Arcania: A Gothic Tale 202104 732

O temacie

Autor Veto

Zaczęty 4.09.2008 roku

Wyświetleń 202104

Odpowiedzi 732

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zależy o którym momencie dokładnie masz na myśli. Pod koniec gry w Thorniarze, jak się już wydostaniesz z idiotycznej masy podziemi i ruin oraz od nekrofila Xardasa, trafiasz na tereny klasztoru. Tam możesz się zawsze wrócić i robić co chcesz, a więc teoretycznie przed końcowymi podziemiami i tak możesz dokończyć niektóre sprawy.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
Kupując(tak, kupując) tą grę
no tu padłem :lol2:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kupiłem używaną po tym, jak żaden crack nie chciał mi działać. Choć i tak za dużo zapłaciłem jak za taki chłam. :D
 

Bionicman

Bionicman

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Panowie, czy ktoś wie jak otworzyć "interface.bin" i "interface.bin.ppc" (C:\Program Files\ArcaniA - Fall of Setarrif\data\interface)? Żaden z polecanych programów nie działa. Czy jest jakieś narzędzie do pakowania rozpakowanej zawartości plików ".block"?
 


Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie żeby kogoś tu to interesowało i w ogóle, ale Arcania będzie rozdawana za darmo* w CD-Action :I

* - 15zł
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Piętnaście złotych za takie gówno, chyba pojebało. Przez torrenty nawet szkoda ściągać.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Mam newsa :lol2:
Arcania wyjdzie na PS4 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Gowno gierka na gowno konsole nawet pasuje :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Mam newsa :lol2:
Arcania wyjdzie na PS4
Cholera, szybki jesteś :DDDD
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Bylem na wogu, znalazlem info to sie podzielilem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
No spoko xd Po prostu to już dawno temu pisali na CDA :D
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Jestem na fali to i tutaj podzielę się swoimi wrażeniami po zakończeniu Arcanii (mimo, że zrobiłem to już szmat czasu temu), ale głównie dlatego, że uwaga, nie będę jej kompletnie hejtował a nawet będę w niektórych aspektach ją bronił (dam, dam dam)

Plusy:
+ dubbing, co prawda do poziomu Wiedźmina czy nawet G2NK jeszcze daleko to dubbing polski trzyma poziom, wracają nasi ulubieni aktorzy z poprzednich Gothiców i znowu dają radę

+ nowy system walki, nie jest on może szczególnie trudny, ale przynajmniej na początku na wysokim poziomie daje jakieś wyzwanie, fajnie są zrobione przewroty i można wreszcie szybko i w łatwy sposób łączyć zaklęcia z walką

+ level design miast, według mnie miasta w Arcanii są najlepsze ze wszystkich Gothiców, owszem klimatem daleko im do Khornis, ale zabudowaniem, architekturą i ciekawymi położeniami oraz po prostu rozmiarami przygniatają G3, do gustu przypadła mi zwłaszcza Thorniara.

+ grafika ogólnie nie jest zła, tekstury są ok, może animacja wody nie zachwyca, potwory są dobrze zrobione, pancerze prezentują się bardzo, ale to bardzo dobrze

+twarze postaci, wreszcie jest jakaś (chodź szczątkowa) mimika, ale najważniejsze jest to, że deweloperzy przyłożyli się do ich odwzorowania (chodź parę z nich się powtarza)

+ starzy bohaterowie nie zawodzą i nadal mają ważne rolę i są najlepszymi postaciami, i chodź Arcania ma wśród puli swoich bohaterów paru wybitnych idiotów to niektóre postacie zostały dobrze napisane a te stare nie straciły nic ze swojego uroku


Minus (czyli końce chwalić Arcanie):

- fabuła główna, stary i oklepany do nieprzytomności wątek zemsty, zakręty fabularne były raczej nudne, całość nie była zbytnio pasjonująca, zdarzały się wyjątki jak rozmowa z Rhobarem III, ale były one bardzo nieliczne.

- zadania poboczne, odniosłem wrażenie, że wiele ich tak znowu nie ma a te co są nie są zbyt ciekawe w większości, żadno nie zapisało mi się w pamięci jakoś szczególnie

- główny bohater, zaczyna jako wioskowy pastuszek, odważny a jakże, ale lekko taki no... zwyczajny, aż nawet dało się go lubić... po czym przychodzi sobie koniec prologu i nagle dostajemy zimnokrwistego zabijake pełną gębą, Bezio wypada strasznie słabo przy Rhobarze i absolutnie nie da się go pozytywnie zapamiętać, został stłamszony przez sporą ilość dobrych postaci pobocznych

- rozwój postaci, jakieś drzewko, zero tych nauk jak w poprzednich cześciach, umiejetności też nie były za ciekawe, słabo, bardzo słabo

- brak możliwości pływania

- lokacje były ograniczone a jakże niewidzialnymi ścianami przez co bardziej przypominały labirynt i nawet nie chciało się ich eksplorować

- magia, nic ciekawego, kompletnie nie ma nawet startu żadnego do tej ze Skyrima czy G2NK, jej wątek ratują tylko niektórzy ciekawie przedstawieni magowie

- zakończenie.....ta...... nic ciekawego a sami panowie z ostatniego filmiku.... no tak... kompletnie przypadkowe osoby a obecności pana na T nawet komentować nie będę

- kompletnie nie wykorzystany potencjał powrotu
Spoiler
Śniącego, arcywroga Rhobara
[/color]
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry