Postulaty 1794713 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1794713

Odpowiedzi 5186

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zamknąłem, acz nie widzę potrzeby zgłaszania martwych tematów bez jakichkolwiek szans na przyszłość. Mamy lepsze rzeczy do roboty... np. Dark Souls 2.
 

gothic1210
  • Gość
Jak coś dotyczy górnego działu możecie po prostu zgłaszać, a mi się wyświetli. Nie ma sensu pisać o tym w postulatach. 
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Postuluje o warna dla Fabioska ze względu na międzynarodowa hańbę jaka wyczynia pisząc
to   ;=(
Spoiler
:D żartuje
 


Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Również postuluję o warna (a nawet zbanowanie konta :trollface:) dla Fabioska
za chamstwo i dzieciniadę:
http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1348272-Ank%C3%BCndigung-Gothic_2-Reworked-Mod/page10
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobrze wiedzieć. Zostanie ukarany dożywotnią hańbą ze strony theModders, bo to było arcyżałosne :facepalm:

+warna dostanie za oczernianie.
 

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Wydaje mi się, że napisanie posta przez użytkownika forum TM (Fabiosek) na innym forum w odniesieniu do innego użytkownika (HH) nie ma nic wspólnego z forum TM a podanie linka do forum TM może zaskutkować większą jego popularnością w świecie.
Tak więc Halk_Hogan_PL wróć tam do modelowania paluszków czy co tam robisz.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie chcemy takiej sławy. Co się dzieje na themodders, zostaje na themodders.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Postulaty
#2888 2014-08-13, 21:32(Ostatnia zmiana: 2014-08-13, 21:37)
Postuluję o wprowadzenie banów profilaktycznych i zbanowanie Avallacha, a poza tym zmianę nicku wowoza na jakikolwiek urażający jego godność oraz powiększenie ilości prowokacji na forum.
 

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Postuluję o wgranie tapatalka bo mordownia ;_;
 

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Postuluję o wprowadzenie banów profilaktycznych i zbanowanie Avallacha, a poza tym zmianę nicku wowoza na jakikolwiek urażający jego godność oraz powiększenie ilości prowokacji na forum.

nie będę propsował tego posta ponieważ Kolega Avallach moim Ulubionym Moderatorem Globalnym jest :)
(mam nadzieję ,że przeczyta tego posta)
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
a poza tym zmianę nicku wowoza na jakikolwiek urażający jego godność oraz powiększenie ilości prowokacji na forum.
A co może być bardziej upokarzającego niż 'Wowoz'? :F
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Możecie cofnąć ostatniego warna? Tego testowego też możecie usunąć, tak przy okazji. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Postuluje o dodanie tej emotki jako :*
 


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
To nie forum dla pedałów. Oddalam.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nein. :* jest za piękne aby odeszło. Proponuję to dodać jako np. :kiss: :ok: Chociaż i tak nie za bardzo mi się podoba :I
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Postulaty
#2896 2014-08-25, 23:55(Ostatnia zmiana: 2014-08-26, 00:12)
Może jako :xoxo: ?

To nie forum dla pedałów. Oddalam.
Bitch please
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Postuluję o wgranie tapatalka bo mordownia ;_;
+1
Z OperaMini nie daje rady z wysyłaniem wiadomości.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Skro temat Magazyn modów został uzupełniony to powinien zostać także uzupełniony o Global Mod PL 1.7.1
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Już napisałem o tym Outlanderowi i podałem wszystkich niemieckich/rosyjskich twórców.
 


0 użytkowników i 8 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry