Szybko mówiąc. Na You Tub'ie napotkałem się na filmik w którym przedstawiono generator npc. Link na dole. A tu krótka instrukcja:
Zdjęcie nr.1:
Zdjęcie nr.1 link1)Wpisujemy imię npc
2)wpisujemy ID npc
3)Wybieramy typ walki npc. (np. tchórz-czyli że ucieka lub master-czyli się nie poddaje)
4)Wybieramy gildę npc (np. najemnik lub mag ognia)
5)Głos npc (np. alkoholik lub arogancki [arogancki występuje u Kruka: -Zejdź mi z drogi])
6)Typ npc (np. przyjazny lub bandyta)
Zdjęcie nr.2:
Zdjęcie nr.2 link7)Wpisujemy poziom npc
8)wpisujemy siłę npc
9)Wpisujemy zręczność npc
10)Wpisujemy aktualną manę npc
11)Wpisujemy maksymalną manę npc
12)Wpisujemy aktualne pkt. życia npc
13)Wpisujemy maksymalną ilość pkt. życia npc
14)Jeśli klikniemy w Umiejętności wyskoczy nam okienko opisane poniżej
Zdjęcie nr.3:
Zdjęcie nr.3 link15)Wybierz zdolność npc
16)Wpisz poziom posługiwania się zdolnością (prawdopodobnie poziom maxsymalny to 2 [chyba że można się w grze nauczyć walki bronią dwuręczną poziom 3] w wypadku magii wpisujemy krąg magii postaci)
17)Dodajemy zdolność do skryptu
18)Oznacza że dodaliśmy umiejętność
Zdjęcie nr.4:
Zdjęcie nr.4 link19)Wybieramy zbroje
20)Wybieramy własną zbroje (jeśli taką mamy)
21)Wybieramy broń
22)Wybieramy własną broń (jeśli taką mamy)
23)Wybieramy łuk/kuszę
24)Wybieramy własny łuk lub własną kuszę (jeśli taką mamy)
25)Opisane poniżej
Zdjęcie nr.5:
Zdjęcie nr.5 link26)Wybieramy rodzaj przedmiotu
27)Wybieramy przedmiot
28)Wybieramy własny przedmiot (jeśli taki mamy)
29)Podajemy ilość przedmiotu
Zdjęcie nr.6:
Zdjęcie nr.6 link30)Wybieramy ciało (w majtkach, kowal lub kucharz itp.)
31)Wybieramy teksturę ciała (w wypadku kiedy wyżej wybierzemy kowal lub kucharz to wybieramy teksturę kowala lub kucharza)
32)Pokazana tekstura ciała (w innym wypadku tekstura ciała kucharza lub kowala)
33)Wybieramy rodzaj twarzy (tego nie rozumiem, co byś nie wybrał i tak są te same tekstury twarzy do wyboru)
34)Tekstura twarzy
35)Pokazana tekstura twarzy
Zdjęcie nr.7:
Zdjęcie nr.7 link36)Wybieramy grubość npc
37)Wybieramy styl chodzenia npc
38)Opisane poniżej
Zdjęcie nr.8:
Zdjęcie nr.8 link39)Wpisujemy nazwę rutyny
40)Godzina rozpoczęcia czynności
41)Godzina zakończenia czynności
42)Umiejscowienie postaci
43)Czynność (TA_Cook - czyli gotuje [w garnku, takim jak ma Snaf])
44)Wyczyszczenie tego co napisaliśmy
45)Dodanie funkcji
46)Naciskamy to i postać będzie wykonywać tą czynność od punkt 40 do punkt 41
47)Funkcja
Zdjęcie nr.9:
Zdjęcie nr.9 link48)Generacja skryptu
49)Wygenerowany skrypt
50)Zapisujemy skrypt (reszta poniżej)
Zdjęcie nr.10:
Zdjęcie nr.10 link51)Wybieramy folder z gGothcem a następnie _Work\Data\Scripts\Content\Story\Npc i zapisujemy (jeśli ktoś tego nie ma to link na dole)
52)Nazwa npc tworzy się automatycznie z gildii_id_imienia
Zdjęcie nr.11:
Zdjęcie nr.11 link53)Wchodzimy w folder w którym mamy gothica a następnie _Work\Data\Scripts\Content\Story i w plik startup
Zdjęcie nr.12:
Zdjęcie nr.12 link54)Wyszukujemy gildę (w tym wypadku BAU) a następnie kopiujemu osatnią linijkę
Zdjęcie nr.13:
Zdjęcie nr.13 link55)Wklejamy tam nazwę skryptu z naszym npc. Zapisujemy.
Zdjęcie nr.14
Zdjęcie nr.14 link56.Wchodzimy w folder z gothicem a następnie folder system. Tam mamy plik GothicStaret_Mod. Włączamy go z opcją Reperse Scripts. I mamy naszego npc (żeby mieć GothicStaret_Mod trzeba zainstalować do folderu z gothicem program player kit link na poniżej). UWAGA. WSZYSTKO MA WYGLĄDAĆ TAK JAK NA ZDJĘCIU.
http://hotfile.com/d...YERKIT.exe.html - program player kit, dzięki któremu możemy grać w mody (lub sprawdzać czy dobrze zrobiliśmy npc'ta)
http://hotfile.com/d...NI_ITP.rar.html - jak sam link mówi nazwy czynności (np.TA_Cook - gotowanie), broni, przedmiotów itp. (gildii też)
http://hotfile.com/d...iptspl.rar.html - paczka z skryptami (Npc, dialogi, startup itp.)
http://hotfile.com/d..._Maker.rar.html - Generator NPC