Tworzenie NPC 128389 29

O temacie

Autor

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 128389

Odpowiedzi 29

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Tworzenie NPC
#20 2012-03-01, 20:26(Ostatnia zmiana: 2012-03-01, 20:28)
No offence, ale ten tutorial jest do dupy, piszesz "zmieniam", ale nie tłumaczysz czemu oraz jak zrobić własną unikatową postać, jedyne co pokazujesz to jak przepisać skrypt Onara na Gotyka i tyle, też mi tutorial.


Link tutorial pisania postaci by me.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
Na poprzednim koncie dodałem chaotyczny tutek dodawania NPC w Gothic 2, w sumie kto chciał to się połapał ale Sawikowi się nie podobało więc wrzucam w załączniku wersję przejrzystą i czytelną dla każdego.
 

Draco1

Draco1

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Draco1

Tworzenie NPC
#22 2015-12-15, 21:11(Ostatnia zmiana: 2015-12-15, 21:38)
instance PAL_999_Draco (Npc_Default) // Postać stworzył Draco
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Draco";   
   guild       = GIL_PAL;
   id            = 999;
   voice       = 5;
   flags           = 0;                                                
   npctype      = NPCTYPE_FRIEND;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 5);                                                   
      
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_MASTER;   
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   
   EquipItem   (self, ItMw_1h_Mil_Sword);
        CreateInvItems  (self, Itri_prot_fire_01, 1);
   
   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);

      
   // ------ visuals ------                                                         
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Pony", Face_N_Lee, BodyTex_N, ITAR_MIL_M);   
   Mdl_SetModelFatness   (self, 0);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Militia.mds");
   
   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                      
   B_SetFightSkills (self, 75);
   
   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_999;
};
FUNC VOID Rtn_Start_999 ()
{         
TA_Pee               (09,00,21,00,BIGFARM);
       
TA_Practice_Magic    (21,00,09,00,BIGFARM);   
};   

Dalej ten sam błąd ?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3409
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nie używasz tagu code.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Tworzenie NPC
#24 2015-12-15, 22:02(Ostatnia zmiana: 2015-12-15, 22:15)
Tak czy takFUNC VOID Rtn_Start_999 ()
{         
TA_Pee               (09,00,21,00,BIGFARM);
       
TA_Practice_Magic    (21,00,09,00,BIGFARM);   
};   
  powinien być FUNC VOID Rtn_Start_999 ()
{         
TA_Pee               (09,00,21,00,"BIGFARM");
       
TA_Practice_Magic    (21,00,09,00,"BIGFARM");   
};   

Edit: Właściwie to co tutaj robi ten skrypt, pytasz czemu nie działa w samouczkach?
Czy zwyczajnie napisałeś przykładowy skrypt postacie w dodatku z błędem i bez objaśnienia?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Draco1

Draco1

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Draco1

Tworzenie NPC
#25 2015-12-15, 22:22(Ostatnia zmiana: 2015-12-15, 22:28)
Sry tematy pomyliłem. Ale dzięki za pomoc.


Post połączony: 2015-12-15, 22:28
Dalej jest coś nie tak.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Ale co, jaki błąd, nikomu się nie chce sprawdzać nieprzejżyście wklejonego kodu
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Draco1

Draco1

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
U.PAR Expected ',' ( line 27 ) tak pisze jak włączam.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Tworzenie NPC
#28 2015-12-16, 07:42(Ostatnia zmiana: 2015-12-16, 09:48)
   CreateInvItems  (self, Itri_prot_fire_01, 1);na:
   CreateInvItem  (self, Itri_prot_fire_01);Jak chcesz jedną rzecz to nie musisz pisać, nie jestem pewien ale gdyby było 01 to chyba nie byłoby błedu ale nie wiem, w każdym razie ta jedynka jest nie potrzebna

Edit: Poprawiłem tak jak Bogdan zwrócił uwagę

Edit2: właściwie to może nie być problemem, ponieważ pc_Itemfeller ma wpisane to tak samo jak ty, na pewno w skrypcie postaci jest ten błąd?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
CreateInvItem(self,Itri_prot_fire_01); -> stwórz przedmiot
Nie CreateInvItems  (self, Itri_prot_fire_01); -> stwórz przedmioty
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry