ok ,rozgryzłem to ;p
może komuś się to przyda więc poprawny skrupt musi tak wygląać. wystarczy zminić to co nie wiedziałem z koncówką .mms na końcówke .3ds oczywiście pliki 3ds broni z g1 muszą być wrzucone do g2
INSTANCE ItRw_Bow_War_05 (C_Item)
{
name = "Łuk śmierci";
mainflag = ITEM_KAT_FF;
flags = ITEM_BOW;
material = MAT_WOOD;
value = 1000;//500;
damageTotal = 88;
damagetype = DAM_POINT;
munition = ItRw_Arrow;
cond_atr[2] = ATR_DEXTERITY;
cond_value[2] = 50;
visual = "ItRw_Bow_War_04.3ds";
description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Dex_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
teraz wrzuciłem jeszcze troche przedmiotów jak np. sztućce czy dzban ale i serca golemów którym nadałem wybrane spelle
i kombinuje z bagiennym zielem, dodałem mrok północy i zew nocy,ale chce odebrać od nich efekty po wypaleniu,bo jedenn wogóle nie działał to dałem mu narazie efekt jak u bagiennego ziela a drugiemu nic nie zmieniłem i dodaje ciągle +2 many (opcja by tylko za pierwszym razem dodawał tylko odczytywana jest jako błą)
slow motion-efekt bagiennego
func void UseItMiJoint_2()
{
if (Secondjoint == FALSE)
&& Npc_IsPlayer (self)
{
B_GiveXP (10);
Secondjoint = TRUE;
};
+ 2 mana-efekt "zewu nocy"
func void UseItMiJoint_3()
{
if (Thirdjoint == FALSE)
&& Npc_IsPlayer (self)
{
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_MANA_MAX,2);
PrintScreen ("Mana +2", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);
Thirdjoint = TRUE;
};
chce zrobić by tylko leciał dymek podczas palenia,nic więcej.jakieś rady

?