Jezioro w nowej mapie 2835 3

O temacie

Autor Dante

Zaczęty 18.10.2008 roku

Wyświetleń 2835

Odpowiedzi 3

Dante

Dante

Użytkownicy
posty36
Propsy37
  • Użytkownicy

Dante

Jezioro w nowej mapie
2008-10-18, 12:57(Ostatnia zmiana: 2008-12-23, 19:02)
Witam!

Gdy na swojej nowej mapce do G2NK chce zrobić duże jezioro w 3DSMax, najpierw robię strukturę płaszczyzny dna morskiego. Potem trzeba wykonać powierzchnie wody. Czy tą powierzchnię robię też w 3dsmaxie np. za pomocą obiektu "plane" (płaszczyzna)? Jeśli tak, to ta płaszczyzna po exporcie do spacera stanie się "podłogą" - powierzchnią do chodzenia, nie do pływania.

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Musisz to zrobić w maxie. Robisz powierzchnie wody, a potem texturujesz ją w spacerze.
 

Keretsel

Keretsel

Użytkownicy
posty312
Propsy10
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Zapomniałeś powiedzieć że woda musi być dwustronna
 

Xardas17

Xardas17

Użytkownicy
-
posty87
Propsy5
  • Użytkownicy
  • -
Orzaz tego ze woda musi miec usatwiona ze nie jest UNDEF tylko WATHER potem najlepiej ustawic ja w naszy ej bibliotece textur ze to woda wtedy juz nigdy nam nie zamieni sie w kamien :D


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry