Dyskusja i opinie o modzie 528643 1281

O temacie

Autor orcwarrior

Zaczęty 11.02.2008 roku

Wyświetleń 528643

Odpowiedzi 1281

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
szpony w ogóle miały się pojawić tylko dlatego, żeby magowie mieli na co wydać kilka PN.
 

Kolejorz1922

Kolejorz1922

Użytkownicy
posty11
Propsy1
  • Użytkownicy
Okay to mam jeszcze jedno pytanie: Czy do moda zostaną dodane mini gry ??? Takie jak kości i inne pierdoły ???
 

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
Nie, chociaż to jeszcze nie jest przesądzone. Główny problem to graficzne przedstawienie takiej minigry, na razie jedyna opcja to dialogi.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
To i ja się o coś spytam, myśleliście kiedyś nad włożeniem do Goticzka takiego czegoś w stylu szybkiego wybierania, gdzie bysmy mogli se włożyć miecz, grzyba, miksturę czy cokolwiek innego i używać go bez wchodzenia do plecaka, takie coś jak w Gothic 3, Risen czy wielu innych grach rpg.
 

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
Ork coś z Ikarusem robił z klawiszami skrótów, ale nie wiem co dokładnie.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Dyskusja i opinie o modzie
#1145 2011-07-16, 19:50(Ostatnia zmiana: 2011-07-16, 19:51)
To ja teraz mam pytanie. Modyfikacja zawiera bardzo duzo ulepszeń. Czy mimo wszystko chodzi stabilnie? I jeśli można o sprawę techniczną. Tekstury podłoża są w 1024 czy 512?

EDIT: Zadałem pytanie to się shergar wylogował.  :lol2:  :lol2:
 

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
Biorąc pod uwagę to jak działało przed ikarusem i zaraz po to teraz jest już wspaniale :D  Najgorsze bugi ork wyeliminował, zostały w sumie duperele. Nie chce mi się sprawdzać rozdziałek texów, ale na pewno jest wyższa niż oryginał i zdecydowanie lepsze.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
a usuneliscie tego buga co mnie lekko dobijal , czyli czasem jak sie zaatakuje wilka on odskoczy i nie straci hp tak samo jest z jaszczurem a czasem z zombie
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
@Splash: było to wkurzające, ale nie był to bug, po prostu mody robiły unik.
 
makin' bacon

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
W sumie skoro jednak taki wilk dostaje tym mieczem po mordzie, to najsensowniej by było aby dostawał jakieś obrażenia np. 20% bazowej wartości. Jeśli jest to wykonalne bez większych problemów to warto by było to zmienić.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Darth Faren zauwaz ze w g2 nie ma tego bledu a w g1 jest , walniesz wilka odksoczy i straci hp
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Może i masz rację. Nie wiem, nie znam się na mechanice goticzka.
 
makin' bacon

Moro651

Moro651

Użytkownicy
posty19
Propsy1
  • Użytkownicy
mod zmiecie diccurica na 100%  :naughty:
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Dyskusja i opinie o modzie
#1153 2011-07-18, 00:06(Ostatnia zmiana: 2011-07-18, 00:09)
mod zmiecie diccurica na 100%  :naughty:
No może jak się jeszcze trochę postarają to im się uda.

Ja mam pytanie - czemu nie bierzecie udziału w tegorocznym Dniu Screena?

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
co jest takiego trudnego do zmiecenia w diccuricu? bez przesady, to był co prawda jeden z pierwszych większych (pierwszy?) modów, ale nie znaczy, że taki niesamowity.
 

Moro651

Moro651

Użytkownicy
posty19
Propsy1
  • Użytkownicy
diccuric to mój ulubiony mod, ale myślę po prostu że CZ polubie jeszcze bardziej  :lol:
 

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan

shergar
Moderator działu

Dyskusja i opinie o modzie
#1156 2011-07-19, 21:36(Ostatnia zmiana: 2011-07-19, 21:37)
Skrypty poprawione, pozostało dodać jednego BNa i dialogi na reakcje na konkretne wydarzenia, czyli ok kilka dni pracy.

Ale teraz musimy czekać na orka, żeby z tego sklecił moda i zacznie się testowanie rozdziałów od 4 do 6. Można więc powiedzieć, że to jedna z 2 ostatnich prostych bo jeszcze jest poprawiania bugów nie wynikających z zadań fabularnych.

Jak pojawią się kolejne wipy to dam znać.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Ratos

Ratos

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Hmm, cóż, pozostaje dalej czekać, ale jednak już daje to jakieś rezultaty. Miło widzieć, że Czas Zapłaty czekają ostatnie szlify (jakieś wzmianki, szukanie bugów i ich eliminacja, itp.). Hmm, może jeszcze miesiąc i zdarzy się to..coś? :)
 

Moro651

Moro651

Użytkownicy
posty19
Propsy1
  • Użytkownicy

Moro651

Dyskusja i opinie o modzie
#1159 2011-07-21, 13:46(Ostatnia zmiana: 2011-07-21, 13:49)
nareszcie jakaś wzmianka o zakończeniu moda  :)

mam pytanie: czy w CZ będą cut-scenki jak w diccuric?
 


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry