Skrypt przewodnika! Problem... 1523 4

O temacie

Autor Pragasek

Zaczęty 29.10.2009 roku

Wyświetleń 1523

Odpowiedzi 4

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Witam. Mam mały problem. Otóż zrobiłem do NPC dialog dzięki któremu npc prowadzi nas do Nowego Obozu. Jest wszystko git ale gdy już dojdziemy do Nowego Obozu Npc po prostu stoi i nic już nie mówi ani nigdzie nie idzie.

Wiem, że trzeba coś dodać z warunkami lecz w tym problem i dlatego proszę was o pomoc.

Oto dialog przewodnika:
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Canutakemi
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Eric_Canutakemi   (C_INFO)
{
npc = SLD_2050_Eric;
nr = 5;
condition =  Dia_Eric_Canutakemi_condition;
information =  Dia_Eric_Canutakemi_info;
permanent = TRUE;
important = FALSE;
description =  "Czy możesz mnie zabrać do Nowego Obozu?";
};

FUNC int  Dia_Eric_Canutakemi_condition()
{
IF (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Eric_Canijoinnow))

{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID  DIA_Eric_Canutakemi_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Eric_Canutakemi_1_01"); //Czy możesz mnie zabrać do Nowego Obozu?
AI_Output (self, other,"DIA_Eric_Canutakemi_1_02"); //Jasne. Podążaj za mną.

Npc_SetPermAttitude  (self,ATT_FRIENDLY);
Npc_ExchangeRoutine  (self,"GUIDE");
AI_StopProcessInfos   (self);
};



A oto dialog po zakończeniu podróży który nie pokazuję się w grze. I nawet wyskakują błędy z tego powodu w spacerze.

///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Finitobejb
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Eric_Finitobejb   (C_INFO)
{
npc = SLD_2050_Eric;
condition =  Dia_Eric_Finitobejb_condition;
information =  Dia_Eric_Finitobejb_info;
permanent = FALSE;
important = TRUE;
};

FUNC int  Dia_Eric_Finitobejb_condition()
{
IF (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Eric_Canutakemi))
&& (Npc_GetDistToWP(hero,OW_PATH_07_21 >= 3000))

{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID  DIA_Eric_Finitobejb_info()
{
AI_Output (self, other,"DIA_Eric_Finitobejb_1_01"); //No i jesteśmy... Oto jest Nowy Obóz. Możesz tu zostać i mieszkać lub rozejrzeć się i wrócić.
AI_Output (self, other,"DIA_Eric_Finitobejb_1_02"); //Tak czy siak ja wracam do Starego Obozu.
AI_Output (other,self,"DIA_Eric_Finitobejb_1_03"); //Dlaczego nie zostaniesz tutaj?
AI_Output (self, other,"DIA_Eric_Finitobejb_1_04"); //W starym obozie zarabiam majątek na arenie. Gdy zbiorę dostatecznie dużo rudy wrócę tutaj.
AI_Output (self, other,"DIA_Eric_Finitobejb_1_05"); //A więc do zobaczenia...
AI_Output (other,self,"DIA_Eric_Finitobejb_1_06"); //Powodzenia na drodze.

Npc_ExchangeRoutine(self,"START");
AI_StopProcessInfos (self);
};


Proszę o pomoc.

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy

gothI

Skrypt przewodnika! Problem...
#1 2009-10-29, 17:46(Ostatnia zmiana: 2009-10-29, 17:47)
Cytuj
&& (Npc_GetDistToWP(hero,OW_PATH_07_21 >= 3000))



zmień hero na self, znak >= na <=
 
GG:10938162

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A dystans 3000 jest dobry?

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może nie spełniłeś tego warunku nawet i dlatego dialog się nie włącza ? Daj zamiast 3000 np.300 albo 100
 

Jason525PL

Jason525PL

Użytkownicy
posty116
Propsy6
  • Użytkownicy
Mi się zdaje że to oznacza że on tam pójdzie jeśli odejdziesz od niego na odległość wyznaczoną przez ciebie...w tym wypadku 3000
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry