Nowa umiejętność, gdzie dodać i jaki if wpisać? 1195 1

O temacie

Autor panek

Zaczęty 17.05.2009 roku

Wyświetleń 1195

Odpowiedzi 1

panek

panek

Użytkownicy
posty53
  • Użytkownicy
Chciałbym zrobić nową umiejętność np. czytanie specjalnych ksiąg jak almanachy.
wzur sciągnąć moge z innych skryptów, lecz nie wiem gdzie one się znajdują i tu jest problem. moze mi ktoś podać gdzie znajdują się skrypty tych umiejętnaości?  z góry dzienki za pomoc.


PS: chodzi o G2 nk
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Hmmm Znajdują się w folderze EVENTS, jednak nie wiem jak w Gothicu II, ale w I to trochę męczenia jest i edytowania innych skryptów jest, a tym bardziej w Gothicu II gdzie jest już więcej monologów. Zasługuje to bardziej na konsultację bo kilkoma zdaniami opisać się tego nie da. Ale głównie musisz dodać do każdego skryptu np jak masz alchemie i spanie do kazdego condition dialogu dodać warunek, tam gdzie jest return 1 o ile tak jest, nie wiem jak w Gothic II to wygląda

Dla spania:
if (monolog=spanie)

Dla Alchemii
if(monolog=alchemia)

I jak masz sleepabit_s1 dodajesz tam
monolog=spanie
Podobnie dodajesz z alchemia i innymi monologami.

Przy kazdej opcji typu info dodajesz na samym jej koncu monolog=0

Oraz w story globals trza dodac:

const int alchemia=1
const int spanie=2
var int monolog

I praktycznie tyle, wystarczy tak wyedytowac cala reszte, ale pamietaj ze ja pisze to jak w Gothicu I wyglada, ale sadze ze w II jest podobnie, chociaz moze byc zupelnie inaczej :lol2:  Sam mosisz ogarnac :lol2:  Ogolnie musi byc spelniony jakis warunek dla kazdego Conditiona bo inaczej pojawia ci sie opcje spania np, w Czytaniu tych ksiag, przynajmniej ja tak dzis mialem w wydobywaniu rudy, jak dzis robilem;p

Może nie opisałem tego zbyt dokladnie ale da rade połapać się o co chodzi jak juz chociaz sie troche zna na skryptach.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry