Idź i pobij 4012 7

O temacie

Autor Tanner

Zaczęty 12.05.2009 roku

Wyświetleń 4012

Odpowiedzi 7

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy
Nie wiem jak napisać skrypt, że po jakimś dialogu dana osoba poszła do danego waypointa i pobiła daną osobę (nie żeby zabiła tylko żeby pobiła) i żeby wróciła na swoje miejsce.
Pozdro....
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica

Gother

Idź i pobij
#1 2009-05-19, 11:35(Ostatnia zmiana: 2009-05-19, 11:36)
Pod koniec dialogu wstawiasz kilka linijek:

AI_Output (self, hero,"Info_Gardist_SOPT_13_02"); //JA BIORĘ GRUBEGO!

AI_StopProcessInfos (self);
Npc_SetTarget(self, Grd_24005_Gardist); // wybiera cel czyli npc i instance  Grd_24005_Gardist
AI_StartState(self, ZS_Attack, 1, "");   // tłucze go, ale nie zabija
Npc_ExchangeRoutine (Grd_24005_Gardist, "SIEDZI1");  // pobity uda się do waypoint zdefiniowany jako SIEDZI1
};
 

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy
Cytat: Gother link=topic=5871.msg51283#msg51283 date=May 19 2009, 11:35 AM\'
Pod koniec dialogu wstawiasz kilka linijek:

Npc_ExchangeRoutine (Grd_24005_Gardist, "SIEDZI1");  // pobity uda się do waypoint zdefiniowany jako SIEDZI1


A czy czasem Npc_ExchangeRoutine nie oznacza zmiany rutyny? Bo ty napisałeś jakby to oznaczało że postać ma iść do jakiegoś WP.
 

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy
Niestety ale osoba jest zbyt daleko od drugiej i ta pierwsza wystawia tylko reke i coś tam mówi że jeszcze pożaujesz, a mi chodzi o to żeby najpierw poszła do tej drugiej osoby i potem zaatakowała.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Idź i pobij
#4 2009-06-01, 20:17(Ostatnia zmiana: 2009-06-01, 20:18)
Spróbuj tak:
Cytuj
AI_Output            (self, hero,"Info_Gardist_SOPT_13_02"); //JA BIORĘ GRUBEGO!

        AI_StopProcessInfos    (self);
       AI_GotoWP(self, "SIEDZI1")
        Npc_SetTarget(self, Grd_24005_Gardist);    // wybiera cel czyli npc i instance  Grd_24005_Gardist
    AI_StartState(self, ZS_Attack, 1, "");   // tłucze go, ale nie zabija
};

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy
Cytuj
AI_GotoWP(self, "SIEDZI1")
Mam tu wpisać wp taki gdzie aktualnie jest ta osoba którą ma sprać?
 


Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy
Działa, teraz by się przydało taki skrypcik, że jeżeli go pobije to ten pobity po wstaniu zmienia rutyne. Z if Npc_IsDead się tego nie da zrobić, bo chodzi mi tylko o pobicie go a poza tym jak go zabije to nie będzie miał okazji zmienić rutyny xD
Kto wie? :lol2:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry