[G1] Bitwa Mod v1.2 42091 28

O temacie

Autor Baster

Zaczęty 17.02.2008 roku

Wyświetleń 42091

Odpowiedzi 28

Baster

Baster

Użytkownicy
Root Oszust
posty184
Propsy11
  • Użytkownicy
  • Root Oszust

Baster

[G1] Bitwa Mod v1.2
2008-02-17, 21:50(Ostatnia zmiana: 2023-05-02, 20:02)
Bitwa_mod

    * Nazwa: Bitwa_mod
    * Twórca: Oszust
    * Wersja językowa: polska
    * Platforma: Gothic I
    * Długość: krótki(około 15 minut)
    * Premiera: 17.02.2007r.  Godzina 21:45

Opis:

Moja pierwsza produkcja. Mod wprowadza krótką, ale nową i treściwą fabułę, której akcja toczy się w pobliżu placu wymian. Może mod jest krótki, ale warto wspomnieć, że robiłem go sam parę dni, robiony był w celach edukacyjnych i zaczynałem go robić jako zupełny n00b.

Oficjalny opis:

Fabuła:

"Myśliwy imieniem Hans został dziś wrzucony do koloni. Co go tam spotka ? Jakie będzie miał przygody? Dowiesz się tylko grając w moda."

Mod dodaje:

- 11 NPC;
- Parę dialogów;
- 4 questy (3, zależnie od drogi jaką obierzemy);
- Easter eggi;
- Trochę humoru;
- Startscreen;
Po ukończeniu moda można grać dalej w normalnego Gothica.

Galeria
Linki:
Bitwa_mod_1.2

https://mega.nz/file/dthilboB#SQkODSjc-5owB4-UQduJhNHoTT1QhzAQT3DFhA6FcjU
https://chomikuj.pl/gothicwarrior/Gothic+-+Modyfikacje/Gothic+I/Bitwa+Mod+1.2
 

Kamo

Kamo

Użytkownicy
posty78
  • Użytkownicy
Włączyłem moda na 2 minuty i miałem ubaw po pachy.

Bezi- Dawaj piątaka, albo wpierdol
Bohater- A to jakaś akcja?
Bezi- Taka akcja, że dajesz piątaka :)

RULEZ. Powodzenia w dalszym moddingu

Mod jak na kilkudniową produkcje - 7-/10
 

drzazga17

drzazga17

Użytkownicy
posty38
  • Użytkownicy
chłopaki nie płaczą :)

nie omieszkam sprawdzi moda ;]
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Kiedy ten mod się kończy? Wybiłem tych strażników ze Starego Obozu.
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy

sebinho

Gothic: Bitwa_mod(G1)
#4 2008-02-17, 22:33(Ostatnia zmiana: 2008-02-17, 23:32)
Jak na pierwszy raz to całkiem nieźle :)  Szkoda, że nazwy przedmiotów itp. są po niemiecku ;]  Chyba, że to tylko u mnie...
 

LMVIII

LMVIII

Użytkownicy
posty49
Propsy5
  • Użytkownicy
Nie żebym narzekał ale:

- To nie może być wersja 1.0 bo moda nie skończyłeś!
- Widzę, że desperacko zabrałeś się za tłumaczenie niemieckich skryptów... jestem pod wrażeniem ale tutaj znajdziesz skrypty do G1 w wersji polskiej i mam nadzieję że ich użyjesz, szczególnie że po ukończeniu moda można grać w zwykłego Gothica.
- Koniecznie zrób jakiś StartScreen.
- Na koniec pyknij to po "Bożemu" w archiwum (katalog system i data) albo instalkę.

Podsumowanie:

Modyfikacja wrażenie robi dobre gdyby Ci się tylko chciało ją dokończyć.... Trzymam kciuki.
 
www.gothicmods.info



Gothic Mody - Twoje źródło informacji na temat modyfikacji dla gry Gothic! Wywiady, recenzje, opisy i wiele wiele innych.

Baster

Baster

Użytkownicy
Root Oszust
posty184
Propsy11
  • Użytkownicy
  • Root Oszust

Baster

Gothic: Bitwa_mod(G1)
#6 2008-02-18, 15:17(Ostatnia zmiana: 2008-02-18, 16:38)
Myśle, że ci co bardziej domyślni, będą wiedzieć, że mod kończy się po 3 zadaniach (właściwie to 4)
Jedno jest główne zadanie - wybiasz strażników lub strażników królewskich
Poza tym napisałem, że akcja moda dzieje się w pobliżu miejsca placu wymian.

Polskie skrypty - upsss, zapomniałem o nich,

Dzięki za pozytywane komenty, mam nadzieję, że nasz nowy Bezi się wszystkim podobał  :P  

Być może zrobie wersję 1.1

Cytat: LMVIII link=topic=754.msg5436#msg5436 date=Feb 18 2008, 10:50\'
- Widzę, że desperacko zabrałeś się za tłumaczenie niemieckich skryptów... jestem pod wrażeniem ale

-Coś ci się pomieszało, ja nic nie tłumaczyłem

Start screen - chodzi ci o screen, który jest w ładowaniu gry ?
Nie wiem jak go zrobić, napisz tutka, jeśli możesz.

Ok już jest wersja 1.1 - są polskie skrypty
 

LMVIII

LMVIII

Użytkownicy
posty49
Propsy5
  • Użytkownicy
Panie Oszust...

1.
- Tutaj jest opis GoMana

- Gomanem otwieramy plik [gothic]\Data\textures.vdf, znajdujemy teksturę startscreena (textures.vdf\_work\data\textures\_compiled\startscreen-c.tex)
- Dekompilujemy do jakiegoś normalnego formatu (.bmp .jpg)
- Edytujemy jakimś programem graficznym (gimp, paint :D  )
- Zapisujemy
- Kompilujemy
- umieszczamy w paczce z modem do odpowiedniego katalogu

2.

Może już pan to zmienił ale w wersji 1.0 gdy pomagamy strażnikom z SO to na końcu po wygranej walce z Gwardzistami Królewskimi zamiast zbroi strażnika z SO dostajemy zbroję gwardzisty...

3.

Życzę sukcesów :P
 
www.gothicmods.info



Gothic Mody - Twoje źródło informacji na temat modyfikacji dla gry Gothic! Wywiady, recenzje, opisy i wiele wiele innych.

HrK

HrK

Użytkownicy
posty51
  • Użytkownicy
mod jest żalowy i tyle na twoim miejscu do sprawy podszedł bym poważnie
 

Baster

Baster

Użytkownicy
Root Oszust
posty184
Propsy11
  • Użytkownicy
  • Root Oszust

Baster

Gothic: Bitwa_mod(G1)
#9 2008-02-19, 15:22(Ostatnia zmiana: 2008-02-19, 15:23)
No cóż ...
Wcale się nie spodziewałem że mod będzie się wszystkim podobał .
A moda już nie będe zmieniał, pewnie i tak mało osób w niego gra. Już wkrótce biorę za nową hiper produkcję  i (chyba) mod będzie na poważnie ;p

P.S. LMVIII możemy mówić sobie po imieniu  :D  (po nickach)
 

Wrzód_is_back!!!!

Wrzód_is_back!!!!

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy
Jest nawet motyw z G3
 

Baster

Baster

Użytkownicy
Root Oszust
posty184
Propsy11
  • Użytkownicy
  • Root Oszust

Baster

Gothic: Bitwa_mod(G1)
#11 2008-02-19, 17:34(Ostatnia zmiana: 2008-03-16, 16:10)
Jest, jest :D :D
 

Wrzód_is_back!!!!

Wrzód_is_back!!!!

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy
hehe no jak bierzemy deana czy jakoś tak zeby szedł za nami to on mówi "dean traci wolność"
Nie przypowmina ci to czegoś  :D
 

Baster

Baster

Użytkownicy
Root Oszust
posty184
Propsy11
  • Użytkownicy
  • Root Oszust
Aha no tak, to też miało nadać trochę humoru  :D
 

Baster

Baster

Użytkownicy
Root Oszust
posty184
Propsy11
  • Użytkownicy
  • Root Oszust

Baster

Gothic: Bitwa_mod(G1)
#14 2008-02-22, 18:06(Ostatnia zmiana: 2008-02-22, 22:58)
Szanowni forumowicze,
młodzież i ludzie  ( :D  )

Nadeszła wielkopomna chwila, powstała wersja 1.2 do mojego jakże zajebistego moda !

- Zlikwidowany został bug ze zbroją (w zadaniu z Tiparem);
- Opis moda jest bardziej  czytelny;
- Dodałem swój startscreen - full wypas;
- Wersja z instalką;
- Mała poprawka w dialogu z Bezim (raczej nie ma dużego znaczenia).

Zachęcam do grania !!! :D  W pierwszym poście ^^  :P  

Warto wspomnieć, że LMVIII bardzo mi pomógł z dodaniem startscreena, wyjaśnił wszystko krok po kroku (na PW), chwała mu za to  :D  

P.S. Sorry, że bez edycji  ;)

Komentarze mile widziane  :D


Edit:

Na specjalną prośbę forumowiczów, pokazuje wam mój startscreen (dla tych, którym nie chce się ściągać moda )

http://i31.tinypic.com/5zl2e0.jpg
 

LMVIII

LMVIII

Użytkownicy
posty49
Propsy5
  • Użytkownicy
Nie żebym marudził :P  

Jak podajesz w pliku .ini link do pliku .rtf to musi to być plik .rtf, nie wystarczy "ręcznie" zmienić rozszerzenia... Opis nadal się nie wyświetla...

Wiem, że moment zapodawania relka jest bardzo ekscytujący ale warto się opanować i dokładnie wszystko sprawdzić...
 
www.gothicmods.info



Gothic Mody - Twoje źródło informacji na temat modyfikacji dla gry Gothic! Wywiady, recenzje, opisy i wiele wiele innych.

Baster

Baster

Użytkownicy
Root Oszust
posty184
Propsy11
  • Użytkownicy
  • Root Oszust
Dziwne.. u mnie wszystko jak najbardziej działa .
 

hick12

hick12

Użytkownicy
posty48
  • Użytkownicy

hick12

Gothic: Bitwa_mod(G1)
#17 2008-02-23, 18:55(Ostatnia zmiana: 2008-02-23, 18:58)
Ja mam problem z zadaniem kiedy idziemy z Tropikiem czy jak mu tam do obozu gwardi by zabić ich , to on za mną nie idzie.
 

Baster

Baster

Użytkownicy
Root Oszust
posty184
Propsy11
  • Użytkownicy
  • Root Oszust
To również u mnie działa - może odszedłeś tylko 2 kroki, no i wiadomo nie przybiegł  :)
 

DJH
  • Gość
U mnie też wszystko działa. Wogóle to fajny modzik, powodzenia w dalszym moddingu :)  
)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry