Własne zadanie oraz Dialog 8394 19

O temacie

Autor Pragasek

Zaczęty 31.08.2009 roku

Wyświetleń 8394

Odpowiedzi 19

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Witam. Ostatnio przeglądałem sobie to forum i pomyślałem, że tutaj napiszę swoje pytanie, ponieważ kogo zapytam to nikt nie odpisuje na innych forach...

Otóż chciałbym zrobić coś takiego (bez robienia nowego npc) chciałbym dodać nowy dialog do npc np. Thorusa... żeby np. jak podejdę to żeby poprosił mnie o piwo lub coś innego.

Mam program Easy Dialog Maker ale jak ktoś ma lepszy to proszę o podanie. Chodzi mi tylko by dodawać nowe dialogi do istniejącego npc.

Lub niech mi ktoś poda najlepszy tutorial jak dodawać dialogi, ponieważ to dla mnie jest ważne, bo przeszedłem gothica chyba z 100 razy i mam ochotę trochę się pobawić we własne zadania, dialogi...

CHODZI O GOTHIC 1

Bardzo proszę o szybką odpowiedź...

Pozdrawiam

Gruben

Gruben

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy

Gruben

Własne zadanie oraz Dialog
#1 2009-08-31, 21:28(Ostatnia zmiana: 2009-08-31, 21:28)
Tutorial - Prosty quest ze zleceniem zabójstwa - autorstwa Buły(Wszelkie prawa zastrzeżone xD)
http://themodders.org/index.php?showtopic=4148

Według mnie najlepszy program do robienia questów i ogólnie dialogów to Dialog Menager
Tu masz link do programu.
http://www.worldofgothic.de/dl/download_157.htm
A tutaj krótki tutorial obsługi.
http://themodders.org/index.php?showtopic=95
 

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Tutorial - Prosty quest ze zleceniem zabójstwa - autorstwa Buły(Wszelkie prawa zastrzeżone xD)
http://themodders.org/index.php?showtopic=4148

Według mnie najlepszy program do robienia questów i ogólnie dialogów to Dialog Menager
Tu masz link do programu.
http://www.worldofgothic.de/dl/download_157.htm
A tutaj krótki tutorial obsługi.
http://themodders.org/index.php?showtopic=95

A da się dołączyć nowe Dialogi do istniejących npc? np. Thorus..?

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
 

Gruben

Gruben

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy
Tak. Wchodzisz w folder Gothic/_Work/data/scripts/content/story/missions i otwierasz plik DIA_Grd_200_Thorus.d (jak coś to najlepiej otworzyć notatnikiem)
Zjeżdżasz na sam dół i wklejasz wygenerowany skrypt z Dialog Menagera. Jak wkleisz to zapisz skrypt Thorusa. Jeśli nie będzie ci wychodziło to przeczytaj kilka razy tutorial który wcześniej ci dałem, może się zdarzyć że coś przeoczysz. Aha jeśli pierwszy raz bawisz się w skrypty to wiedz że trzeba po zapisaniu skryptów jeszcze je skompilować. Otwierasz folder Gothic/system i odpalasz plik gothic_starter_mod.exe (nie jestem pewien czy to dokładnie ta sama nazwa ale dojdziesz do tego) zaznaczasz Reparse Script i klikasz przycisk na samej górze. Odpala ci się gothic i czekasz. Lepiej nic nie naciskaj. Jak dojdzie do menu to wyłącz gothica. I włala. Gotowy Skrypt.
 

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Tak. Wchodzisz w folder Gothic/_Work/data/scripts/content/story/missions i otwierasz plik DIA_Grd_200_Thorus.d (jak coś to najlepiej otworzyć notatnikiem)
Zjeżdżasz na sam dół i wklejasz wygenerowany skrypt z Dialog Menagera. Jak wkleisz to zapisz skrypt Thorusa. Jeśli nie będzie ci wychodziło to przeczytaj kilka razy tutorial który wcześniej ci dałem, może się zdarzyć że coś przeoczysz. Aha jeśli pierwszy raz bawisz się w skrypty to wiedz że trzeba po zapisaniu skryptów jeszcze je skompilować. Otwierasz folder Gothic/system i odpalasz plik gothic_starter_mod.exe (nie jestem pewien czy to dokładnie ta sama nazwa ale dojdziesz do tego) zaznaczasz Reparse Script i klikasz przycisk na samej górze. Odpala ci się gothic i czekasz. Lepiej nic nie naciskaj. Jak dojdzie do menu to wyłącz gothica. I włala. Gotowy Skrypt.

Dzięki za pomoc. Lecz gdy tak robię i gdy zaznaczam plik Reparse Script to zaraz po załadowaniu gothic wyskakuje taki błąd:


Sprawdziłem folder System ale mam ten plik o co chodzi?

Gruben

Gruben

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy

Gruben

Własne zadanie oraz Dialog
#6 2009-08-31, 23:40(Ostatnia zmiana: 2009-08-31, 23:41)
Brakuje ci pliku MUSIC.SRC albo jest w złym folderze. Powinien być w Gothic/_work/data/scripts/system. Masz zainstalowany GMDK?
 

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Pragasek

Własne zadanie oraz Dialog
#7 2009-08-31, 23:46(Ostatnia zmiana: 2009-09-02, 13:09)
Brakuje ci pliku MUSIC.SRC albo jest w złym folderze. Powinien być w Gothic/_work/data/scripts/system. Masz zainstalowany GMDK?

Hmmm GMDK mam zainstalowany ale mogłem coś przeoczyć i źle powrzucać foldery... Zaraz sprawdzę.

Brakuje ci pliku MUSIC.SRC albo jest w złym folderze. Powinien być w Gothic/_work/data/scripts/system. Masz zainstalowany GMDK?

@Sory za double...

Teraz tak. Miałem racje coś przeoczyłem. Teraz po odpaleniu gothic z zaznaczoną opcją Repare Script(czy jakoś tam) wszystko działało lecz gdy znikną obrazek początkowy z napisem Gothic i prawie pokazało się menu wyskoczyło coś takiego.

Tak ma być czy coś znowu źle?



Pozdrawiam

Gruben

Gruben

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy
Masz plik zSpy? Jeśli nie masz to zainstaluj. Dzięki niemu można łatwiej dotrzeć do pliku w którym jest błąd. Błąd jest w 18 linijce skryptu ale nie wiem którego. Grzebałeś w innych skryptach niż ten Thorusa?
 

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Pragasek

Własne zadanie oraz Dialog
#9 2009-08-31, 23:59(Ostatnia zmiana: 2009-09-01, 00:00)
Masz plik zSpy? Jeśli nie masz to zainstaluj. Dzięki niemu można łatwiej dotrzeć do pliku w którym jest błąd. Błąd jest w 18 linijce skryptu ale nie wiem którego. Grzebałeś w innych skryptach niż ten Thorusa?

Tak. Próbowałem dodać nowy dialog do Kirgo tak jak mi opisałeś wyżej. A zSpy mam zainstalowany.

Jeżeli chcesz mogę przedstawić ci skrypt Kirgo...

Gruben

Gruben

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy

Gruben

Własne zadanie oraz Dialog
#10 2009-09-01, 00:15(Ostatnia zmiana: 2009-09-01, 10:16)
Pokaż skrypt Kirgo.
 

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytat: Gruben link=topic=7116.msg63892#msg63892 date=Sep 1 2009, 12:15 AM\'
Pokaż skrypt Kirgo.

Tutaj jest skrypt Kirgo. Na samym końcu gdzie jest tytuł Pytanie to już dodałem ja.
Oto skrypt:
// **************************************************
// EXIT
// **************************************************

instance Info_Kirgo_Exit (C_INFO)
{
npc = Grd_251_Kirgo;
nr = 999;
condition = Info_Kirgo_Exit_Condition;
information = Info_Kirgo_Exit_Info;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};  

FUNC INT Info_Kirgo_Exit_Condition()
{
return 1;
};

func VOID Info_Kirgo_Exit_Info()
{
AI_StopProcessInfos ( self );
};

// **************************************************
// Was machst du hier?
// **************************************************

instance Info_Kirgo_What(C_INFO)
{
npc = Grd_251_Kirgo;
nr = 1;
condition = Info_Kirgo_What_Condition;
information = Info_Kirgo_What_Info;
permanent = 0;
description = "Cześć! Jestem tu nowy.";
};  

FUNC INT Info_Kirgo_What_Condition()
{
if (Kapitel <= 2)
{
return 1;
};
};
func VOID Info_Kirgo_What_Info()
{
AI_Output (other, self,"Info_Kirgo_What_15_00"); //Cześć! Jestem tu nowy.
AI_Output (self, other,"Info_Kirgo_What_05_01"); //Naprawdę? Opowiedz mi coś o zewnętrznym świecie! Już od miesiąca nie miałem żadnych wieści z zewnątrz.
AI_Output (self, other,"Info_Kirgo_What_05_02"); //Jestem Kirgo. Walczę na arenie.
};

// **************************************************
// Bit du gut
// **************************************************

instance Info_Kirgo_Good (C_INFO)
{
npc = Grd_251_Kirgo;
nr = 1;
condition = Info_Kirgo_Good_Condition;
information = Info_Kirgo_Good_Info;
permanent = 0;
description = "Jesteś dobry?";
};  

FUNC INT Info_Kirgo_Good_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (hero,Info_Kirgo_What))
{
return 1;
};
};

func VOID Info_Kirgo_Good_Info()
{
AI_Output (other, self,"Info_Kirgo_Good_15_00"); //Jesteś dobry?
AI_Output (self, other,"Info_Kirgo_Good_05_01"); //W walce? Nie zajmuję się tym zbyt długo, ale wygrałem już swoją pierwszą walkę!
};

// **************************************
// Fordern (Vorspiel)
// **************************************

instance Info_Kirgo_Charge(C_INFO)
{
npc = Grd_251_Kirgo;
nr = 1;
condition = Info_Kirgo_Charge_Condition;
information = Info_Kirgo_Charge_Info;
permanent = 0;
description = "Chciałbym cię wyzwać na pojedynek na arenie!";
};  

FUNC INT Info_Kirgo_Charge_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_Scatty_JoinOC) && Npc_KnowsInfo (hero,Info_Kirgo_What) && (Kapitel <= 1)) // Kapitelfix   ***Björn***
{
return 1;
};
};

func VOID Info_Kirgo_Charge_Info()
{
AI_Output (other, self,"Info_Kirgo_Charge_15_00"); //Chciałbym cię wyzwać na pojedynek na arenie!
AI_Output (self, other,"Info_Kirgo_Charge_05_01"); //Co? Ale ja nie chcę z tobą walczyć! Może napijemy się po prostu piwa i pogadamy o zewnętrznym świecie?
Info_ClearChoices (Info_Kirgo_Charge );
Info_AddChoice (Info_Kirgo_Charge,"Nie! Chcę się bić! Natychmiast!" ,Info_Kirgo_Charge_NOW);
Info_AddChoice (Info_Kirgo_Charge,"Dobra, daj mi piwo!" ,Info_Kirgo_Charge_Beer);
};

func void Info_Kirgo_Charge_NOW()
{
AI_Output (other, self,"Info_Kirgo_Charge_NOW_15_00"); //Nie! Chcę się bić! Natychmiast!
AI_Output (self, other,"Info_Kirgo_Charge_NOW_05_01"); //W takim razie... Możemy zaczynać, jak tylko będziesz gotów.
Info_ClearChoices (Info_Kirgo_Charge );
};

func void Info_Kirgo_Charge_Beer()
{
AI_Output (other, self,"Info_Kirgo_Charge_Beer_15_00"); //Dobra, daj mi piwo!
AI_Output (self, other,"Info_Kirgo_Charge_Beer_05_01"); //Proszę bardzo!
AI_Output (other, self,"Info_Kirgo_Charge_Beer_15_02"); //Dzięki! Obawiam się, że nie mogę ci zbyt wiele powiedzieć o wydarzeniach na zewnątrz. Prawie dwa miesiące przesiedziałem w ciemnicy. Zaraz potem trafiłem tutaj.
AI_Output (self, other,"Info_Kirgo_Charge_Beer_05_03"); //Wielka szkoda... Cóż, trudno... Całkiem nieźle się trzymasz, jak na kogoś, kto przesiedział w celi dwa miesiące.
AI_Output (other, self,"Info_Kirgo_Charge_Beer_15_04"); //I zamierzam się postarać, żeby tak zostało.
AI_Output (self, other,"Info_Kirgo_Charge_Beer_05_05"); //To dlaczego tak ci zależy na walce z jednym z nas?
AI_Output (other, self,"Info_Kirgo_Charge_Beer_15_06"); //Chcę zasłużyć na szacunek w Obozie.
AI_Output (self, other,"Info_Kirgo_Charge_Beer_05_07"); //To znaczy, że chcesz przekonać do siebie Scatty#msgote author=Gruben link=topic=7116.msg63892#msg63892 date=Sep 1 2009, 12:15 AM\']Pokaż skrypt Kirgo.[/quote]

Tutaj jest skrypt Kirgo. Na samym końcu gdzie jest tytuł Pytanie to już dodałem ja.
Oto skrypt:
[code]// **************************************************
// EXIT
// **************************************************

instance Info_Kirgo_Exit (C_INFO)
{
npc = Grd_251_Kirgo;
nr = 999;
condition = Info_Kirgo_Exit_Condition;
information = Info_Kirgo_Exit_Info;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};  

FUNC INT Info_Kirgo_Exit_Condition()
{
return 1;
};

func VOID Info_Kirgo_Exit_Info()
{
AI_StopProcessInfos ( self );
};

// **************************************************
// Was machst du hier?
// **************************************************

instance Info_Kirgo_What(C_INFO)
{
npc = Grd_251_Kirgo;
nr = 1;
condition = Info_Kirgo_What_Condition;
information = Info_Kirgo_What_Info;
permanent = 0;
description = "Cześć! Jestem tu nowy.";
};  

FUNC INT Info_Kirgo_What_Condition()
{
if (Kapitel <= 2)
{
return 1;
};
};
func VOID Info_Kirgo_What_Info()
{
AI_Output (other, self,"Info_Kirgo_What_15_00"); //Cześć! Jestem tu nowy.
AI_Output (self, other,"Info_Kirgo_What_05_01"); //Naprawdę? Opowiedz mi coś o zewnętrznym świecie! Już od miesiąca nie miałem żadnych wieści z zewnątrz.
AI_Output (self, other,"Info_Kirgo_What_05_02"); //Jestem Kirgo. Walczę na arenie.
};

// **************************************************
// Bit du gut
// **************************************************

instance Info_Kirgo_Good (C_INFO)
{
npc = Grd_251_Kirgo;
nr = 1;
condition = Info_Kirgo_Good_Condition;
information = Info_Kirgo_Good_Info;
permanent = 0;
description = "Jesteś dobry?";
};  

FUNC INT Info_Kirgo_Good_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (hero,Info_Kirgo_What))
{
return 1;
};
};

func VOID Info_Kirgo_Good_Info()
{
AI_Output (other, self,"Info_Kirgo_Good_15_00"); //Jesteś dobry?
AI_Output (self, other,"Info_Kirgo_Good_05_01"); //W walce? Nie zajmuję się tym zbyt długo, ale wygrałem już swoją pierwszą walkę!
};

// **************************************
// Fordern (Vorspiel)
// **************************************

instance Info_Kirgo_Charge(C_INFO)
{
npc = Grd_251_Kirgo;
nr = 1;
condition = Info_Kirgo_Charge_Condition;
information = Info_Kirgo_Charge_Info;
permanent = 0;
description = "Chciałbym cię wyzwać na pojedynek na arenie!";
};  

FUNC INT Info_Kirgo_Charge_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_Scatty_JoinOC) && Npc_KnowsInfo (hero,Info_Kirgo_What) && (Kapitel <= 1)) // Kapitelfix   ***Björn***
{
return 1;
};
};

func VOID Info_Kirgo_Charge_Info()
{
AI_Output (other, self,"Info_Kirgo_Charge_15_00"); //Chciałbym cię wyzwać na pojedynek na arenie!
AI_Output (self, other,"Info_Kirgo_Charge_05_01"); //Co? Ale ja nie chcę z tobą walczyć! Może napijemy się po prostu piwa i pogadamy o zewnętrznym świecie?
Info_ClearChoices (Info_Kirgo_Charge );
Info_AddChoice (Info_Kirgo_Charge,"Nie! Chcę się bić! Natychmiast!" ,Info_Kirgo_Charge_NOW);
Info_AddChoice (Info_Kirgo_Charge,"Dobra, daj mi piwo!" ,Info_Kirgo_Charge_Beer);
};

func void Info_Kirgo_Charge_NOW()
{
AI_Output (other, self,"Info_Kirgo_Charge_NOW_15_00"); //Nie! Chcę się bić! Natychmiast!
AI_Output (self, other,"Info_Kirgo_Charge_NOW_05_01"); //W takim razie... Możemy zaczynać, jak tylko będziesz gotów.
Info_ClearChoices (Info_Kirgo_Charge );
};

func void Info_Kirgo_Charge_Beer()
{
AI_Output (other, self,"Info_Kirgo_Charge_Beer_15_00"); //Dobra, daj mi piwo!
AI_Output (self, other,"Info_Kirgo_Charge_Beer_05_01"); //Proszę bardzo!
AI_Output (other, self,"Info_Kirgo_Charge_Beer_15_02"); //Dzięki! Obawiam się, że nie mogę ci zbyt wiele powiedzieć o wydarzeniach na zewnątrz. Prawie dwa miesiące przesiedziałem w ciemnicy. Zaraz potem trafiłem tutaj.
AI_Output (self, other,"Info_Kirgo_Charge_Beer_05_03"); //Wielka szkoda... Cóż, trudno... Całkiem nieźle się trzymasz, jak na kogoś, kto przesiedział w celi dwa miesiące.
AI_Output (other, self,"Info_Kirgo_Charge_Beer_15_04"); //I zamierzam się postarać, żeby tak zostało.
AI_Output (self, other,"Info_Kirgo_Charge_Beer_05_05"); //To dlaczego tak ci zależy na walce z jednym z nas?
AI_Output (other, self,"Info_Kirgo_Charge_Beer_15_06"); //Chcę zasłużyć na szacunek w Obozie.
AI_Output (self, other,"Info_Kirgo_Charge_Beer_05_07"); //To znaczy, że chcesz przekonać do siebie Scattyego, tak? To jeden z bardziej wpływowych ludzi w Zewnętrznym Pierścieniu... Może będzie pod wrażeniem, jeśli uda ci się mnie pokonać...
AI_Output (self, other,"Info_Kirgo_Charge_Beer_05_08"); //Ale jeśli naprawdę chcesz go do siebie przekonać, powinieneś stawić czoła Kharimowi. Tylko obawiam się, że on może być dla ciebie za dobry!
AI_Output (self, other,"Info_Kirgo_Charge_Beer_05_09"); //Jeśli nadal chcesz ze mną walczyć, daj mi znać! Chociaż nie chciałbym ci robić krzywdy.

CreateInvItem (other, ItFoBeer);
B_GiveInvItems (other, self, ItFoBeer, 1);

self.npctype = npctype_FRIEND;

Info_ClearChoices (Info_Kirgo_Charge );
};

// **************************************
// Fordern REAL
// **************************************
var int Kirgo_Charged;
// **************************************

instance Info_Kirgo_ChargeREAL(C_INFO)
{
npc = Grd_251_Kirgo;
nr = 1;
condition = Info_Kirgo_ChargeREAL_Condition;
information = Info_Kirgo_ChargeREAL_Info;
permanent = 0;
description = "Chcę z tobą walczyć - jesteś gotów?";
};  

FUNC INT Info_Kirgo_ChargeREAL_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (hero,Info_Kirgo_Charge) &&  (Kapitel <= 1)) //Kapitelfix ****Björn****
{
return 1;
};
};

func VOID Info_Kirgo_ChargeREAL_Info()
{
AI_Output (other, self,"Info_Kirgo_ChargeREAL_15_00"); //Chcę z tobą walczyć - jesteś gotów?
AI_Output (self, other,"Info_Kirgo_ChargeREAL_05_01"); //Chodź za mną!

AI_StopProcessInfos ( self );

Kirgo_Charged = TRUE;

Npc_ExchangeRoutine(self,"GUIDE");
};

// **************************************
// IN DER ARENA
// **************************************

instance Info_Kirgo_InArena (C_INFO)
{
npc = Grd_251_Kirgo;
nr = 1;
condition = Info_Kirgo_InArena_Condition;
information = Info_Kirgo_InArena_Info;
permanent = 0;
important = 1;
};  

FUNC INT Info_Kirgo_InArena_Condition()
{
if ( (Kirgo_Charged == TRUE) && (Npc_GetDistToWp (hero,"OCR_ARENABATTLE_TRAIN") < 500) )
{
return 1;
};
};

func VOID Info_Kirgo_InArena_Info()
{
if (Kapitel <= 1) //Fix für spätere Kapitel ****Björn****
{
AI_Output (self, other,"Info_Kirgo_InArena_05_00"); //Dobra, zaczynajmy! Niech wygra najlepszy!

AI_StopProcessInfos ( self );

Npc_ExchangeRoutine(self,"START");

Npc_SetTarget(self,other);
AI_StartState(self,ZS_ATTACK,1,"");
}
else
{
AI_Output (self, other,"SVM_5_LetsForgetOurLittleFight"); //Może zapomnijmy o naszej małej sprzeczce, dobra?
AI_StopProcessInfos ( self );
Npc_ExchangeRoutine(self,"START");
};

};

//========================================
//-----------------> Pytanie
//========================================

INSTANCE DIA_Kirgo_Pytanie (C_INFO)
{
   npc = GRD_251_Kirgo;
   nr = 1;
   condition = DIA_Kirgo_Pytanie_Condition;
   information = DIA_Kirgo_Pytanie_Info;
   permanent = TRUE;
   description = "No i jak leci?"
};

FUNC INT DIA_Kirgo_Pytanie_Condition()
{
return TRUE;
};

func VOID DIA_Kirgo_Pytanie_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Kirgo_Pytanie_15_01"); //No i jak leci?
AI_Output (self, other ,"DIA_Kirgo_Pytanie_03_02"); //Na razie spokojnie. Podobno za tydzień ma być turniej.
AI_Output (self, other ,"DIA_Kirgo_Pytanie_03_03"); //Chcę dać z siebię wszystko.
AI_Output (other, self ,"DIA_Kirgo_Pytanie_15_04"); //Może i ja się załapię?
AI_Output (self, other ,"DIA_Kirgo_Pytanie_03_05"); //Na pewno.
AI_Output (other, self ,"DIA_Kirgo_Pytanie_15_06"); //Tak czy siak. Życzę powodzenia.

};

Pozdrawiam

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Gamer

Własne zadanie oraz Dialog
#12 2009-09-01, 15:13(Ostatnia zmiana: 2009-09-02, 13:09)
na pewno to nie jest w tych skryptach bo ten ma około 100 linijek i na samym dole jest ten twój dodawany dialog bo tak by musiało być w w tej linijce błąd
// **************************************************
// EXIT
// **************************************************

instance Info_Kirgo_Exit (C_INFO)
{
npc = Grd_251_Kirgo;
nr = 999;
condition = Info_Kirgo_Exit_Condition;
information = Info_Kirgo_Exit_Info;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};  

FUNC INT Info_Kirgo_Exit_Condition()
{
return 1;
};//o tej może powinno być jeszcze jedno };
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
description    = "No i jak leci?"  brakuje ";"

Ale pisze że w 18 linijce wiec sprawdz z-spy o który dokładnie plik chodzi.
 
GG:10938162

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
description    = "No i jak leci?"  brakuje ";"

Ale pisze że w 18 linijce wiec sprawdz z-spy o który dokładnie plik chodzi.

Dobra. Zdenerwowałem i zrobiłem re-instalkę Gothica. Ponownie zainstalowałem GMDK i inne progeamy itp. Dodałem dialog do npc Gomeza. Zrobiłem tak jak było @up i gdy odpaliłem Gothic dialog był w grze lecz gdy go wybrałem to postać go nie wymówiła. Gdy wybrałem dialog to znikną on z listy i nic nikt nie powiedział. O co z tym chodzi?

Pozdrawiam

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Skrypty skompiluj w spacerze.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Skrypty skompiluj w spacerze.

ok już wszystko ładnie chodzi. Lecz nie mogę dodać dubingu bo nie mam folderu speech!? Jak go zdobyć?

Gruben

Gruben

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy
Sam folder Speech nie wystarczy. Musiałbyś się nagrać jak mówisz ten dialog i nazwać go tak jak masz w skrypcie np jak jest "DIA_Raven_Who_15_00" to daj ten który chcesz żeby mówił. Nagranie musi być w formacie .wav
 

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytat: Gruben link=topic=7116.msg64091#msg64091 date=Sep 2 2009, 08:29 AM\'
Sam folder Speech nie wystarczy. Musiałbyś się nagrać jak mówisz ten dialog i nazwać go tak jak masz w skrypcie np jak jest "DIA_Raven_Who_15_00" to daj ten który chcesz żeby mówił. Nagranie musi być w formacie .wav

To ja wiem ponieważ czytałem już tutorial na ten temat lecz gdzie znajduję się ten folder SPEECH! :lol2:

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
To ja wiem ponieważ czytałem już tutorial na ten temat lecz gdzie znajduję się ten folder SPEECH! :lol2:
Prawdopodobnie go nie ma i będziesz musiał go stworzyć.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry