func VOID DIA_Kowal_Helm_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Kowal_Helm_15_05"); //Masz może jakiś Helm??
AI_Output (self, other ,"DIA_Kowal_Helm_03_06"); //Tak sam go zrobiłem i sprzedam go za 1000 bryłek rudy!
func void DIA_Kowal_Helm()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Kowal_Helm_03_07"); //Potrzebuje Helmu!.
if (Npc_HasItems (hero,ItMiNugget) < VALUE_Helm)
{
AI_Output (self, other,"DIA_Kowal_Helm_03_08"); //Wróć, gdy będziesz miał wystarczająco dużo rudy.
}
else
{
AI_Output (self, other, "Stt_311_Fisk_ARMOR_L_Info_12_03"); //Dobry wybór!
B_GiveInvItems (hero, self, ItMinugget, VALUE_Helm);
CreateInvItem (self, Helm);
B_GiveInvItems (self, hero, Helm, 1);
};
lol deklarujesz funkcję w funkcji, a to nie jest dozwolone w żadnym języku programowania
spróbój tak.
func VOID DIA_Kowal_Helm_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Kowal_Helm_15_05"); //Masz może jakiś Helm??
AI_Output (self, other ,"DIA_Kowal_Helm_03_06"); //Tak sam go zrobiłem i sprzedam go za 1000 bryłek rudy!
};
func void DIA_Kowal_Helm()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Kowal_Helm_03_07"); //Potrzebuje Helmu!.
if (Npc_HasItems (hero,ItMiNugget) < VALUE_Helm)
{
AI_Output (self, other,"DIA_Kowal_Helm_03_08"); //Wróć, gdy będziesz miał wystarczająco dużo rudy.
}
else
{
AI_Output (self, other, "Stt_311_Fisk_ARMOR_L_Info_12_03"); //Dobry wybór!
B_GiveInvItems (hero, self, ItMinugget, VALUE_Helm);
CreateInvItem (self, Helm);
B_GiveInvItems (self, hero, Helm, 1);
};
Jak nie poogłem to nie wiem co...