Bieg zamiast spaceru 5089 3

O temacie

Autor Damianx

Zaczęty 29.03.2009 roku

Wyświetleń 5089

Odpowiedzi 3

Damianx

Damianx

Użytkownicy
Damiano Italiano
posty257
Propsy4
  • Użytkownicy
  • Damiano Italiano

Damianx

Bieg zamiast spaceru
2009-03-29, 10:22(Ostatnia zmiana: 2009-04-15, 11:45)
Jak zrobić aby npc któremy po dialogu zmieniam rutynę, biegł a nie szedł ?

AI_Output (self, other,"DIA_Mor_konno_1_07"); //x
AI_Output (other,self,"DIA_Mor_konno_1_08"); //x
AI_Output (self, other,"DIA_Mor_konno_1_09"); //x
B_LogEntry( CH1_Jaskinia, "x.");
AI_StopProcessInfos (self);

Npc_ExchangeRoutine (self,"PreStart");
AI_SetWalkmode ( self, NPC_RUN);

Ale to nie działa, nie wiecie jak to zrobić ?
 
Mody zrobione przez Damianx project :



             
               
               


Życzę miłej gry

Bucik

Bucik

Użytkownicy
posty182
Propsy128
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Próbowałeś przestawić

AI_SetWalkmode ( self, NPC_RUN);
przed

Npc_ExchangeRoutine (self,"PreStart");
?
 

Artex

Artex

Użytkownicy
posty99
  • Użytkownicy
Musisz zmienić plik rutyny, to tam jest napisane że kiedy NPC ją rozpoczyna ustawia tryb na np. chodzenie. Jeżeli koniecznie musi iść to zrób nową rutynkę (skopiuj starą), ale zmień nazwę i status chodzenia.
 

Damianx

Damianx

Użytkownicy
Damiano Italiano
posty257
Propsy4
  • Użytkownicy
  • Damiano Italiano
Dzięki działa.
Dla niekumamtych :
Otwieracie folders ZS/ szukacie pliku rutyny np. ZS_stand i zmieniacie

func void ZS_Stand()
{
GuardPerception ();
Npc_PercEnable  (self, PERC_ASSESSPLAYER, B_AssessSC);

AI_StandUp (self);
[b]AI_SetWalkmode (self,NPC_WALK);[/b]
AI_GotoWP (self, self.wp);

if (Wld_IsFPAvailable(self,"FP_STAND"))
Na
func void ZS_Stand()
{
GuardPerception ();
Npc_PercEnable  (self, PERC_ASSESSPLAYER, B_AssessSC);

AI_StandUp (self);
[b]AI_SetWalkmode (self,NPC_RUN);[/b]
AI_GotoWP (self, self.wp);

if (Wld_IsFPAvailable(self,"FP_STAND"))
 
Mody zrobione przez Damianx project :



             
               
               


Życzę miłej gry


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry