WayPoint 6144 25

O temacie

Autor DuoGum

Zaczęty 1.11.2008 roku

Wyświetleń 6144

Odpowiedzi 25

DuoGum

DuoGum

Użytkownicy
posty224
Propsy8
  • Użytkownicy
Z tego co wiem to żeby NPC był widoczny to trzeba go dodać w startup, ale też ten WayPoint w jego profilu, więc może ktoś powiedzieć w której linijce ??
 

FireBoll
  • Gość
W tej samej co dajesz NPC i w nawiasie (Way_jakiś_tam)  
Przykład
Idiota (Way_jakiś _tam) jeszcze cos przed idiotą powinno być tylko nei pamiętam co :D
 

DuoGum

DuoGum

Użytkownicy
posty224
Propsy8
  • Użytkownicy
instance EBR_123_Tomnaw (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker

//----------Info ogolne----------

name = "Tomnaw";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_EBR;
level = 77;
voice = 11;
id = 123;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 1000;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 1000;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 1500;
attribute[ATR_MANA] = 1000;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 1240;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 500;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds   (self,"Humans_.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 1,"Hum_Head_Bald",100, 1,);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,);

//----------Umiejetnasci----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,99);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,99);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,99);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,99);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_MAGE,99);

//----------Ekwipunek----------
CreateInvItems  (self,Amulet Arenosa,1);
//----------Pozostale----------
fight_tactic   =   FAI_HUMAN_Master;
daily_routine = Rtn_start_123;
//Generated by Gothic NPC Maker
};


tzn że jak jest
Cytuj
instance EBR_123_Tomnaw (Npc_Default)
To zamiast Npc_Default to nazwa Way Pointu ??
 

FireBoll
  • Gość
Emmm nei moduje za bardzo Gothic 1 i nie chcę wprowadzić ciew błąd ale w G2 wygląda to tak ;p

Wld_InsertNpc (BDT_1090_Addon_Raven,"ADW_ADANOSTEMPEL_RAVEN_11");
 

DuoGum

DuoGum

Użytkownicy
posty224
Propsy8
  • Użytkownicy
Wiem, że dodaje się tak w startupie ;p , ale nie wiem jak tu.Ktoś kto moduje G1 może mi odpowiedzieć ??
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

WayPoint
#5 2008-11-01, 19:48(Ostatnia zmiana: 2008-11-01, 19:50)
Ktoś modduje. Jak chcesz dać mu 99 poziom wszystkich skilli, jak bronie mają 2 poziomy, a zamki itepe. trzy?

Nie, nazwa Waya jest w rutynach i startupie.
Żeby ludź stał tam, gdzie chcesz, musisz dać mu taką rutynę, w której jest dany WP.
 

Artex

Artex

Użytkownicy
posty99
  • Użytkownicy

Artex

WayPoint
#6 2008-11-01, 19:55(Ostatnia zmiana: 2008-11-01, 19:58)
Na czym polega twój problem? Chcesz stworzyć rutynę?

Dodawanie waypointa w startupie możesz sobie darować. Ważne żeby rutyna była.

//-------------Daily Routine-------------
daily_routine = Rtn_start_574;  /// deklaracja rutyny.
};

FUNC VOID Rtn_start_574 () ///// deklaracja funkcji
{
TA_Sleep (23,00,06,00,"OCR_HUT_13"); //// od 23 do 6 śpi w "waypoincie"
TA_SitAround (23,00,06,00,"OCR_OUTSIDE_HUT_13"); //// od 6 do 23 (tam jest chyba błąd.....) siedzi sobie przy "waypoincie"

};

//////-------- Dalej idzie analogicznie przy czym cały czas podąża on za tobą. Gdyby się zgubił pojawia się w "waypoint"

func void Rtn_Follow_574 ()
{
TA_FollowPC (23,00,16,00,"OCR_HUT_13");
TA_FollowPC (16,00,23,00,"OCR_HUT_13");
};

A tak wygląda startup Wrzoda:

Wld_InsertNpc (VLK_574_Mud,"OC1"); //Hut 13, Snaf Platz
Czyli respi się przy jakimś OC1, ale to nie ma znaczenia bo i tak ma swoją rutynę, zależną od poczynań gracza (jak go zostawisz w spokoju to "Rtn_start_574" jak cię zaczepi to mu się definiuję "Rtn_Follow_574").

Wszystko jasne? Bo to jest raczej łatwe. Już trudniej dodać waypoint.

EDIT:

mEatrikZ ---> On nie pisze że chodzi mu o G1.... chociaż EBR w G2 to byłaby dziwna sprawa.... ;p  w każdym razie mu o waypointy chodzi.
 

DuoGum

DuoGum

Użytkownicy
posty224
Propsy8
  • Użytkownicy

DuoGum

WayPoint
#7 2008-11-02, 00:06(Ostatnia zmiana: 2008-11-02, 00:09)
Tak mi namieszałeś tym, że wkońcu nie wiem już co zrobić, żeby gość pojawił się w grze w wybranym waypoincie ;p .

I co to ta rutyna i do czego jest potrzebna, gdzie ją wstawić i jak ??
 

FireBoll
  • Gość

FireBoll
Gość

WayPoint
#8 2008-11-02, 00:18(Ostatnia zmiana: 2008-11-02, 00:20)
Ech rutyna to jest to co wykonuje koleś czyi np tańczy gada z innym NPC i chodzi za nim proste chyba nie? A tak poza tym weź cholera wreszcie zajrzyj do tutków a nie piszesz jeden problem po drugim na które pytania można znaleźć w tutkach! ;p  Zebyś znowu jakiś głupich pytań nie pisał tu masz tutek o Waypointach :o
http://themodders.org/index.php?showtopic=73
 

Artex

Artex

Użytkownicy
posty99
  • Użytkownicy
Żebyś się nie męczył dam ci jeszcze tutka o rutynach : P. TUTAJ!
 

DuoGum

DuoGum

Użytkownicy
posty224
Propsy8
  • Użytkownicy
a teraz mam pytanie z innej beczki:

Jak już dodałem voba do świata w spacerze to co zrobić, żeby to zapisać i jak następnym razem tam wejdę to Vob był ??.Albo dodaje w startupie tego NPC i on powinien pojawić się w spacerze ??
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
1. zapisz pod inna nazwa np world2.zen a gdy bedziesz robic paczke to sobie zmienisz znowu na world.zen
2.Nie, tylko w grze
 
GG:10938162

DuoGum

DuoGum

Użytkownicy
posty224
Propsy8
  • Użytkownicy
aha to np. zapisze pod nazwą:
NEWLOKATION.zen

to jak następnym razem wejdę do spacera to zobaczę tego voba ??

Dzięki za pomoc ;]
 

DuoGum

DuoGum

Użytkownicy
posty224
Propsy8
  • Użytkownicy

DuoGum

WayPoint
#13 2008-11-02, 14:30(Ostatnia zmiana: 2008-11-02, 14:53)
sorry za post pod postem, ale jeszcze jedno pytanie mam mianowicie
,gdy już zapisze ten świat i robię paczkę z modem to tam gdzie został w spacerze vob wstawiony (miejsce)to będzie on w grze ??

I chciałem sobie zrobić pakę z modem i patrzajcie :
http://img58.imageshack.us/my.php?image=asrdasdax4.jpg

Tu wszystko ok. Teraz naciskam Bulid MOD

http://img58.imageshack.us/my.php?image=dajli7.jpg

I wyskakuje mi błąd ;]

http://img91.imageshack.us/my.php?image=jepsk3.jpg

Ktoś wie co jest grane ??

Tutaj pokazane że mod zapisuje na pulpicie ale przedtem próbowałem w MODVF i wyskakiwało to samo :P
 

DuoGum

DuoGum

Użytkownicy
posty224
Propsy8
  • Użytkownicy
Odpowie mi ktoś ??!!
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy

gothI

WayPoint
#15 2008-11-02, 19:20(Ostatnia zmiana: 2008-11-02, 19:23)
tam gdzie masz File (mask) to exclude to tam nie wpisuj *.* bo tam sie wpisuje pliki które nie maja byc dodane do paczki czyli u ciebie nic nie dodaje i temu wyskakuje błąd



Edit. I taka mała podpowiedz  , zrób sobie na pulpicie folder gothic  i tam podfoldery _work/Data/Worlds i do tego folderu kopiuj swoj world i w rooth path zaznaczaj ten folder ( sam gothic)
 
GG:10938162

DuoGum

DuoGum

Użytkownicy
posty224
Propsy8
  • Użytkownicy
racja dzięki, a co teraz zrobić, żeby to się pojawiło w gothic starterze ??
 

FireBoll
  • Gość
Jak masz już plik typu data to piszesz jeszcze ini i dodajesz do Data MODVF i masz w starter :P
 

DuoGum

DuoGum

Użytkownicy
posty224
Propsy8
  • Użytkownicy
No pojawiło mi się te w MODVF i teraz napisać ini i wstawić do gothic/system ??
 

FireBoll
  • Gość
Napiać plik ini i wstawić do Data MODVDF a in do system ale co ja cie będe za rączke prowadził  weź se luknij tu :P
http://themodders.org/index.php?showtopic=1670
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry