Własna tekstura na zbroi z G1 w G2 2828 3

O temacie

Autor Draneb

Zaczęty 25.09.2009 roku

Wyświetleń 2828

Odpowiedzi 3

Draneb

Draneb

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Siema! Przezuciłem Model z plikiem asc zbrojki z G1 do G2 w tym przypadku to ciężka zbroja najemnika i che wstawić za to teksturke zbroi bezia z G3 i ttu zaczynają się schodki nie wiem gdzie wkleić i jak zrobić zeby to w ogóle działało bardzo proszę o pomoc z Góry THX
 

Flinston

Flinston

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
robisz skrypt na zbroje i dajesz ten plik z asc tam gdzie ma byc proste
 

Draneb

Draneb

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
robisz skrypt na zbroje i dajesz ten plik z asc tam gdzie ma byc proste

eee wiem tak robie ale jest tekstóra z g1 ;/
 

Tasilvar

Tasilvar

Użytkownicy
zwykły user
posty264
Propsy17
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • zwykły user
Pierwsza sprawa, texturka z g3 się dobrze nie ułoży na modelu bez uprzedniej obróbki.
Jeśli już tak bardzo ci na tym zalezy to otwórz .asc jakimś progamem do skryptów, wyszukaj linijki BITMAP i zmień nazwę pliku .tga odpowiadającego za zbroję. Zapisz .asc wrzuć plik .tga do folderu z texturami (nazwa pliku z texurą musi być identyczna z tą jaką dałeś przy edycji .asc). Ok to tyle..
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry