Blender - Konwersja krzywych Beziera na edytowalną siatkę 4812 2

O temacie

Autor eto

Zaczęty 28.12.2009 roku

Wyświetleń 4812

Odpowiedzi 2

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cześć.

Wymodelowałem sobie obiekt za pomocą krzywych Beziera, jednak chciałbym się dowiedzieć, czy i jak można przekonwertować te krzywe na w pełni edytowalną siatkę. Po prostu chcę go sobie ręcznie "odchudzić".

To by było na tyle.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Konserwa

Konserwa

Użytkownicy
posty63
Propsy23
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Tak niewiele potrzeba, by wielu nauczyło niewielu tak wiele... nie, to było coś innego :lol2:
No cóż, w każdym razie działa, i mogłem się spodziewać, że to będzie takie proste. Dzięki.

Skoro działa, zamykam
Avallach
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry