Pytanie o ZS'y 3351 3

O temacie

Autor sebastiansok

Zaczęty 9.07.2009 roku

Wyświetleń 3351

Odpowiedzi 3

sebastiansok

sebastiansok

Użytkownicy
posty93
Propsy1
  • Użytkownicy

sebastiansok

Pytanie o ZS'y
2009-07-09, 12:57(Ostatnia zmiana: 2009-07-10, 10:46)
Witam, dziś se przeobiłem plik hum_body_naked0 dodając nowe ZS'y bo chce se zrobić duale(znaczy mam ale nie dwa na plecach), i takie mam pytanie... Bo, widziałem w pliku Constains.d zainicjowane różne stałe typu:
const int ITEM_AXE... Mógł bym się dowiedzieć, jak podpasować  do danej stałej dany ZS? np ZS_leftdual do załóżmy Const int item_leftdual.....
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Xardas17

Xardas17

Użytkownicy
-
posty87
Propsy5
  • Użytkownicy
  • -
[quote author=sebastiansok link=topic=6371.msg56203#msg56203 date=1247666495e muszisz przemieniać wszystkie animacjie by ten ZS był widzialny proponuje zrobic nowa animacje byś uwierzył że to dziala pod nowy zs podepnij jakis czar i juz masz podstawy natomiast do reszty to dojść musisz sam pozdro

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Xardas, chcesz powiedzieć że trzeba każdą animacje jeszcze raz zapisać z tym nowym ZS?
I co, gościu ma przemieniać wszystkie kilkaset animacji w grze?
 

sebastiansok

sebastiansok

Użytkownicy
posty93
Propsy1
  • Użytkownicy
hm...  nie trzeba zmienić ileś tam animacji, gdyż wszystkie animacje mają jeden Hum_body_naked0 jak go zmienisz to w każdej animacji też się zmienia
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry