Czy to dobry skrypt? 2526 3

O temacie

Autor Pragasek

Zaczęty 27.09.2009 roku

Wyświetleń 2526

Odpowiedzi 3

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zakładam ten temat dla pewności, ponieważ nie wiem czy mój skrypt będzie działać. Chciałbym wam przedstawić mój skrypt i chciałbym aby mi ktoś powiedział czy skrypt jest dobry na 100% i czy będzie działał w grze i czy nie ma błędów.

Oto mój skrypt:
Cytuj
///////////////////////////////////////////////////////
//////////////         Piwko
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Wiechu_Piwko   (C_INFO)
{
    npc    = STT_2030_Wiechu;
    nr    = 1;
    condition    =  Dia_Wiechu_Piwko_condition;
    information    =  Dia_Wiechu_Piwko_info;
    permanent    = FALSE;
    important    = FALSE;
    description    =  "Widzę, że trenujesz walki jednoręcznym orężem.";
};

FUNC int  Dia_Wiechu_Piwko_condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID  DIA_Wiechu_Piwko_info()
{
    AI_Output (other,self,"DIA_Wiechu_Piwko_1_01"); //Widzę, że trenujesz walki jednoręcznym orężem.
    AI_Output (self, other,"DIA_Wiechu_Piwko_1_02"); //Zgadza się. Trenuję do wielkiego finału.
    AI_Output (self, other,"DIA_Wiechu_Piwko_1_03"); //Wygrałem wszystkie swoje walki i tą też chcę

wygrać.
    AI_Output (other,self,"DIA_Wiechu_Piwko_1_04"); //Z kim walczysz w finale?
    AI_Output (self, other,"DIA_Wiechu_Piwko_1_05"); //Z takim obleśnym kolesiem z Nowego Obozu.

Odrąbie mu głowę.
    AI_Output (self, other,"DIA_Wiechu_Piwko_1_06"); //Słuchaj strasznie się zmęczyłęm trenując. Mógłbyś

coś dla mnie zrobić?

Info_ClearChoices    (DIA_Wiechu_Piwko);
Info_Addchoice       (DIA_Wiechu_Piwko,"Jasne. Tylko co mam

zrobić?",DIA_Wiechu_Piwko_JASNE);
Info_Addchoice       (DIA_Wiechu_Piwko,"Nie mam teraz czasu.",DIA_Wiechu_Piwko_NIHT);
};

func void DIA_Wiechu_Piwko_JASNE()
{
    AI_Output (other,self,"DIA_Wiechu_Piwko_2_01"); //Jasne. Tylko co mam zrobić?
    AI_Output (self, other,"DIA_Wiechu_Piwko_2_02"); //Chciałbym abyś przyniusł mi coś do picia.
    AI_Output (self, other,"DIA_Wiechu_Piwko_2_03"); //Najlepiej to piwo.
    AI_Output (self, other,"DIA_Wiechu_Piwko_2_04"); //Zapłacę ci nawet 20 bryłek jak mi przyniesiesz dobre

piwo.
    AI_Output (other,self,"DIA_Wiechu_Piwko_2_05"); //Nie ma sprawy. Już idę po piwo.
    AI_Output (self, other,"DIA_Wiechu_Piwko_2_06"); //Równy z ciebię gość.
    AI_StopProcessInfos   (self);

    Log_CreateTopic(CH1_Piwko, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus(CH1_Piwko, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry(CH1_Piwko, "Wiechu trenuję przed wielkim finałem walk na arenie. Z tego względu mam mu

przynieść piwo. Chyba się opłaca za 20 bryłek rudy?");
};

func void DIA_Wiechu_Piwko_NIHT()
{
    AI_Output (other,self,"DIA_Wiechu_Piwko_3_01"); //Nie mam teraz czasu.
    AI_Output (self, other,"DIA_Wiechu_Piwko_3_02"); //Rozumiem. Ale jak byś kiedyś go znalazł to przyjdź

do mnie.
    AI_Output (other,self,"DIA_Wiechu_Piwko_3_03"); //Bez wątpienia tak zrobię.
    AI_StopProcessInfos   (self);
};

///////////////////////////////////////////////////////
//////////////         Gotpiwko
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Wiechu_Gotpiwko   (C_INFO)
{
    npc    = STT_2030_Wiechu;
    nr    = 1;
    condition    =  Dia_Wiechu_Gotpiwko_condition;
    information    =  Dia_Wiechu_Gotpiwko_info;
    permanent    = FALSE;
    important    = FALSE;
    description    =  "Chyba znalazłem dla ciebię piwo.";
};

FUNC int  Dia_Wiechu_Gotpiwko_condition()
{
    if (Npc_HasItems (hero,ItFoBeer))
    && (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Wiechu_Piwko))
    {
    return TRUE;
    };
};

FUNC VOID  DIA_Wiechu_Gotpiwko_info()
{
    AI_Output (other,self,"DIA_Wiechu_Gotpiwko_1_01"); //Chyba znalazłem dla ciebię piwo.
    AI_Output (self, other,"DIA_Wiechu_Gotpiwko_1_02"); //Na prawdę? Zatem daj mi je.

Info_ClearChoices    (DIA_Wiechu_Gotpiwko);
Info_Addchoice       (DIA_Wiechu_Gotpiwko,"Dobrze. Oto

piwo.",DIA_Wiechu_Gotpiwko_HASBER);
Info_Addchoice       (DIA_Wiechu_Gotpiwko,"Nie tak prędko najpierw musisz je odemnie

odkupić.",DIA_Wiechu_Gotpiwko_MIBER);
};

func void DIA_Wiechu_Gotpiwko_HASBER()
{
    AI_Output (other,self,"DIA_Wiechu_Gotpiwko_2_01"); //Dobrze. Oto piwo.
    B_GiveInvItems (other, self, ItFoBeer, 1);
    AI_UseItem   (self,   ItFobeer);
    AI_Output (self, other,"DIA_Wiechu_Gotpiwko_2_02"); //Wyśmienite... Dzięki kumplu. Bardzo mi

pomogłeś.
    AI_Output (other,self,"DIA_Wiechu_Gotpiwko_2_03"); //Zaraz, co z moją zapłatą?
    CreateInvItems (self, ItMiNugget, 100);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMiNugget, 100);
    AI_Output (self, other,"DIA_Wiechu_Gotpiwko_2_04"); //A tak rzeczywiścię. Proszę oto obiecane 20

bryłek.
};

func void DIA_Wiechu_Gotpiwko_MIBER()
{
    AI_Output (other,self,"DIA_Wiechu_Gotpiwko_3_01"); //Nie tak prędko najpierw musisz je odemnie

odkupić.
    AI_Output (self, other,"DIA_Wiechu_Gotpiwko_3_02"); //Jak to? Przecież obiecałem, że dam ci 20 bryłek.
    AI_Output (other,self,"DIA_Wiechu_Gotpiwko_3_03"); //Ale teraz rządam 50 bryłek!
    AI_Output (self, other,"DIA_Wiechu_Gotpiwko_3_04"); //Człowieku, znam ludzi bardziej skromnych od

ciebię daruj se to.
    AI_Output (self, other,"DIA_Wiechu_Gotpiwko_3_05"); //Do zobaczenia.

    Log_CreateTopic(CH1_Piwko, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus(CH1_Piwko, LOG_FAILED);
    B_LogEntry(CH1_Piwko, "Wiechu się na mnie wkurzył ,że zmieniłem plany. Cóż to jest życie.");
};


Jeżeli skrypt ma błędy to proszę powiedzcie jakie i jak je poprawić...
Pozdrawiam

heniu

heniu

Użytkownicy
posty143
Propsy1
  • Użytkownicy

heniu

Czy to dobry skrypt?
#1 2009-09-27, 18:56(Ostatnia zmiana: 2009-09-27, 18:58)
Daj to do gry zrespawnuj skrypty i powiedz czy ci jakiś błąd wyskoczył
A błędów trochę jest np nie ma Exita
 
gmpa.com.pl

feodaron.pl

Axel

Axel

Użytkownicy
Król Mount & Blade
posty244
Propsy2
  • Użytkownicy
  • Król Mount & Blade
Tam gdzie NPC ma nam dac 20 bryłek za piwo daje nam on 100 bryłek.
 
Mount & Blade i Dofus wymiatają :D

Jeżeli ktoś gra w Dofusa niech napisze do mnie na pw !



Wie is ezel? Ik.

Item editor - M&B

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Skądś Ty się urwał? Jak się chce sprawdzić skrypt, to się go włącza w Gothicu i jak jest błąd, to jest źle, nie ma, jest dobrze. Proste, jasne, logiczne.

Oba dialogi mają ten sam numer, możliwe, że to wywali błąd w grze.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry