Dodałem u siebie TriggerScript'a tak, jak w tutorialu (
http://themodders.org/index.php?showtopic=89) - insert, ustawienia (
http://i42.tinypic.com/20p6el5.jpg), wpis w startrupie
Wld_SendTrigger("FRAG");
, funkcja
/*licznik zabitych bestii*/
var int frag_troll;
var int frag_sha;
var int frag_snake;
var int frag_snap_pla;
/*by Dragon*/
func void FRAG ()
{
var C_NPC Plama;
Plama = Hlp_GetNpc(Bestia_Mod_01);
var C_NPC sha;
sha = Hlp_GetNpc(Shadowbeast);
var C_NPC snake;
snake = Hlp_GetNpc(Swampshark);
var C_NPC snake2;
snake2 = Hlp_GetNpc(HurtSwampshark);
var C_NPC troll;
troll = Hlp_GetNpc(Troll);
var C_NPC troll2;
troll2 = Hlp_GetNpc(YoungTroll);
if ((Npc_IsDead(troll))||(Npc_IsDead(troll2)))
{
frag_troll +1;
};
if (Npc_IsDead(sha))
{
frag_sha +1;
};
if ((Npc_IsDead(snake))||(Npc_IsDead(snake2)))
{
frag_snake +1;
};
if (Npc_IsDead(Plama))
{
frag_snap_pla +1;
};
};
(w sumie to zrobiłem 6 triggerów), reprase, uruchomienie gry... i D**A! Przy ładowaniu intro gra wyłącza się i moim oczom ukazuje się mój piękny pulpit - ani śladu włączonego przed chwilą Gothica...
Proszę o w miarę szybką pomoc, bo człowieka szlag jasny trafia, jak już po raz N-ty gra sie psuje...