Nie widać zmian w grze 3504 11

O temacie

Autor trall

Zaczęty 23.11.2008 roku

Wyświetleń 3504

Odpowiedzi 11

trall

trall

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
Zrobiłem swój pierszy MOD. Jest to brama w wiezy xardasa. Dodaje możliwość oddzielenia wieży od reszty świata przez zamknięcie bramy. Chciałbym go wyprubować w grze. Ale gdy włańczam grę to tej bramy nie ma a w spacerze ją widze. Domyślam się że trzeba zainstalować MODa. Jak to się robi?
 

Trout

Trout

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy
A zrobiłeś paczkę z modem?Są tutaj tutoriale na ten temat.
 

trall

trall

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
Kolejne pytanie. Jak się robi własny świat?
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Z darmowych programów polecam blender. Tworzysz powiedzmy wieeeelkiego boxa, zapisujesz w formacie 3DS w folderze /_work/data/meshes, otwierasz to spacerem, kompilujesz, zapisujesz jako zen i śmigasz :D . To tak w skrócie.
 

trall

trall

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
Mam VDFS do gothic II. Jak zrobić z moich modyfikacjpaczke. Jest tylko tutek do III
 

Trout

Trout

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy
 

trall

trall

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b7cc0b239f23be2d.html
To są moje kraty. Chce je obrucić tak żeby leżały na ziemi a nie stały. Da się tak? Bo są beczki które leżą i mają taką samą nazwe jak te stojące. Więc jak to się robi?
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Jak dobrze pamietam, to zaznaczało sie objekt i klikało "M" a potem strzałki albo Insert,Home,Page up itd.
 

trall

trall

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy

trall

Nie widać zmian w grze
#8 2008-11-25, 15:23(Ostatnia zmiana: 2008-11-25, 15:24)
Kolejne pytanie. Zaczynam grać troche w Gothic NK ale wrzystko jest po niemiecku. Skąd mogę ściagnąć polskie skrypty?
 

Dasen

Dasen

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy

Dasen

Nie widać zmian w grze
#9 2008-11-25, 16:36(Ostatnia zmiana: 2008-11-25, 16:36)
tadaa <- kliknij to
 

trall

trall

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy

trall

Nie widać zmian w grze
#10 2008-11-25, 16:58(Ostatnia zmiana: 2008-11-26, 19:18)
Kolejne pytanie. Czy można zrobić tak że członkowie jednej gildi rzucą się na członków 2 gildi?
Jeszcze jedno:
Mam obraz w formacie JPEG. Chciałbym dodać go do Gothic i dodawać jako VOB 2D. Co muszę zrobić?
 

XLukasGX

XLukasGX

Użytkownicy
posty48
Propsy24
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
o to zlazłem tutka na twoja odpowiedz:

 Tutorial na nowa alternatywna gildię

Czy to możliwe czy da się wykonać nowe gildie odpowiedź na to pytanie jest prosta odpowiedź.
Tak można wykonać nowe gildie a ten tutorial pokazuje jak to robimy

Zaczynamy
Po 1 żeby wykonać nową gildię trzeba takową zdefiniować, aby to zrobić udajemy się do

Gothic\_Work\Data\Scripts\Content\_Intern
W celu otwarcia naszego ukochanego silnika skryptów
Skryptów jest nim plik „CONSTANS.D”

Po 2 zdając sobie sprawę, że gildie zajmują sporo czasu do zrobienia trzeba przeliczyć ile chcemy ich dodać ja na początek definiuje1 nową gildie

GIL_XAR smile.gif < wiadomo, czemu ?

Aby pokazać jak definiujemy nowe gildie pokażę porównanie skryptowe
W oryginalnym gothic ostania gildia to
CODE
CONST INT GIL_ORCSLAVE    = 41

Ale by dodać nowa gildię należy samemu nadać jej nazwę np. tak jak ja
CODE
CONST INT GIL_XAR    = 42


Po zdefiniowaniu gildii postępujemy jak poniżej

CODE
CONST INT GIL_MAX= 42 ( oryginał)
//

Aby zdefiniować gildie zmieniamy na
CODE
//
CONST INT GIL_MAX= 43 ( alternatywna gildia)


Po 3 mamy zdefiniowana gildie, ale gildia osiągnęła większą cyfrę niż 42 to tez musimy zrobić złudzenie gdyż bez złudzenia gra wytwarza dziwne błędy

