Może tak:
Jak napisać funkcję typu Equip/UnEquip, że jak ubieramy broń to pojawia się ona na zs_<nazwa>?
Jak już pisałem może być odtwarzana animacja, może opiszę to dokładniej:
Zacznę od samych funkcji equip/unequip:
func int Equip_1h_For_Orc()
{
AI_PlayAni (self,"T_EQUIP1HFORORC");
};
func void Unequip_1h_For_Orc()
{
AI_PlayAni (self,"T_UNEQUIP1HFORORC");
};
Teraz animacja, dopisz ją do Orc.mds:
ani ("T_EQUIP1HFORORC" 1 "" 0.0 0.0 M. "None.asc" F 1 1)
{
*eventSwapMesh(1 "ZS_LONGSWORD" "ZS_SWORD")
}
ani ("T_UNEQUIP1HFORORC" 1 "" 0.0 0.0 M. "None.asc" F 1 1)
{
*eventSwapMesh(1 "ZS_SWORD" "ZS_LONGSWORD")
}
Co za animację zrobisz do tego pliku to Twoja sprawa już, może się szkielet nie ruszać, wtedy miecz po prostu mignie na plecach i poleci do pochwy, a właściwie tam, gdzie powinna ona być. Jeśli wolisz możesz też zrobić animację że ork przekłada broń z pleców do "pochwy", albo nawet że drapie się po tyłku - jak już pisałem Twoja sprawa