Coraz bardziej zaczyna mnie męczyć ten mod. Ale póki w niego gram, to warto by uzupełniać braki w wymienionych powyżej zadaniach, w razie, gdyby ktoś jeszcze miał ochotę grać w Golden Moda. Jak na razie za wiele nowości nie udało mi się odkryć, ale zawsze coś.
Udało mi się znaleźć topór w zadaniu "Klęska Kosy". Nie jest to jakiś wielki wyczyn, trzeba tylko uważnie się rozglądać. Tak jak mówi nam Kosa, jego topór znajduje się gdzieś w okolicy "Opuszczonej Kopalni". A teraz konkrety. Gdy staniecie obok owej kopalni, to wystarczy, że pójdziecie ścieżką w duł zbocza i dojdziecie do starego drzewa, na którym wisi szkielet jakiegoś nieszczęśnika. Teraz wystarczy, że przeszukacie ten płaski skrawek ziemi w okolicy owego drzewa, a na pewno znajdziecie zgubiony przez Kosę topór.
A na koniec powiem tylko, że wiele błędów, jakich można doświadczyć w rozgrywce, można uniknąć włączając rosyjską wersję moda. Przykładem tego jest Ulu-Mulu. Co prawda jeszcze nie doszedłem do tego momentu w normalnej rozgrywce, ale sprawdziłem to przy okazji, gdy musiałem sprawdzić coś innego na rosyjskiej wersji. Jak się okazało, nie było żadnych problemów z Ulu-Mulu. Także jeśli doświadczycie jakiegoś błędu w zadaniu, to skopiujcie wcześniejszy zapis gry do rosyjskiego folderu z zapisami i uruchomcie rosyjską wersję moda.
EDIT:
Zapomniałem napisać, jak przejść zadanie "Amulet Y'Beriona". Zadanie jest banalne. W trakcie rozmowy z jaśnie oświeconym dowiadujemy się, że powinniśmy zacząć nasze poszukiwania od rozmowy z członkami Bractwa Śniącego. Wystarczy, że udamy się do dwóch osób. Do Fortuna i Baal Namiba. Ten pierwszy mówi nam, że uciekinierzy zapewne ukryli się w Nowym, a ten drugi, że w Starym Obozie. Zadanie polega na tym, że musimy z tych dwóch informacji wywnioskować, iż uciekinierzy znajdują się w kryjówce pomiędzy oboma obozami, która to jest w jaskini pod wodospadem. Gdy porozmawiacie z jednym z nich, to będziecie mieli jedną z trzech opcji dialogowych do wyboru, a tym samym jedno z trzech rozwiązań tego zadania. Pierwsza opcja, to odkupienie amuletu za 500 albo 600 bryłek rudy (nie pamiętam dokładniej). Druga opcja, to szantaż, do którego wykorzystujemy strach nowicjuszy przed ujawnieniem ich miejsca pobytu, za co dostaniemy doświadczenie i pierścień od zaszantażowanego nowicjusza. Jest to rzecz jasna lepsze rozwiązanie, ale nie najlepsze. Trzecia opcja, to walka z oboma nowicjuszami. Wiadomo, za tę opcję dostajemy najwięcej doświadczenia oraz możemy zabrać wszystko co mają przy sobie uciekinierzy. Nie musimy ich zabijać, wystarczy, że skopiemy im tyłki. Teraz wystarczy zanieść amulet Y'Berionowi i zakończyć zadanie.