Hmmm Znajdują się w folderze EVENTS, jednak nie wiem jak w Gothicu II, ale w I to trochę męczenia jest i edytowania innych skryptów jest, a tym bardziej w Gothicu II gdzie jest już więcej monologów. Zasługuje to bardziej na konsultację bo kilkoma zdaniami opisać się tego nie da. Ale głównie musisz dodać do każdego skryptu np jak masz alchemie i spanie do kazdego condition dialogu dodać warunek, tam gdzie jest return 1 o ile tak jest, nie wiem jak w Gothic II to wygląda
Dla spania:
if (monolog=spanie)
Dla Alchemii
if(monolog=alchemia)
I jak masz sleepabit_s1 dodajesz tam
monolog=spanie
Podobnie dodajesz z alchemia i innymi monologami.
Przy kazdej opcji typu info dodajesz na samym jej koncu monolog=0
Oraz w story globals trza dodac:
const int alchemia=1
const int spanie=2
var int monolog
I praktycznie tyle, wystarczy tak wyedytowac cala reszte, ale pamietaj ze ja pisze to jak w Gothicu I wyglada, ale sadze ze w II jest podobnie, chociaz moze byc zupelnie inaczej

Sam mosisz ogarnac

Ogolnie musi byc spelniony jakis warunek dla kazdego Conditiona bo inaczej pojawia ci sie opcje spania np, w Czytaniu tych ksiag, przynajmniej ja tak dzis mialem w wydobywaniu rudy, jak dzis robilem;p
Może nie opisałem tego zbyt dokladnie ale da rade połapać się o co chodzi jak juz chociaz sie troche zna na skryptach.