Problem z monologiem 1614 4

O temacie

Autor Malak

Zaczęty 31.10.2008 roku

Wyświetleń 1614

Odpowiedzi 4

Malak

Malak

Użytkownicy
posty30
  • Użytkownicy
Witam wszystkich mam mały kłopoy zrobiłem kilka monologów :D  i teraz kiedy włonczam gre podchodze do kowadła by zacząć kuc broni i wyskakują mi funkcje tkaie jak spij do południa itp ;d i dopiero po tym pokazują się moje czyli wykuj miecz dlaczego tak się dzieje ?? (nie resparowałme przez spacka dialogów ale wydaje mi się że to nie ma nic wspólnego ;d chyba)
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Problem z monologiem
#1 2008-10-31, 16:44(Ostatnia zmiana: 2008-10-31, 16:45)
Nie z edytowałeś sleepabita!


Cytuj
Po pierwsze to musimy przygotować plik spania, mianowicie zmieniamy funkcję SLEEPABIT_S1:

Cytuj
var int monolog;
const int m_sleep=0;
func void sleepabit_s1()
{
if(Npc_IsPlayer(self))
{
 monolog=m_sleep;
 self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
 Ai_ProcessInfos(self);
};
};

Zaś wszystkie condition opcji spania zmieniamy na ism_sleep:

Cytuj
func int ism_sleep()
{
return (monolog==m_sleep);
};
 

Malak

Malak

Użytkownicy
posty30
  • Użytkownicy
No i zrobiłem tak jak kazałęś i dupa :D  

oto fragmet sleepabit_s1  :D  

/****************************
//       PC_Sleep
//****************************

func void PC_Sleep (var int t)
{
   AI_StopProcessInfos(self);      // [SK] ->muss hier stehen um das update zu gewährleisten
   self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=FALSE;
   if   (Wld_IsTime(00,00,t,00))   
   {
      Wld_SetTime   (t,00);
   }
   else
   {
      t = t + 24;
      Wld_SetTime   (t,00);
   };
   
   PrintScreen   ("Sen dobrze ci zrobił.", -1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
   hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX];
   hero.attribute[ATR_MANA] = hero.attribute[ATR_MANA_MAX];   

   //-------- AssessEnterRoom-Wahrnehmung versenden --------
   PrintGlobals      (PD_ITEM_MOBSI);
   Npc_SendPassivePerc   (hero,   PERC_ASSESSENTERROOM, NULL, hero);      //...damit der Spieler dieses Feature nicht zum Hütteplündern ausnutzt!
};



var int monolog2;
const int m_sleep=0;
func void sleepabit_s1()
{
if(Npc_IsPlayer(self))
{
 monolog2=m_sleep;
 self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
 Ai_ProcessInfos(self);
};
};
 

A oto mój monolog ;[

var int monolog1;
const int m_Kowalstwo=1;
func void KowalstwoABIT_s1()
{
if(Npc_IsPlayer(self))
{
 monolog1=m_Kowalstwo;
 self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
 Ai_ProcessInfos(self);
};
};

func int ism_Kowalstwo()
{
return (monolog1==m_Kowalstwo);
};


INSTANCE PC_NoAction1 (c_Info)
{
    npc    = PC_Hero;
    nr    = 999;
    condition  = ism_Kowalstwo;
    information  = PC_NoAction1_Info;
    important  = 0;
    permanent  = 1;
    description  = DIALOG_ENDE;
};

func VOID PC_NoAction1_Info()
{

    AI_StopProcessInfos (self);
    self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=FALSE;
   
};

INSTANCE PC_Miecz (c_Info)
{
    npc    = PC_Hero;
    condition  = PC_Miecz_Condition;
    information  = PC_Miecz_Info;
    important  = 0;
    permanent  = 1;
    description  = "Pogrzebacz";
};
func int PC_Miecz_Condition()
{
   return 1;
};
func VOID PC_Miecz_Info()
{
if Npc_HasItems(other,ItMiSwordrawhot)>=1)
{
Print("Własnie coś stworzyłem");
Npc_RemoveInvItems(other,ItMiSwordrawhot, 1);
CreateInvItem         (hero,   ItMw_1H_Poker_01);
B_GiveXP           (20);
}
else
{
 Print("Brak składników.");
};
};

w monologu dalej widać opcje spania ??
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Masz sobie mojego moda "Wybraniec Graal'a". Jest niedokończony (debilna fabuła), gdzieś na tM linki leżą, i ma rozwalone skrypty. Otwórz se moje Sleepabit, Alchemiaabit i popatrz, czym to się różni od Twojego.
 

Malak

Malak

Użytkownicy
posty30
  • Użytkownicy
w sumie robie to na podstawie twojego skryptu ;d i wszystko mam tak samo a dalej nie działa :D  czy musze robic respa skryptów w spacku ;d
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry