Witam. Mam mały problem. Otóż zrobiłem do NPC dialog dzięki któremu npc prowadzi nas do Nowego Obozu. Jest wszystko git ale gdy już dojdziemy do Nowego Obozu Npc po prostu stoi i nic już nie mówi ani nigdzie nie idzie.
Wiem, że trzeba coś dodać z warunkami lecz w tym problem i dlatego proszę was o pomoc.
Oto dialog przewodnika:
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Canutakemi
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Eric_Canutakemi (C_INFO)
{
npc = SLD_2050_Eric;
nr = 5;
condition = Dia_Eric_Canutakemi_condition;
information = Dia_Eric_Canutakemi_info;
permanent = TRUE;
important = FALSE;
description = "Czy możesz mnie zabrać do Nowego Obozu?";
};
FUNC int Dia_Eric_Canutakemi_condition()
{
IF (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Eric_Canijoinnow))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Eric_Canutakemi_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Eric_Canutakemi_1_01"); //Czy możesz mnie zabrać do Nowego Obozu?
AI_Output (self, other,"DIA_Eric_Canutakemi_1_02"); //Jasne. Podążaj za mną.
Npc_SetPermAttitude (self,ATT_FRIENDLY);
Npc_ExchangeRoutine (self,"GUIDE");
AI_StopProcessInfos (self);
};
A oto dialog po zakończeniu podróży który nie pokazuję się w grze. I nawet wyskakują błędy z tego powodu w spacerze.
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Finitobejb
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Eric_Finitobejb (C_INFO)
{
npc = SLD_2050_Eric;
condition = Dia_Eric_Finitobejb_condition;
information = Dia_Eric_Finitobejb_info;
permanent = FALSE;
important = TRUE;
};
FUNC int Dia_Eric_Finitobejb_condition()
{
IF (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Eric_Canutakemi))
&& (Npc_GetDistToWP(hero,OW_PATH_07_21 >= 3000))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Eric_Finitobejb_info()
{
AI_Output (self, other,"DIA_Eric_Finitobejb_1_01"); //No i jesteśmy... Oto jest Nowy Obóz. Możesz tu zostać i mieszkać lub rozejrzeć się i wrócić.
AI_Output (self, other,"DIA_Eric_Finitobejb_1_02"); //Tak czy siak ja wracam do Starego Obozu.
AI_Output (other,self,"DIA_Eric_Finitobejb_1_03"); //Dlaczego nie zostaniesz tutaj?
AI_Output (self, other,"DIA_Eric_Finitobejb_1_04"); //W starym obozie zarabiam majątek na arenie. Gdy zbiorę dostatecznie dużo rudy wrócę tutaj.
AI_Output (self, other,"DIA_Eric_Finitobejb_1_05"); //A więc do zobaczenia...
AI_Output (other,self,"DIA_Eric_Finitobejb_1_06"); //Powodzenia na drodze.
Npc_ExchangeRoutine(self,"START");
AI_StopProcessInfos (self);
};
Proszę o pomoc.