2 pytania i podziękowanie dla was 2349 6

O temacie

Autor kazzam

Zaczęty 2.06.2009 roku

Wyświetleń 2349

Odpowiedzi 6

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
na początek zaczne od podziękowania.(zdaje mi się że tu pare osób to przeczyta)
wile razy o coś tu pytałem i ciągle to robie,wkurzam się na was i na to ze nie moge zrobić czegoś co dla was jest bardzoe proste ale brne do skutku.dzisiaj w końcu nauczyłem się dodawać nowe itemy do gothhica(dodałem do g2nk wszystkie zbroje z g1,miecze,topory,w tym uriziel ze wszystkimi właściwosciami i ulu-mul;u które jeszcze nie sprawdzałem czy sprawia ze jestesmy freindly dla orków)
nauczyłem się robić paczki z modami,przerabiać textury w photoshopie i gimpie,zwiedzać świat w spacerze(bo niewiem czemu moje zmiany sie nie zapisują) bawić się gomanem a co najważniejsze wkoncu rozumiem co  wy gadacie na tym forum(nie jak kiedyś jak któryś pisał  "trzeba skompilować świat newWorld.zen" to nie miałem pojęcia o co chodzi ;p )

Za to wszystko wam dziękuje


ale mam kolejne 2 pytania odnośnie gothica

jak powienien wyglądać srypt  łuku z g1 by był on w g2.wziołem skrypt  łuku nimroda ale jak włączam gre wyskakuje błąd pliku coś tam.mms  gdzie znajde takowe pliki?


2.jak zmienić nazwe zwykłego npc np bandyty,jest taki bandyta   identyczny jak wrzód a drógi ajk krók(nie mówie o tym w świątyni adanosa :D ) i chciałbym im nadać zwykle imiona


z góry dziękuje i pozdrawiam :D
 

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
Kazz...am :D  Bardzo się cieszę, że forum coś ci dało. Ale proszę nie pisz takich pytań, po takich wyznaniach bo wychodzisz na... to tak jakby mieć przedwczesny wytrysk podczas pierwszego stosunku - niby normalne a jak upokarzające :D

Pracuj dalej i sam poszukaj właściwych odpowiedzi.

Pozdrawiam,
Tata Sher.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
jak powienien wyglądać srypt łuku z g1 by był on w g2.wziołem skrypt łuku nimroda ale jak włączam gre wyskakuje błąd pliku coś tam.mms gdzie znajde takowe pliki?

Możesz podać całą treść błędu?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
Możesz podać całą treść błędu?


jeśli wkleje prosto z marszu :
INSTANCE ItRw_Bow_War_05 (C_Item)
{
   name             =   "Łuk śmierci";

   mainflag          =   ITEM_KAT_FF;
   flags             =   ITEM_BOW;
   material          =   MAT_WOOD;

   value             =   1000;//500;

   damageTotal         =   88;
   damagetype         =   DAM_POINT;
   munition         =   ItAmArrow;
   cond_atr[2]         =    ATR_DEXTERITY;
   cond_value[2]        =    50;
   visual             =   "ItRw_Bow_War_04.mms";

   description         = name;
   TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]          = NAME_Dex_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;
};


mam taki błąd:





jeśli zaś zmienie to pod bardziej z g2

INSTANCE ItRw_Bow_War_05 (C_Item)
{
   name             =   "Łuk śmierci";

   mainflag          =   ITEM_KAT_FF;
   flags             =   ITEM_BOW;
   material          =   MAT_WOOD;

   value             =   VAlue_Dämonenbogen

   damageTotal         =   DAmage_Dämonenbogen;
   damagetype         =   DAM_POINT;
   munition         =   ItAmArrow;
   cond_atr[2]         =    ATR_DEXTERITY;
   cond_value[2]        =    Condition_Dämonenbogen;
   visual             =   "ItRw_Bow_War_04.mms";


   description         = name;
   TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]          = NAME_Dex_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;
};

to z kolei





tamten bład o którym wspomniałem w pierwszym poscie był jak bawiłem się skryptami było tam po angielksu że nie moze znalezć  itwr_bow_war_4.mms

gdzie są te pliki mms? bo nigdzie ich znalezć nie moge
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
hmmm juz widze  1 błąd:
munition   =ItAmArrow;

tqk było w G1

w g2 będzie
munition   =ItRw_Arrow;

jeśli cos zobaczysz to pisz.ja ide kimać jutro po kombinuje jesze.pozdrawiam i dziękuje za zainteresowanie moim prolblemem
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
value = VAlue_DämonenbogenWrzuć na koniec średnik.
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
ok ,rozgryzłem to ;p

może komuś się to przyda więc poprawny skrupt musi tak wygląać. wystarczy zminić to co nie wiedziałem z koncówką .mms na końcówke .3ds  oczywiście pliki 3ds broni z g1 muszą być wrzucone do g2 :D

INSTANCE ItRw_Bow_War_05 (C_Item)
{
name = "Łuk śmierci";

mainflag = ITEM_KAT_FF;
flags = ITEM_BOW;
material = MAT_WOOD;

value = 1000;//500;

damageTotal = 88;
damagetype = DAM_POINT;
munition = ItRw_Arrow;
cond_atr[2] = ATR_DEXTERITY;
cond_value[2] = 50;
visual = "ItRw_Bow_War_04.3ds";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Dex_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};



teraz wrzuciłem jeszcze troche przedmiotów jak np. sztućce czy dzban ale i serca golemów którym nadałem wybrane spelle :D
i kombinuje z bagiennym zielem, dodałem mrok północy i zew nocy,ale chce odebrać od nich efekty po wypaleniu,bo jedenn wogóle nie działał to dałem  mu narazie efekt jak u bagiennego ziela a drugiemu nic nie zmieniłem i dodaje ciągle  +2 many (opcja by tylko za pierwszym razem dodawał tylko odczytywana jest jako błą)


slow motion-efekt bagiennego
func void UseItMiJoint_2()
{
   if (Secondjoint == FALSE)
   && Npc_IsPlayer (self)
   {
      B_GiveXP (10);
      Secondjoint = TRUE;
   };




+ 2 mana-efekt "zewu nocy"

func void UseItMiJoint_3()
{
   if (Thirdjoint == FALSE)
   && Npc_IsPlayer (self)
   {
      Npc_ChangeAttribute(self,ATR_MANA_MAX,2);
      PrintScreen   ("Mana +2", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);
      Thirdjoint = TRUE;
   };



chce zrobić by tylko leciał dymek podczas palenia,nic więcej.jakieś rady :) ?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry