[G1] Golden Mod PL 68484 50

O temacie

Autor Mannelig

Zaczęty 15.02.2008 roku

Wyświetleń 68484

Odpowiedzi 50

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
powinna być scieżka usypana z kamieni, szarych, na pewno zauważysz, przejdz się jeszcze raz, nie mam aktualnie moda na kompie, ale pamietam ten fragment :)
 

Winters07

Winters07

Użytkownicy
Tkacz Magii
posty65
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Tkacz Magii

Winters07

[G1] Golden Mod PL
#21 2014-03-31, 22:04(Ostatnia zmiana: 2014-04-25, 17:03)
Znalazłem takie bugi w polskiej wersji:
-Lester przycina się po rozmowie z nim jak przekonać Ball Naniba do rozmowy z nami , przez nie da się go przekonać.( Coś nie tak jest dziennikiem . Wzmianka o przekonaniu Balla pojawia się wcześniej od informacji , żeby pogadać o tym z Lesterem kiedy oddalimy się od Guru ) - Jest to błąd sporadyczny , ale może wystąpić.
- Mikstura , która ma dać max 5 many daje 3 zręczności.
Ogólnie wydaję mi się , że to wina spolszczenia , ale mogę się mylić .
 
Przyszłość jest niepewna , więc lepiej stawiaj jej warunki , inaczej ona postawi je Tobie.

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany

Drakon1590

[G1] Golden Mod PL
#22 2014-04-07, 21:20(Ostatnia zmiana: 2014-06-09, 02:15)
Nowy dom dla Kyle'a.

Zaproponowałeś Kyle'owi nowy dom, po tym jak oznajmił, że przez jego chatkę wszyscy przechodzą, nie dając spokoju. Najlepszym patentem dla niego będzie opuszczona chata Dusty'iego. Wystarczy mu o tym powiedzieć. Zadanie możemy wykonać dopiero po wykonaniu zadania "Nowi wyznawcy dla Bractwa".

Błędnie opisałeś tę misję. Misja ta ma swoje dwa rozwiązania. Pierwsze z nich już opisałeś, jednak dostaje się za nie jedynie doświadczenie, gdyż jest to krótko mówiąc rudera, ale mimo wszystko pomogliśmy mu.

Drugie rozwiązanie możemy śmiało wykonać tuż po tym, jak tylko po raz pierwszy wejdziemy do starego obozu. Mianowicie jeśli wybierzemy odpowiednią kwestię dialogową związaną z tym zadaniem, to Kyle powie nam, że możemy spróbować przekonać Wrzoda do zamiany domu. Jeśli tak zrobimy, a następnie wrócimy do Kyle'a by poinformować go o naszym sukcesie, to dostaniemy, jak w przypadku pierwszej opcji, 250 punktów doświadczenia, a dodatkowo kościany łuk. Także to jest najlepsze rozwiązanie tego zadania.

- Mikstura , która ma dać max 5 many daje 3 zręczności.
Ogólnie wydaję mi się , że to wina spolszczenia , ale mogę się mylić.

No i się mylisz, bo to wina samego Golden moda. Sprawdzałem to, gdy na to natrafiłem. Okazało się, że gra na Golden modzie źle czyta informacje, która mikstura, daje który bonus.

Edit: Skreślony tekst to była najzwyklejsza w świecie pomyłka z mojej strony. Sprawdziłem to niedawno jeszcze raz, to oczywiście jest błąd wynikający bezpośrednio z kiepsko wykonanego spolszczenia, opartego na zabugowanym zangielszczeniu.
 

Winters07

Winters07

Użytkownicy
Tkacz Magii
posty65
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Tkacz Magii
Jeśli ktoś nie wie , to informuję , że Drużyna Spolszczenia ( DS ) ma na uwadze pracę nad rozwinięciem Golden Moda poprzez dodanie do niego innego moda : Naród Minetala , dodając do tego własne pomysły . Wydaję mi się , że pomysł jest bardzo ciekawy , jednak problemy z właściwym Golden Modem trzeba nadal wyszukiwać , bo może przydać to się przydać , albo DS , albo zwykłemu graczowi by wiedział na co ma uważać .
 
Przyszłość jest niepewna , więc lepiej stawiaj jej warunki , inaczej ona postawi je Tobie.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Nie, to nie tak. Naród Minetala to jest rozbudowany mod do Gothic 1 ktory juz zawiera Golden Moda, poprawiona wersje.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Winters07

Winters07

Użytkownicy
Tkacz Magii
posty65
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Tkacz Magii
Ale jednak błędów nadal trzeba szukać . Tylko to trochę dziwne. Czytałem na temat Narodu Minetala i nie znalazłem informacji o tym , że jest połączony z Golden Modem , ale mogłem to przeoczyć.
 
Przyszłość jest niepewna , więc lepiej stawiaj jej warunki , inaczej ona postawi je Tobie.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuje Ahnbaela z wypowiedzi w dziale Global Mod Pl, w temacie "Inne plany grupy":


Cytuj
Z przyjemnością informuję że mamy na oku następny wielki projekt. Zamierzamy podjąć się polonizacji znacznie ulepszonej wersji moda "Narod Minetala" zawierającej w sobie dodatkowo Golden Mod i nowe questy i postacie dodane wraz z połączeniem. Autorem mixa jest CERBERBOSS. Modyfikacja będzie wielkim rozszerzeniem fabuły Gothica 1
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Winters07

Winters07

Użytkownicy
Tkacz Magii
posty65
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Tkacz Magii
I tak wychodzi na to samo :D . Nieważne . Powtarzam jak ktoś znajdzie jakieś błędy , bugi i inne komplikacje niech podaje , bo to może się przydać.
 
Przyszłość jest niepewna , więc lepiej stawiaj jej warunki , inaczej ona postawi je Tobie.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
To juz lepiej podawac te bugi i wysylac grupie Druzyna Spolszczenia, skoro maja robic to niech i to poprawia.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
Są dwa zadania, które nie mają wpisu w dzienniku.

W pierwszym z nich mamy dostarczyć mapę kolonii Ratfordowi, którą mamy ukraść Grahamowi, o czym się dowiemy w trakcie rozmowy ze zleceniodawcą. Nagrodą za wykonanie tego zadania jest 5 wytrychów oraz, rzecz jasna, doświadczenie. Co ciekawe, możemy wykonać to zadanie, kupując ową mapę od Grahama, ale wtedy dostaniemy w nagrodę jedynie jedno piwo, co ewidentnie nie jest opłacalnym rozwiązaniem.

W drugim zadaniu mamy pomóc Baal Netbekowi w "przekształceniu tego bagna w piękną łąkę". Zadanie jest niezwykle proste. Musimy jedynie znaleźć 2x "Nasienie czerwonego buka" oraz 1x "Nasienie wysokiego dębu". Każde znalezione nasienie oddajemy pojedynczo Netbekowi, za co dostajemy nagrody w postaci roślinek i doświadczenia.

Jest jeszcze błąd, o którym w tym temacie nikt nie napisał, a jest on na tyle poważny, że uniemożliwia dalszą grę w polskiej wersji moda. Mianowicie, chodzi o przejście do drugiego rozdziału. Żeby przejść do drugiego rozdziału bez żadnych komplikacji, należy zapisać grę tuż przed rozmową z Lesterem, której zakończenie rozpoczyna drugi rozdział, i wczytać ten zapis w rosyjskiej wersji moda. Teraz musimy z nim porozmawiać, a po zakończeniu owej rozmowy musimy udać się do Starego Obozu, znaleźć Grima i porozmawiać z nim o koncercie In Extremo, a następnie podejść do sceny, by Steve zapowiedział zespół. Teraz możemy zapisać i wrócić do polskiej wersji moda.
WAŻNA UWAGA!!! Jeśli nie chcecie po rozmowie z Lesterem mieć krzaczków, zamiast porządnego, polskiego wpisu w dzienniku związanego z zadaniem, o jakim ta rozmowa się toczy, to nie możecie w trakcie owej rozmowy wybrać opcji dialogowej, która dodaje nam ten wpis, gdy gracie na rosyjskiej wersji Golden Moda. Nie bójcie się, do rozmowy można wrócić później, gdy już będziemy z powrotem grać w polską wersję moda.
 

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany

Drakon1590

[G1] Golden Mod PL
#30 2014-05-31, 19:58(Ostatnia zmiana: 2014-07-20, 01:29)
Coraz bardziej zaczyna mnie męczyć ten mod. Ale póki w niego gram, to warto by uzupełniać braki w wymienionych powyżej zadaniach, w razie, gdyby ktoś jeszcze miał ochotę grać w Golden Moda. Jak na razie za wiele nowości nie udało mi się odkryć, ale zawsze coś.

Udało mi się znaleźć topór w zadaniu "Klęska Kosy". Nie jest to jakiś wielki wyczyn, trzeba tylko uważnie się rozglądać. Tak jak mówi nam Kosa, jego topór znajduje się gdzieś w okolicy "Opuszczonej Kopalni". A teraz konkrety. Gdy staniecie obok owej kopalni, to wystarczy, że pójdziecie ścieżką w duł zbocza i dojdziecie do starego drzewa, na którym wisi szkielet jakiegoś nieszczęśnika. Teraz wystarczy, że przeszukacie ten płaski skrawek ziemi w okolicy owego drzewa, a na pewno znajdziecie zgubiony przez Kosę topór.

A na koniec powiem tylko, że wiele błędów, jakich można doświadczyć w rozgrywce, można uniknąć włączając rosyjską wersję moda. Przykładem tego jest Ulu-Mulu. Co prawda jeszcze nie doszedłem do tego momentu w normalnej rozgrywce, ale sprawdziłem to przy okazji, gdy musiałem sprawdzić coś innego na rosyjskiej wersji. Jak się okazało, nie było żadnych problemów z Ulu-Mulu. Także jeśli doświadczycie jakiegoś błędu w zadaniu, to skopiujcie wcześniejszy zapis gry do rosyjskiego folderu z zapisami i uruchomcie rosyjską wersję moda.

EDIT:
Zapomniałem napisać, jak przejść zadanie "Amulet Y'Beriona". Zadanie jest banalne. W trakcie rozmowy z jaśnie oświeconym dowiadujemy się, że powinniśmy zacząć nasze poszukiwania od rozmowy z członkami Bractwa Śniącego. Wystarczy, że udamy się do dwóch osób. Do Fortuna i Baal Namiba. Ten pierwszy mówi nam, że uciekinierzy zapewne ukryli się w Nowym, a ten drugi, że w Starym Obozie. Zadanie polega na tym, że musimy z tych dwóch informacji wywnioskować, iż uciekinierzy znajdują się w kryjówce pomiędzy oboma obozami, która to jest w jaskini pod wodospadem. Gdy porozmawiacie z jednym z nich, to będziecie mieli jedną z trzech opcji dialogowych do wyboru, a tym samym jedno z trzech rozwiązań tego zadania. Pierwsza opcja, to odkupienie amuletu za 500 albo 600 bryłek rudy (nie pamiętam dokładniej). Druga opcja, to szantaż, do którego wykorzystujemy strach nowicjuszy przed ujawnieniem ich miejsca pobytu, za co dostaniemy doświadczenie i pierścień od zaszantażowanego nowicjusza. Jest to rzecz jasna lepsze rozwiązanie, ale nie najlepsze. Trzecia opcja, to walka z oboma nowicjuszami. Wiadomo, za tę opcję dostajemy najwięcej doświadczenia oraz możemy zabrać wszystko co mają przy sobie uciekinierzy. Nie musimy ich zabijać, wystarczy, że skopiemy im tyłki. Teraz wystarczy zanieść amulet Y'Berionowi i zakończyć zadanie.
 

Winters07

Winters07

Użytkownicy
Tkacz Magii
posty65
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Tkacz Magii
Świeże newsy ! Po załatwieniu Bullita  :lol: wziąłem od niego klucz i otworzyłem jego skrzynię znajdują się tam 1000 bryłek rudy , posążek chyba Beliara , Listy : Magiczne środowisko w dolinie ,Rozkazy i Listy towarów dla magów i kilka innych gratów . Najbardziej zainteresowały mnie te listy . O dolinie jest zapieczętowane daje 100 ekspa za przeczytanie . Jest od Talamona do Corristo . W liście towarów jest mowa o sprzęcie zakupionym dla magów . Jest nawet mowa o runie strachu oddana Riodrianowi . W Rozkazach natomiast jest jak Kruk przejmuje te rzeczy i albo sprzedaje albo chowa w magazynach . Wie ktoś o co chodzi i czy da się coś z tym zrobić ? A jeszcze ...
Przed przywołaniem Śniącego dostajemy miksturę wzmacniającą kontakt z nim dającą 10 max many oraz mikstura siły daje 4 max many  :lol:
 
Przyszłość jest niepewna , więc lepiej stawiaj jej warunki , inaczej ona postawi je Tobie.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
No i pozdro, bo z tego co pamietam wyjecie tychze listow buguje zadanie u Quentina. Musisz je wyjac tylko i dopiero wtedy gdy otrzymasz to zadanie :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Winters07

Winters07

Użytkownicy
Tkacz Magii
posty65
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Tkacz Magii
Ja pier... , i one są tylko związane z zadaniami od Quentina ? Jeszcze nie poszedłem do obozu bandytów to nie wiedziałem. Dzięki. :ok:
 
Przyszłość jest niepewna , więc lepiej stawiaj jej warunki , inaczej ona postawi je Tobie.

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
Te towary, które wspomniałeś, że Kruk chowa do magazynów, to mogą być te same, które w czwartym rozdziale Skorpion ma do sprzedania, bo gdy rozmawiamy z nim po raz pierwszy mówi nam, że uciekł ze Starego Obozu, bo miał dość knowań Gomeza i przy okazji zabrał trochę rzeczy z magazynów, więc może je nam sprzedać. Ale równie dobrze to może być wszystko, bo to tylko moje spekulacje, a prawda jest taka, że nijak tego nie idzie sprawdzić.

A zmieniając temat. Jak się okazuje, po wypełnieniu zadania Amulet Y'Beriona, możemy wykonać kolejne zadanie dla jaśnie oświeconego. Zadanie to nosi tytuł:

Przygotowania do rytuału - czy jakoś tak
Tym razem jaśnie oświecony mówi nam, że chce odprawić rytuał ognia by nawrócić członków bractwa z powrotem na starą wiarę. Naszym zadaniem jest dostarczenie Y'Berionowi wszystkich składników potrzebnych do tego rytuału. Musimy mu dostarczyć 12 piekielników, 10 butelek czystego alkoholu i pierścień, którego nazwy nie pamiętam, a który dostaniemy od Miltena jeśli odpowiednio z nim porozmawiamy. Piekielniki to nie problem, powinniśmy mieć je przy sobie, a nawet jak ich nie mamy, to i tak możemy je jeszcze znaleźć na ziemiach orków. Czysty alkohol dostaniemy od Jeremiasza jeśli znajdziemy kogoś, kto go zastąpi. Można to załatwić na dwa sposoby. Pierwszy z nich, to rozmowa z Silasem, by to on znalazł kogoś na zastępstwo, za co będziemy musieli zapłacić 1000 bryłek rudy, a dostaniemy 150 punktów doświadczenia. Drugi sposób to, rozmowa z samym Senyanem, który to zastąpi Jeremiasza z wielką chęcią, za co oczywiście musimy mu zapłacić 500 bryłek rudy i otrzymamy 200 punktów doświadczenia. Teraz, gdy już wybraliśmy jeden ze sposobów, zostaje nam tylko porozmawiać z Jeremiaszem i wziąć od niego nagrodę za znalezienie zastępstwa, czyli 10 butelek czystego alkoholu i kolejnych 200 (czy coś koło tego) punktów doświadczenia. Rozmowa z Miltenem jest krótka, ale wymaga wybrania odpowiednich opcji dialogowych, dlatego zostawię wam przyjemność rozgryzienia kombinacji. Gdy mamy już wszystkie składnieki, wracamy do Y'Beriona, i oddajemy mu je, za co dostajemy 3000 punktów doświadczenia i chyba jakąś nagrodę materialną, ale nie jestem pewien, nie pamiętam.
 

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
Czas oficjalnie to powiedzieć. Wszystkie błędy rozgrywki (np. niemożność nauczenia się 6-tego kręgu magii, czy problem z Ulu-Mulu, bądź też z In Extremo) opisane w tym temacie, występują wyłącznie w zangielszczonej i spolszczonej wersji moda. Dlatego jeśli nie przeszkadza tobie, że gra się wyłącza lub zawiesza co jakiś czas, no i rzecz jasna brak polskich napisów, to na rosyjskiej wersji moda przejdziesz grę bezproblemowo.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Odnośnie spolszczenia Narod Minetala + Golden Mod nie będzie bugów, które wymieniacie. Postanowiliśmy nie korzystać w żadnym stopniu z obecnego spolszczenia, które niestety jest słabej jakości. Spolszczymy od nowa, nie będziemy nic ucinać, ani zmieniać w skryptach.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
To chyba zły dział, nie sądzicie? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Tak, myślę że admini powinni przenieść do "Ukończonych modyfikacji".
 

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Ta właśnie tu przylazłem żeby to samo napisać.
Teraz będą tam dwa takie same tematy :)
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry