Animacja walki mieczem 5966 22

O temacie

Autor Malak

Zaczęty 16.11.2008 roku

Wyświetleń 5966

Odpowiedzi 22

Malak

Malak

Użytkownicy
posty30
  • Użytkownicy

Malak

Animacja walki mieczem
2008-11-16, 09:44(Ostatnia zmiana: 2008-11-16, 09:45)
Witam wszystkich ostatnio chciałem zrobić nowy styl walki
Troszke czasu minieło zanim nauczyłem się zrobić początkowa animacje wyciągniecie miecza i.... na tym się zakończyło (jestem początkującym animatorem więc nie śmiać się)
OK po zrobieniu animacji zapisałem ją na pulpicie i teraz chcę by animacja działała w gothicu zrobiłem skrypt który odpali animacje po wyciągnieciu miecza (dzięki pomocy Xardasa17 wielkie THX) Lecz teraz nie wiem do jakiego folderu mam dodać moją animacje (nigdy tym się nie bawiłem więc .....) i jeszcze jedno jak przerobić w mds by po wyciągnieciu broni wykonywał moją animacje :)  ???

Nie jestem zawodowym skrypterem ale chciałby się podszkolić w tym co robie więc  hellp me ;]
 

Xardas17

Xardas17

Użytkownicy
-
posty87
Propsy5
  • Użytkownicy
  • -
Pliki asc do
Gothic PL\_Work\Data\ANIMS\_COMPILED

Plik mds do
D:\Program Files\Gothic PL\_Work\Data\ANIMS

gothic asc przemieni ci w mdl msh i wszystko to co mu potrzebne :)

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Jak przerobić MDS, powiadasz? poczytaj z MDS_OVERLAY, jak wyglądają MDSy walki mieczem i pomyśl, zapewne się domyślisz :)
 

Malak

Malak

Użytkownicy
posty30
  • Użytkownicy
Luzik już przerobiłem skrypt :)  tylkoe teraz mam jedne problme ;d wpisałem w gotowe mds moja animacje czyli podmieniłem skrypt
Teraz odpalm gre i nic sie nie amienia ;]  dalej trzyma miecz jak trzymał ;/ sam nie wime czemu moze jakas rada ;d
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Musisz użyć applymds.
 

Malak

Malak

Użytkownicy
posty30
  • Użytkownicy
Ok a możesz dokładniej opisać jak zrobic te  applymds. 'd jestem zielony i nie wime czy chodzi o to o czmy mysle
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Animacja walki mieczem
#6 2008-11-16, 13:16(Ostatnia zmiana: 2008-11-16, 13:27)
Cytuj
INSTANCE zajebistymiecz(C_Item)
{
   name             =   "Miecz Zajebistości";

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_SWD;
   material          =   MAT_WOOD;

   value             =   300;
   
   on_equip         =   Equip_zajebistymiecz;
   on_unequip         =   UnEquip_zajebistymiecz;

   damageTotal         =    130;
   damagetype         =   DAM_POINT;

   cond_atr[2]         =    ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]        =    65;
   visual             =   "MODEL.3DS";

   description         = name;
   TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]          = NAME_Dex_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;
};

FUNC INT Equip_zajebistymiecz()
{
   Mdl_ApplyOverlayMds(self,"TWÓJMDS.mds");
};
FUNC VOID UnEquip_zajebistymiecz()
{
   Mdl_RemoveOverlayMds(self,"TWÓJMDS.mds");
};

Chyba zrozumiałeś, jak.

//Edit by Bula: Tagi!! xD Poprawiono xD
 

Malak

Malak

Użytkownicy
posty30
  • Użytkownicy

Malak

Animacja walki mieczem
#7 2008-11-16, 13:36(Ostatnia zmiana: 2008-11-16, 14:09)
O kurde ;d sory pomyliło mi się tak to juz zrobione a mimo to dalej nie działą ;d

oto mój mds
Cytuj
//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
// HUMAN OVERLAY   2h-SCHWERTKAMPF TALENT 2
//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Model ("HuS")
{


   meshAndTree ("Hum_Body_Naked0.ASC" DONT_USE_MESH)

   aniEnum
   {
      modelTag   ("DEF_HIT_LIMB"      "zs_RightHand")

//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

// 2h - WEAPON READY
         ani         ("t_Run_2_2h"         1   "s_2h"         0.1 0.0 M.   "Wojownik.asc"         F   1   3)
         ani         ("s_2h"               1   "s_2h"         0.0 0.0 M.   "Wojownik.asc"         F   4   4)
         ani         ("t_2h_2_2hRun"         1   "s_2hRun"      0.0 0.1 M.   "Wojownik.asc"         F   5   24)
         {
            *eventTag      (7 "DEF_FIGHTMODE"   "2h")
            *eventTag      (7   "DEF_DRAWSOUND")
         }
         
         ani         ("t_2hRun_2_2h"         1   "s_2h"         0.1 0.0 M.   "Wojownik.asc"         R   5   24)
         {
            *eventTag      (7 "DEF_FIGHTMODE"   "")
            *eventTag      (7   "DEF_UNDRAWSOUND")
         }
         aniAlias   ("t_2h_2_Run"         1   "s_Run"         0.0 0.1 M.   "t_Run_2_2h"            R)


mimo to ciągle nie działa

//Edit by Bula: Drugi mądry xD Tagi panowie, tagi. Poprawiono.
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Pokaż skrypt broni.
 

