Texturowanie w Blenderze 6194 7

O temacie

Autor Trout

Zaczęty 23.12.2008 roku

Wyświetleń 6194

Odpowiedzi 7

Trout

Trout

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy
Podstawowe pytanie.Jak się texturuje w blenderze?Czytałem trochę na ten temat w necie , ale jak na razie nic mi z tego  nie wyszło.Mógłby mi ktoś napisać jak to zrobić?
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Na potrzeby gameartu?
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Texturowanie w Blenderze
#2 2008-12-24, 14:36(Ostatnia zmiana: 2008-12-26, 14:34)
No cóż... Możliwości są dwie (UV albo Orco), ale ja używam UV.

Tutoriale - linki:
Pozdrawiam i życzę wesołych świąt, Dragon


Edit (post na dole): Właśnie dlatego używam tylko UV :lol2:
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
UV, nic innego nie ma sensu, jeśli chcesz osiagnąć zamierzony efekt.
 

Trout

Trout

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy
Robiłem tak jak na videotutorialu z linku od Dragona i niestety już na początku mam problem.Zaznaczam edgesy , robie ctrl+e i mark seam , potem zaznaczam wszystko klawiszem a , naciskam UV/image editor i niestety jest tak tylko puste okno.Nie ma tam porozcinanej siatki.Co zrobiłem źle lub czego nie zrobiłem?
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mały szczegół... Po wybraniu UV image editor powinieneś wcisnąć "u" i wybrać unvrap (to pierwsze).
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Trout

Trout

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy
Dzięki Dragon.A teraz problem innej natury.Normalnie mi się wszystko texturuje , ale teraz próbuje robić model twarzy i przy renderze jest cały czarny.Po otexturowaniu również.Co może być tego powodem?Załączam screana:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/43565f9c84643507.html
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Texturowanie w Blenderze
#7 2008-12-28, 18:55(Ostatnia zmiana: 2008-12-28, 18:58)
Wiem o co chodzi, ale nie potrafię tego wytłumaczyć na sucho.
Poszukaj w necie tutoriala o Wrappingu. Może gdzieś na Blender.pl.

Jeśli model jest czarny, to trzeba dobrze ustawić światło (taka czarna kropka z obwódką z przerywanej linii) i je ewentualnie wzmocnić (w buttons window. Jak się kliknie na światło to tam trza w taką kulkę kliknąć i jest tam siła światła).
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry