Łączenie siatek 2589 2

O temacie

Autor eto

Zaczęty 28.07.2009 roku

Wyświetleń 2589

Odpowiedzi 2

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Jest jakaś możliwość połączenia dwóch siatek, aby tworzyły całość(w blenderze)?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Zaznaczasz dwa obiekty, wciskasz ctrl + j, klikasz Join Selected Meshes.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Łączenie siatek
#2 2009-07-28, 19:19(Ostatnia zmiana: 2009-07-28, 21:52)
Dzięki, działa. Ale mam kolejne(ech, niestety) pytanie: W jaki sposób sprawić, by dana część siatki nie była deformowana przy poruszaniu kośćmi(ale stanowiła jedność, rzecz jasna)?

EDIT: Już wiem co trzeba zrobić. Jednak proszę jeszcze nie zamykać tematu, upewnię się czy dobrze myślę, i dam znać.
EDIT2: Udało się! Mam swoją pierwszą animację! Skutkiem pięciogodzinnego siedzenia przy Blenderze jest jednosekundowa animacja! Jupi! :D  Można zamknąć. Jupi! :]
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry