Opcja dialogowa Hełm 3265 5

O temacie

Autor CBA

Zaczęty 6.02.2009 roku

Wyświetleń 3265

Odpowiedzi 5

CBA

CBA

Użytkownicy
posty100
Profesjabrak
  • Użytkownicy
siema
mam problem bo zrobiłem hełm ok i chce aby mój npc o nazwie Kowal dał mi go za 1000 bryłek rudy
a więc robię skrypt ale pokazuje się to
to jest Dialog Kowala
//========================================
//-----------------> EXIT
//========================================

INSTANCE DIA_Kowal_EXIT(C_INFO)
{
npc = ORG_089089089089_Kowal;
nr = 999;
condition = DIA_Kowal_EXIT_Condition;
information = DIA_Kowal_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_Kowal_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC INT DIA_Kowal_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> kup
//========================================

INSTANCE DIA_Kowal_kup (C_INFO)
{
   npc = ORG_089089089089_Kowal;
   nr = 800;
   condition = DIA_Kowal_kup_Condition;
   information = DIA_Kowal_kup_Info;
   permanent = 1;
   description = "Handel";
   trade  = 1;
};

FUNC INT DIA_Kowal_kup_Condition()
{
return 1;
};

func VOID DIA_Kowal_kup_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Kowal_kup_15_04"); //Pokaż mi swoje towary

};
//========================================
//-----------------> Helm
//========================================

INSTANCE DIA_Kowal_Helm (C_INFO)
{
   npc = ORG_089089089089_Kowal;
   nr = 10;
   condition = DIA_Kowal_Helm_Condition;
   information = DIA_Kowal_Helm_Info;
   permanent = TRUE;
   description = "Helm"
}

FUNC INT DIA_Kowal_Helm_Condition()
{
return TRUE;
};

func VOID DIA_Kowal_Helm_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Kowal_Helm_15_05"); //Masz może jakiś Helm??
AI_Output (self, other ,"DIA_Kowal_Helm_03_06"); //Tak sam go zrobiłem i sprzedam go za 1000 bryłek rudy!
func void DIA_Kowal_Helm()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Kowal_Helm_03_07"); //Potrzebuje Helmu!.

if (Npc_HasItems (hero,ItMiNugget) <  VALUE_Helm)
{
AI_Output (self, other,"DIA_Kowal_Helm_03_08"); //Wróć, gdy będziesz miał wystarczająco dużo rudy.
}
else
{
AI_Output (self, other, "Stt_311_Fisk_ARMOR_L_Info_12_03"); //Dobry wybór!
B_GiveInvItems (hero, self, ItMinugget, VALUE_Helm);
CreateInvItem (self, Helm);
B_GiveInvItems (self, hero, Helm, 1);

};
a oto linia nr 62
{
   npc = ORG_089089089089_Kowal;
   nr = 10;
   condition = DIA_Kowal_Helm_Condition;
   information = DIA_Kowal_Helm_Info;
   permanent = TRUE;
   description = "Helm"
}
w tym jest błąd
}
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Spróbuj z średnikiem.
Czyli:

Cytuj
};
 

CBA

CBA

Użytkownicy
posty100
Profesjabrak
  • Użytkownicy
THX ale teraz inny błąd ;]
pokazuje mi się  to

a oto ta funkcja
 

Kretoszczur

Kretoszczur

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy
func VOID DIA_Kowal_Helm_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Kowal_Helm_15_05"); //Masz może jakiś Helm??
AI_Output (self, other ,"DIA_Kowal_Helm_03_06"); //Tak sam go zrobiłem i sprzedam go za 1000 bryłek rudy!
func void DIA_Kowal_Helm()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Kowal_Helm_03_07"); //Potrzebuje Helmu!.

if (Npc_HasItems (hero,ItMiNugget) <  VALUE_Helm)
{
AI_Output (self, other,"DIA_Kowal_Helm_03_08"); //Wróć, gdy będziesz miał wystarczająco dużo rudy.
}
else
{
AI_Output (self, other, "Stt_311_Fisk_ARMOR_L_Info_12_03"); //Dobry wybór!
B_GiveInvItems (hero, self, ItMinugget, VALUE_Helm);
CreateInvItem (self, Helm);
B_GiveInvItems (self, hero, Helm, 1);

};
lol deklarujesz funkcję w funkcji, a to nie jest dozwolone w żadnym języku programowania
spróbój tak.
func VOID DIA_Kowal_Helm_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Kowal_Helm_15_05"); //Masz może jakiś Helm??
AI_Output (self, other ,"DIA_Kowal_Helm_03_06"); //Tak sam go zrobiłem i sprzedam go za 1000 bryłek rudy!
};
func void DIA_Kowal_Helm()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Kowal_Helm_03_07"); //Potrzebuje Helmu!.

if (Npc_HasItems (hero,ItMiNugget) <  VALUE_Helm)
{
AI_Output (self, other,"DIA_Kowal_Helm_03_08"); //Wróć, gdy będziesz miał wystarczająco dużo rudy.
}
else
{
AI_Output (self, other, "Stt_311_Fisk_ARMOR_L_Info_12_03"); //Dobry wybór!
B_GiveInvItems (hero, self, ItMinugget, VALUE_Helm);
CreateInvItem (self, Helm);
B_GiveInvItems (self, hero, Helm, 1);

};
Jak nie poogłem to nie wiem co...
 
Sry za moje beznadziejne pytania.

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
T o juz jest dawno nie aktualne;p chodzilo mu o AddChoice
 
GG:10938162

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.

Bogdan Zwei

Opcja dialogowa Hełm
#5 2010-09-25, 09:38(Ostatnia zmiana: 2010-09-25, 09:41)
{
   npc                  = ORG_089089089089_Kowal;
   nr                   = 10;
   condition    = DIA_Kowal_Helm_Condition;
   information  = DIA_Kowal_Helm_Info;
   permanent    = TRUE;
   description  = Helm;      //  Tu ma być ;
}
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry