Nowy dialog 4376 11

O temacie

Autor kazzam

Zaczęty 6.06.2009 roku

Wyświetleń 4376

Odpowiedzi 11

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
a więc tak chodzi mi o G2nk.upatrzyłem sobie bandyte identycznego jak wrzód z g1,jest w obozie dextera.postanowiłem dać mu opcje dialogową z naszym bochaterem w której potwierdzi to że jest wrzodem(na zdrowym organizmie narodu ;p )

ten bandyta wcześniej nie maił dialogów wiec jako ze niebardzo znam się na pisaniu rozmów scianołem easy dialog makera. napisałem na początek takie cuś by sprawdzic czy będzie działać.



//========================================
//-----------------> EXIT
//========================================

INSTANCE DIA_Bandit_L_EXIT(C_INFO)
{
   npc         = DIA_BDT_1046_Bandit_L;
   nr         = 999;
   condition   = DIA_Bandit_L_EXIT_Condition;
   information   = DIA_Bandit_L_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Bandit_L_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC INT DIA_Bandit_L_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> PICKPOCKET
//========================================

INSTANCE DIA_Bandit_L_PICKPOCKET(C_INFO)
{
   npc         = DIA_BDT_1046_Bandit_L;
   nr         = 900;
   condition   = DIA_Bandit_L_PICKPOCKET_Condition;
   information   = DIA_Bandit_L_PICKPOCKET_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = Pickpocket_40;
};

FUNC INT DIA_Bandit_L_PICKPOCKET_Condition()
{
   C_Beklauen (34, 40);
};

FUNC INT DIA_Bandit_L_PICKPOCKET_Info()
{
   Info_ClearChoices   (DIA_Bandit_L_PICKPOCKET);
   Info_AddChoice      (DIA_Bandit_L_PICKPOCKET, DIALOG_BACK       ,DIA_Bandit_L_PICKPOCKET_BACK);
   Info_AddChoice      (DIA_Bandit_L_PICKPOCKET, DIALOG_PICKPOCKET    ,DIA_Bandit_L_PICKPOCKET_DoIt);
};

FUNC INT DIA_Bandit_L_PICKPOCKET_DoIt()
{
   B_Beklauen ();
   Info_ClearChoices   (DIA_Bandit_L_PICKPOCKET);
};

FUNC INT DIA_Bandit_L_PICKPOCKET_BACK()
{
   Info_ClearChoices   (DIA_Bandit_L_PICKPOCKET);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Bandit_L_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc         = BDT_1046_Bandit_L;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_Bandit_L_HELLO1_Condition;
   information   = DIA_Bandit_L_HELLO1_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "czy my się nie znamy przypadkiem ?";
};

FUNC INT DIA_Bandit_L_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

func VOID DIA_Bandit_L_HELLO1_Info()
{

};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Bandit_L_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc         = BDT_1046_Bandit_L;
   nr         = 2;
   condition   = DIA_Bandit_L_HELLO2_Condition;
   information   = DIA_Bandit_L_HELLO2_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "";
};

FUNC INT DIA_Bandit_L_HELLO2_Condition()
{
    return TRUE;
};

func VOID DIA_Bandit_L_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Bandit_L_HELLO2_15_01"); //Czy my się przypadkiem nie znamy?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Bandit_L_HELLO2_03_02"); //TaK! to ty,mój przyjaciel!
    AI_Output (self, other ,"DIA_Bandit_L_HELLO2_03_03"); //wrzód...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Bandit_L_HELLO2_03_04"); //tak,jednak mnie pamietasz
    AI_Output (self, other ,"DIA_Bandit_L_HELLO2_03_05"); //co tu robisz?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Bandit_L_HELLO2_03_06"); //przyszedłem tu z Dexterem

};


Skrypt jest poprawny,jednakze przy włanczaniu gry występuje błąd(scren ponizej) prosze o rade,wiem ze cos pomijam ale nie znalazłem żadnego toturtiala gdzie było by to dokładnie opisane.

 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
dobra poradziłem sobie z tym ;p  ale mam nowy problem,wchodze do gry ide do tego bandyty i niema on tej opcji dialogowej którą mu niby dodałem" czemu?  spacera uruchomilem wczesniej co samo repreasuje skrypty(czy jak to sie pisze)
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
INSTANCE DIA_Bandit_L_HELLO1 (C_INFO)
{
npc = BDT_1046_Bandit_L;
nr = 1;
condition = DIA_Bandit_L_HELLO1_Condition;
information = DIA_Bandit_L_HELLO1_Info;
permanent = FALSE;
description = "czy my się nie znamy przypadkiem ?";
};

FUNC INT DIA_Bandit_L_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};

func VOID DIA_Bandit_L_HELLO1_Info()
{

};

Nie uważasz, że tu brakuje wypowiedzi?

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Bandit_L_HELLO2 (C_INFO)
{
npc = BDT_1046_Bandit_L;
nr = 2;
condition = DIA_Bandit_L_HELLO2_Condition;
information = DIA_Bandit_L_HELLO2_Info;
permanent = FALSE;
description = "";
};

FUNC INT DIA_Bandit_L_HELLO2_Condition()
{
return TRUE;
};

func VOID DIA_Bandit_L_HELLO2_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bandit_L_HELLO2_15_01"); //Czy my się przypadkiem nie znamy?
AI_Output (self, other ,"DIA_Bandit_L_HELLO2_03_02"); //TaK! to ty,mój przyjaciel!
AI_Output (self, other ,"DIA_Bandit_L_HELLO2_03_03"); //wrzód...
AI_Output (self, other ,"DIA_Bandit_L_HELLO2_03_04"); //tak,jednak mnie pamietasz
AI_Output (self, other ,"DIA_Bandit_L_HELLO2_03_05"); //co tu robisz?
AI_Output (self, other ,"DIA_Bandit_L_HELLO2_03_06"); //przyszedłem tu z Dexterem

};

Wstaw coś w description.
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
z tym juz sobie właśnie poradziłem,zauważyłem że to było zle.nowe wyglada tak



//========================================
//-----------------> EXIT
//========================================

INSTANCE DIA_Bandit_L_EXIT(C_INFO)
{
   npc         = BDT_1046_Bandit_L;
   nr         = 999;
   condition   = DIA_Bandit_L_EXIT_Condition;
   information   = DIA_Bandit_L_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE ;
};

FUNC INT DIA_Bandit_L_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC INT DIA_Bandit_L_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO
//========================================

INSTANCE Bandit_L_HELLO (C_INFO)
{
   npc         = BDT_1046_Bandit_L;
   nr         = 2;
   condition   = DIA_Bandit_L_HELLO_Condition;
   information   = DIA_Bandit_L_HELLO_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "czy my się znamy?";
};

FUNC INT DIA_Bandit_L_HELLO_Condition()
{
    return TRUE;
};

func VOID DIA_Bandit_L_HELLO_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Bandit_L_HELLO_15_01"); //CZy my się przypadkiem nie znamy?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Bandit_L_HELLO_03_02"); //TaK! to ty mój przyjaciel!
    AI_Output (self, other ,"DIA_Bandit_L_HELLO_03_03"); //wrzód to ty...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Bandit_L_HELLO_03_04"); //tak,jednak mnie pamietasz
    AI_Output (self, other ,"DIA_Bandit_L_HELLO_03_05"); //co tu robisz?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Bandit_L_HELLO_03_06"); //przyszedłem tu z Dexterem

};



ale niemam tej opcji jak ide do tego bandyty ;/
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW

kazzam

Nowy dialog
#4 2009-06-06, 20:00(Ostatnia zmiana: 2009-06-06, 20:00)
,
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Co miał znaczyć drugi post?

INSTANCE Bandit_L_HELLO (C_INFO)
zmień na:

INSTANCE DIA_Bandit_L_HELLO (C_INFO)
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
Co miał znaczyć drugi post?

INSTANCE Bandit_L_HELLO (C_INFO)
zmień na:

INSTANCE DIA_Bandit_L_HELLO (C_INFO)


2 post to przypadek, neo mi sie zlagowalo a niemoge 2 postu usunać ;/

narazie troche na te dialogi jestm wkurzony wiec dożuce sobei do gry z 10 zbroi a potem zobacze czy z poprawka będzie działać ;p
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
nie podziałało ;/ wkurzyłem się,zrobiłem nowego npc i dałem mu dialog
(dialog jest robiony na szybko,od tak byle tylko sporawdzić czy działa).
wchodze do gry,mój gostek juz tam jest,ide do niego klikam,widze opcje dialogową "kim jesteś?"
klikam na to i nic sie nie dzieje.co znowu zle zrobilem ;/.albo czego nie zrobiłem.



//========================================
//-----------------> EXIT
//========================================

INSTANCE DIA_kazzam_EXIT(C_INFO)
{
   npc         = BAU_25546_kazzam;
   nr         = 999;
   condition   = DIA_kazzam_EXIT_Condition;
   information   = DIA_kazzam_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_kazzam_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC INT DIA_kazzam_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> PICKPOCKET
//========================================

INSTANCE DIA_kazzam_PICKPOCKET(C_INFO)
{
   npc         = BAU_25546_kazzam;
   nr         = 900;
   condition   = DIA_kazzam_PICKPOCKET_Condition;
   information   = DIA_kazzam_PICKPOCKET_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = Pickpocket_60;
};

FUNC INT DIA_kazzam_PICKPOCKET_Condition()
{
   C_Beklauen (43, 40);
};

FUNC INT DIA_kazzam_PICKPOCKET_Info()
{
   Info_ClearChoices   (DIA_kazzam_PICKPOCKET);
   Info_AddChoice      (DIA_kazzam_PICKPOCKET, DIALOG_BACK       ,DIA_kazzam_PICKPOCKET_BACK);
   Info_AddChoice      (DIA_kazzam_PICKPOCKET, DIALOG_PICKPOCKET    ,DIA_kazzam_PICKPOCKET_DoIt);
};

FUNC INT DIA_kazzam_PICKPOCKET_DoIt()
{
   B_Beklauen ();
   Info_ClearChoices   (DIA_kazzam_PICKPOCKET);
};

FUNC INT DIA_kazzam_PICKPOCKET_BACK()
{
   Info_ClearChoices   (DIA_kazzam_PICKPOCKET);
};

//========================================
//-----------------> HELLO
//========================================

INSTANCE DIA_kazzam_HELLO (C_INFO)
{
   npc         = BAU_25546_kazzam;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_kazzam_HELLO_Condition;
   information   = DIA_kazzam_HELLO_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Kim jesteś ?";
};

FUNC INT DIA_kazzam_HELLO_Condition()
{
    return TRUE;
};

func VOID DIA_kazzam_HELLO_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_kazzam_HELLO_15_01"); //Kim jesteś ?
    AI_Output (self, other ,"DIA_kazzam_HELLO_03_02"); //Nazywam się Kazzam,jest uczniem mistrza Xardasa
    AI_Output (other, self ,"DIA_kazzam_HELLO_15_03"); //Uczeń Xardasa? on nigdy nei maił ucznia
    AI_Output (self, other ,"DIA_kazzam_HELLO_03_04"); //Teraz juz ma

};
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Skompilowałeś dialogi?
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW

kazzam

Nowy dialog
#9 2009-06-07, 10:42(Ostatnia zmiana: 2009-06-07, 10:43)
tak,spacer wersja 2.6.1 wziołem nową gre bo na starych saveach nie działa.to co tu dałem działa pieknie ale potem dopisałem nowy dialo9g do tej osoby(kolejną kwestie) i juz znowu błąd znią i przeszkakuje to co ma poweidzieć(po skompilowaniu żecz jasna) ale dojde do tego samemu,potbuje troszke znowu.



mam teraz pytanie dla osób dodajacych własne zbroje do gothic .

np.pancerz angara(czy jak w g1 ciężki pancerz straznika światynnego)

itar_tpls_armor_vo     to jego plik tga


jeśli chce dodać swoja zbroje,o jej wygladzie(chodzi  mi o szkielet,zbroja jako kształt) a innej texturze
to musze mieć ten sam skrypt ale visual_skin =1;  nie 0
i swoją texture o nazwie itar_tpls_armor_V1


lecz jak moja tekstura ma się nazywać jeśli tga zbroi to    ARMOR_SLD_H-C.TEX(ciężki pancerz najemnika)    zmiana visuala=1     a nazwy textury na ARMOR_SLD_H_V1-C.TEX   bądz ARMOR_SLD_V1-C.TEX
nic nie daje.   jak poprawnie powinienem nazwać texture?
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
juz znowu błąd znią i przeszkakuje to co ma poweidzieć(po skompilowaniu żecz jasna) ale dojde do tego samemu,potbuje troszke znowu.Klikasz w opcję i po prostu ona od razu się kończy? Nie skompilowałeś dialogów.

Co do pancerza, to spróbuj zmienić w ASC pliku teksturę, bo nie jestem pewien, czy visuals działa.
 

Magu

Magu

Użytkownicy
posty6
Propsy2
  • Użytkownicy
Cytat: kazzam link=topic=6008.msg52454#msg52454 date=Jun 7 2009, 09:00 AM\'
nie podziałało ;/ wkurzyłem się,zrobiłem nowego npc i dałem mu dialog
(dialog jest robiony na szybko,od tak byle tylko sporawdzić czy działa).
wchodze do gry,mój gostek juz tam jest,ide do niego klikam,widze opcje dialogową "kim jesteś?"
klikam na to i nic sie nie dzieje.co znowu zle zrobilem ;/.albo czego nie zrobiłem.

To znaczy, że dialogi nie są skompilowane. Spróbuj zrobić paczkę z modem. Ja też na początku miałem podobny problem, ale po zrobieniu paczki z modem wszystko było ok.

Jeśli nie wiesz jak zrobić paczkę z modem to poszukaj na forum, a jak nie to po prostu PW do mnie.
 
Jeśli chciałbyś dołączyć do mojej ekipy tworzącej moda do Gothica 2 NK zajrzyj:

[LINK] Na moją stronę internetową

lub

[LINK] Temat na forum "Themodders"





Jeśli chcesz nauczyć się modowania Gothica od podstaw zobacz Videoporadnik:

[Link] Gothic: Tworzenie modów od A do Z
[/color]


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry