a więc tak chodzi mi o G2nk.upatrzyłem sobie bandyte identycznego jak wrzód z g1,jest w obozie dextera.postanowiłem dać mu opcje dialogową z naszym bochaterem w której potwierdzi to że jest wrzodem(na zdrowym organizmie narodu ;p )
ten bandyta wcześniej nie maił dialogów wiec jako ze niebardzo znam się na pisaniu rozmów scianołem easy dialog makera. napisałem na początek takie cuś by sprawdzic czy będzie działać.
//========================================
//-----------------> EXIT
//========================================
INSTANCE DIA_Bandit_L_EXIT(C_INFO)
{
npc = DIA_BDT_1046_Bandit_L;
nr = 999;
condition = DIA_Bandit_L_EXIT_Condition;
information = DIA_Bandit_L_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};
FUNC INT DIA_Bandit_L_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC INT DIA_Bandit_L_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> PICKPOCKET
//========================================
INSTANCE DIA_Bandit_L_PICKPOCKET(C_INFO)
{
npc = DIA_BDT_1046_Bandit_L;
nr = 900;
condition = DIA_Bandit_L_PICKPOCKET_Condition;
information = DIA_Bandit_L_PICKPOCKET_Info;
permanent = TRUE;
description = Pickpocket_40;
};
FUNC INT DIA_Bandit_L_PICKPOCKET_Condition()
{
C_Beklauen (34, 40);
};
FUNC INT DIA_Bandit_L_PICKPOCKET_Info()
{
Info_ClearChoices (DIA_Bandit_L_PICKPOCKET);
Info_AddChoice (DIA_Bandit_L_PICKPOCKET, DIALOG_BACK ,DIA_Bandit_L_PICKPOCKET_BACK);
Info_AddChoice (DIA_Bandit_L_PICKPOCKET, DIALOG_PICKPOCKET ,DIA_Bandit_L_PICKPOCKET_DoIt);
};
FUNC INT DIA_Bandit_L_PICKPOCKET_DoIt()
{
B_Beklauen ();
Info_ClearChoices (DIA_Bandit_L_PICKPOCKET);
};
FUNC INT DIA_Bandit_L_PICKPOCKET_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_Bandit_L_PICKPOCKET);
};
//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================
INSTANCE DIA_Bandit_L_HELLO1 (C_INFO)
{
npc = BDT_1046_Bandit_L;
nr = 1;
condition = DIA_Bandit_L_HELLO1_Condition;
information = DIA_Bandit_L_HELLO1_Info;
permanent = FALSE;
description = "czy my się nie znamy przypadkiem ?";
};
FUNC INT DIA_Bandit_L_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};
func VOID DIA_Bandit_L_HELLO1_Info()
{
};
//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================
INSTANCE DIA_Bandit_L_HELLO2 (C_INFO)
{
npc = BDT_1046_Bandit_L;
nr = 2;
condition = DIA_Bandit_L_HELLO2_Condition;
information = DIA_Bandit_L_HELLO2_Info;
permanent = FALSE;
description = "";
};
FUNC INT DIA_Bandit_L_HELLO2_Condition()
{
return TRUE;
};
func VOID DIA_Bandit_L_HELLO2_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bandit_L_HELLO2_15_01"); //Czy my się przypadkiem nie znamy?
AI_Output (self, other ,"DIA_Bandit_L_HELLO2_03_02"); //TaK! to ty,mój przyjaciel!
AI_Output (self, other ,"DIA_Bandit_L_HELLO2_03_03"); //wrzód...
AI_Output (self, other ,"DIA_Bandit_L_HELLO2_03_04"); //tak,jednak mnie pamietasz
AI_Output (self, other ,"DIA_Bandit_L_HELLO2_03_05"); //co tu robisz?
AI_Output (self, other ,"DIA_Bandit_L_HELLO2_03_06"); //przyszedłem tu z Dexterem
};
Skrypt jest poprawny,jednakze przy włanczaniu gry występuje błąd(scren ponizej) prosze o rade,wiem ze cos pomijam ale nie znalazłem żadnego toturtiala gdzie było by to dokładnie opisane.