Malak

Malak

Użytkownicy
posty30
  • Użytkownicy

Malak

Animacja walki mieczem
#9 2008-11-16, 14:12(Ostatnia zmiana: 2008-11-16, 14:16)
Cytuj
INSTANCE ItMwPickaxe (C_Item)
{
   name             =   "Kilof";

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_2HD_AXE;

   value             =   4;

   damageTotal         =    7;
   damagetype         =   DAM_EDGE;
   range             =     100;      

   cond_atr[2]         =   ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]        =   5;
   visual             =   "ItMw_2H_Pickaxe_01.3DS";
   material          =   MAT_WOOD;

   description         = name;
   TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]          = NAME_Str_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[4]          = NAME_TwoHanded;
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;

on_equip   =   Equip_WALKA;
on_unequip   =   UnEquip_WALKA;
};

FUNC VOID Equip_WALKA()
{
      Mdl_ApplyOverlayMds(self,"HUMANS_2HST1.MDS");
};
FUNC VOID UnEquip_WALKA()
{
   Mdl_RemoveOverlayMds(self,"HUMANS_2HST1.MDS");
};

oto skrypt miecza ;d

//Edit by Bula: ... t ... a ... g ... i ... Poprawiono -.-
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Animacja walki mieczem
#10 2008-11-16, 14:14(Ostatnia zmiana: 2008-11-16, 14:16)
Podmieniłeś MDS z orginalnego na swój? Musisz zrobić własny MDS! I wkleić jego nazwę tu:
Mdl_ApplyOverlayMds(self,"NAZWA!");
 

Malak

Malak

Użytkownicy
posty30
  • Użytkownicy
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Mówisz że zrobiłeś nowy, a w skrypcie wyraźnie widać że zmieniłeś stary:

Cytuj
Mdl_ApplyOverlayMds(self,"HUMANS_2HST1.MDS");
};
FUNC VOID UnEquip_WALKA()
{
Mdl_RemoveOverlayMds(self,"HUMANS_2HST1.MDS");
 

Malak

Malak

Użytkownicy
posty30
  • Użytkownicy
kurde nie robiłem nowego tylko zmieniłem stary bo jak robie nowy to wyskakuej mi błąd
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Ja nie wyrobię. Musisz-Zrobić-Nowy-MDS, bo-starych-się-nie-edytuje...
 

Malak

Malak

Użytkownicy
posty30
  • Użytkownicy
;p  ok to teraz mam do was pytanie który z wasz moze mi napisać na pw jak poprawinie zrobić nowy mds ;d czy wystarczy zmienić tylko nazwe czy musze go edytować i w środku coś jeszcze pozmieniać ;d ???

Jestem noobem więc prosze o pomoc ;d
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Cytat: Malak link=topic=4376.msg37513#msg37513 date=Nov 16 2008, 17:44\'
czy wystarczy zmienić tylko nazwe czy musze go edytować

Cytat: mEatrikZ link=topic=4376.msg37507#msg37513 date=Nov 16 2008, 17:20\'
Musisz-Zrobić-Nowy-MDS, bo-starych-się-nie-edytuje...

Jesteś noobem  ;p
 

Xardas17

Xardas17

Użytkownicy
-
posty87
Propsy5
  • Użytkownicy
  • -
Yzyywasz wszystkiego co tam masz zmieniasz tylko Nazwy animacji i cyfry zakonczenia od co to edycja starego mds

banner

banner

Użytkownicy
posty25
  • Użytkownicy

banner

Animacja walki mieczem
#18 2008-11-17, 17:17(Ostatnia zmiana: 2008-11-17, 18:53)
Witam wszystkich jestem nowy na forum i nie wiem czy był już taki temat :D  mianowicie chciałbym się was zapytać czy moze mi ktoś pomóc zrobić nowy mds ;d albo zmienić stary mds na mój włąsny :D

:D  zrobiłem animacje ;d wyciągania broni i trzymania jej ^_^  atakowania i obrony ;d najbardzije interesuje mnie wyciagnie + trzymanie i atak ^_^  tylko jak to wstawić by zadziałąło w grze ;d

//Edit by Bula: Toć pod spodem jest taki sam temat. Łączę.
 

Malak

Malak

Użytkownicy
posty30
  • Użytkownicy
Przychylam się do prośby bannera :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry