno działać. Zbroja jest z G2.