Złudzenie polega na oszukaniu pewnych skryptów skryptów są to one:

CODE
//                                                                                
//    GUILDS DESCRIPTION                                                              
//                                                                                
CLASS C_GILVALUES                                                                
{                                                                                
    VAR INT        WATER_DEPTH_KNEE                        [GIL_MAX]            ;            
    VAR INT        WATER_DEPTH_CHEST                        [GIL_MAX]            ;            
    VAR INT        JUMPUP_HEIGHT                            [GIL_MAX]            ;        //    DEFAULT = 200;        
//    VAR INT        JUMPUP_FORCE                            [GIL_MAX]            ;
    VAR INT        SWIM_TIME                                [GIL_MAX]            ;            
    VAR INT        DIVE_TIME                                [GIL_MAX]            ;            
    VAR INT        STEP_HEIGHT                                [GIL_MAX]            ;            
    VAR INT        JUMPLOW_HEIGHT                            [GIL_MAX]            ;            
    VAR INT        JUMPMID_HEIGHT                            [GIL_MAX]            ;            
    VAR INT        SLIDE_ANGLE                                [GIL_MAX]            ;            
    VAR INT        SLIDE_ANGLE2                            [GIL_MAX]            ;            
    VAR INT        DISABLE_AUTOROLL                        [GIL_MAX]            ;        //    DEFAULT = 0                ;  0 = Autoroll  enabled    / 1 = Autoroll  disabled
    VAR INT        SURFACE_ALIGN                            [GIL_MAX]            ;        //    DEFAULT = 0                ;  0 = Alignment disabled    / 1 = Alignment enabled
    VAR INT        CLIMB_HEADING_ANGLE                        [GIL_MAX]            ;            
    VAR INT        CLIMB_HORIZ_ANGLE                        [GIL_MAX]            ;            
    VAR INT        CLIMB_GROUND_ANGLE                        [GIL_MAX]            ;            
    VAR INT        FIGHT_RANGE_BASE                        [GIL_MAX]            ;
    VAR INT        FIGHT_RANGE_FIST                        [GIL_MAX]            ;            
    VAR INT        FIGHT_RANGE_1HS                            [GIL_MAX]            ;            
    VAR INT        FIGHT_RANGE_1HA                            [GIL_MAX]            ;            
    VAR INT        FIGHT_RANGE_2HS                            [GIL_MAX]            ;            
    VAR INT        FIGHT_RANGE_2HA                            [GIL_MAX]            ;            
    VAR INT        FALLDOWN_HEIGHT                            [GIL_MAX]            ;        //                                    Wie tief Fallen ohne Schaden ?
    VAR INT        FALLDOWN_DAMAGE                            [GIL_MAX]            ;        //                                    Schaden für jeden weiteren angefangenen Meter.
    VAR INT        BLOOD_DISABLED                            [GIL_MAX]            ;        //    DEFAULT = 0                ;    Blut ganz ausschalten (z.B. bei Sekletten) ?
    VAR INT        BLOOD_MAX_DISTANCE                        [GIL_MAX]            ;        //    DEFAULT = 1000            ;    Wie weit spritzt das Blut (in cm) ?
    VAR INT        BLOOD_AMOUNT                            [GIL_MAX]            ;        //    DEFAULT = 10            ;    Wie viel Blut ?
    VAR INT        BLOOD_FLOW                                [GIL_MAX]            ;        //    DEFAULT = 0                ;    Soll es sich langsam ausbreiten ?
    VAR STRING  BLOOD_EMITTER                            [GIL_MAX]            ;        //    DEFAULT = "PFX_BLOOD"    ;    Welcher Partikel-Emitter ?
    VAR STRING  BLOOD_TEXTURE                            [GIL_MAX]            ;        //    DEFAULT = "ZBLOODSPLAT2.TGA";    Welche Textur ?
    VAR INT     TURN_SPEED                                [GIL_MAX]            ;        //    DEFAULT = 150            ;    
};    

Ogolenie chodzi by wszystkie gild_max zmienić na:

CODE
//                                                                                
//    GUILDS DESCRIPTION                                                              
//                                                                                
CLASS C_GILVALUES                                                                
{                                                                                
    VAR INT        WATER_DEPTH_KNEE                        [42]            ;            
    VAR INT        WATER_DEPTH_CHEST                        [42]            ;            
    VAR INT        JUMPUP_HEIGHT                            [42]            ;        //    DEFAULT = 200;        
//    VAR INT        JUMPUP_FORCE                            [42]            ;
    VAR INT        SWIM_TIME                                [42]            ;            
    VAR INT        DIVE_TIME                                [42]            ;            
    VAR INT        STEP_HEIGHT                                [42]            ;            
    VAR INT        JUMPLOW_HEIGHT                            [42]            ;            
    VAR INT        JUMPMID_HEIGHT                            [42]            ;            
    VAR INT        SLIDE_ANGLE                                [42]            ;            
    VAR INT        SLIDE_ANGLE2                            [42]            ;            
    VAR INT        DISABLE_AUTOROLL                        [42]            ;        //    DEFAULT = 0                ;  0 = Autoroll  enabled    / 1 = Autoroll  disabled
    VAR INT        SURFACE_ALIGN                            [42]            ;        //    DEFAULT = 0                ;  0 = Alignment disabled    / 1 = Alignment enabled
    VAR INT        CLIMB_HEADING_ANGLE                        [42]            ;            
    VAR INT        CLIMB_HORIZ_ANGLE                        [42]            ;            
    VAR INT        CLIMB_GROUND_ANGLE                        [42]            ;            
    VAR INT        FIGHT_RANGE_BASE                        [42]            ;
    VAR INT        FIGHT_RANGE_FIST                        [42]            ;            
    VAR INT        FIGHT_RANGE_1HS                            [42]            ;            
    VAR INT        FIGHT_RANGE_1HA                            [42]            ;            
    VAR INT        FIGHT_RANGE_2HS                            [42]            ;            
    VAR INT        FIGHT_RANGE_2HA                            [42]            ;            
    VAR INT        FALLDOWN_HEIGHT                            [42]            ;        //                                    Wie tief Fallen ohne Schaden ?
    VAR INT        FALLDOWN_DAMAGE                            [42]            ;        //                                    Schaden für jeden weiteren angefangenen Meter.
    VAR INT        BLOOD_DISABLED                            [42]            ;        //    DEFAULT = 0                ;    Blut ganz ausschalten (z.B. bei Sekletten) ?
    VAR INT        BLOOD_MAX_DISTANCE                        [42]            ;        //    DEFAULT = 1000            ;    Wie weit spritzt das Blut (in cm) ?
    VAR INT        BLOOD_AMOUNT                            [42]            ;        //    DEFAULT = 10            ;    Wie viel Blut ?
    VAR INT        BLOOD_FLOW                                [42]            ;        //    DEFAULT = 0                ;    Soll es sich langsam ausbreiten ?
    VAR STRING  BLOOD_EMITTER                            [42]            ;        //    DEFAULT = "PFX_BLOOD"    ;    Welcher Partikel-Emitter ?
    VAR STRING  BLOOD_TEXTURE                            [42]            ;        //    DEFAULT = "ZBLOODSPLAT2.TGA";    Welche Textur ?
    VAR INT     TURN_SPEED                                [42]            ;        //    DEFAULT = 150            ;    
};


Teraz mamy zdefiniowane gildie oraz zabezpieczony silnik skryptów

Aby zakończyć kreowanie nowej gildii dopisujemy naszą nazwę
Oto porównanie skryptowe

CODE
"Ork-Szaman", // (gildia 38)
    "Ork-Wojownik", // (gildia 39)
    "Ork-Zwiadowca", // (gildia 40)
    "Ork-Niewolnik” // (gildia 41)


Teraz poniżej
CODE

    "Ork-Niewolnik” // (gildia 41)

Dopisujemy

CODE
"Nasza nowa alternatywna gildia” // (gildia 42)


A

CODE
"Ork-Niewolnik” // (gildia 41)


Zmieniamy na

CODE
"Ork-Niewolnik”, // (gildia 41)


Po zakończeniu pracy ma to wyglądać tak
CODE

"Ork-Szaman", // (gildia 38)
"Ork-Wojownik", // (gildia 39)
"Ork-Zwiadowca", // (gildia 40)
"Ork-Niewolnik”, // (gildia 41)
"Nasza nowa alternatywna gildia” // (gildia 42)
 
jak zrobić gildie :lol2:  moze to ci się przyda :/
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry