Arcania: A Gothic Tale 201554 732

O temacie

Autor Veto

Zaczęty 4.09.2008 roku

Wyświetleń 201554

Odpowiedzi 732

Veto

Veto

Użytkownicy
posty369
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Veto

Arcania: A Gothic Tale
2008-09-04, 20:44(Ostatnia zmiana: 2008-09-04, 20:44)
Na gram.pl pojawiło się info na temat nowego Gothic'a. W sumie nie wnosi wiele nowego ale jest to raczej zbiór informacji sklejonych w logiczną całość.

Info na GRAM.PL
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
nie wiem co oni mają z tymi wyspami. i tak speelbound>pb.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Lepsza wyspa o powierzchni kilkudziesięciu kilometrów, niż kontynent o takiej powierzchni :P  Grzyby fajne.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ja z tego artykułu wnioskuję, że autor nie grał w Gothica, albo w nie we wszystkie części.
Cytat: http://www.gram.pl/art_8A7jHu3_Arcania_A_Gothic_Tale_zapowiedz_strona_1.html\'
Część pierwsza powalała ogromnym światem, liczbą zadań, fabułą i oferowaną swobodą działania.
Świat raczej jest mały, ale wielkość to rzecz względna.
Ale najbardziej mnie to zadziwiło:
Cytat: http://www.gram.pl/art_8A7jHu3_Arcania_A_Gothic_Tale_zapowiedz_strona_1.html\'
rójka, pomimo świetnej grafiki, przepięknego świata i bardzo dobrej fabuły
Tak naprawdę dobra, że wszyscy w nią grają i nie mogą się oderwać...

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Arcania: A Gothic Tale
#4 2008-09-05, 15:04(Ostatnia zmiana: 2008-09-05, 15:04)
Cytat: Żadna Głupia Iskra link=topic=3642.msg31004#msg31004 date=Sep 4 2008, 19:58\'
Lepsza wyspa o powierzchni kilkudziesięciu kilometrów, niż kontynent o takiej powierzchni :P  Grzyby fajne.

Akurat świat powierzchniowo w g3 był bardzo duży. I nie kontynent tylko część kontynentu.

Cytuj
Świat raczej jest mały, ale wielkość to rzecz względna.

Jest mały bo oceniasz go przez pryzmat obecnych produkcji.
 

Piskor

Piskor

Użytkownicy
ego masturbator
posty143
Propsy9
  • Użytkownicy
  • ego masturbator
Cytat: Adanos link=topic=3642.msg31013#msg31013 date=Sep 5 2008, 11:45\'
Ja z tego artykułu wnioskuję, że autor nie grał w Gothica, albo w nie we wszystkie części.

Świat raczej jest mały, ale wielkość to rzecz względna.
Ale najbardziej mnie to zadziwiło:

Tak naprawdę dobra, że wszyscy w nią grają i nie mogą się oderwać...

No wiesz, nie każdy narzeka jaka to trójka była durna, bo nie była idealnym klonem reszty części pod względem rozgrywki... Uważam, że na miejscu Pirani postąpiłbym tak samo, przecież od kilku lat stworzyli tylko dwie gry, w dodatku jedynkę i sequel i to na tym samym silniku. Postanowili wreszcie zrobić coś innowacyjnego, rozwinąć skrzydła i to widać w G3, nie chcieli powielać tych samych elementów a tylko oprzeć się na solidnej podstawie poprzednich części.
 

DzikiBen

DzikiBen

Użytkownicy
Niewielki Mistrz Gothica
posty638
Propsy602
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Niewielki Mistrz Gothica

DzikiBen

Arcania: A Gothic Tale
#6 2008-09-05, 15:58(Ostatnia zmiana: 2010-03-28, 14:16)
Cytat: Piskor link=topic=3642.msg31030#msg31030 date=Sep 5 2008, 13:31\'
ozwinąć skrzydła i to widać w G3, nie chcieli powielać tych samych elementów a tylko oprzeć się na solidnej podstawie poprzednich części.


Zgadzam sie. Elementy takie jak dialogi napotkanych przez Bohatera NPC w trójce wypadają o wiele lepiej. Nie są one nawinę, długie i durne jak w przypadku ich poprzednich części, ale konkretne i bliższe realizmowi. To samo tyczy się grafiki, architektury niektórych miast czy nawet całej tej ścieżki dźwiękowej, o której było przecież tak głośno.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Arcania: A Gothic Tale
#7 2008-09-05, 16:09(Ostatnia zmiana: 2010-03-28, 14:17)
Cytuj
Jest mały bo oceniasz go przez pryzmat obecnych produkcji.
Porównaj wielkość świata Gothica do np. świata Morrowinda, Icewind Dale, czy Baldur's Gate.
Cytuj
No wiesz, nie każdy narzeka jaka to trójka była durna, bo nie była idealnym klonem reszty części pod względem rozgrywki... Uważam, że na miejscu Pirani postąpiłbym tak samo, przecież od kilku lat stworzyli tylko dwie gry, w dodatku jedynkę i sequel i to na tym samym silniku. Postanowili wreszcie zrobić coś innowacyjnego, rozwinąć skrzydła i to widać w G3, nie chcieli powielać tych samych elementów a tylko oprzeć się na solidnej podstawie poprzednich części.
To im nie wyszło... Nie będę wymieniał wszystkiego, bo wiadomo o co chodzi, ale ja miałem namyśli fabułę, której ... nie ma. Podkreśliłem w cytacie, że chodziło mi o nią.
Cytuj
Zgadzam sie. Elementy takie jak dialogi napotkanych przez Bohatera NPC w trójce wypadają o wiele lepiej. Nie są one nawine, długie i durne jak w przypadku ich poprzednich części, ale konkretne i bliższe realizmowi.
Co do dialogów...to podam przykład: wchodzimy do wieży Xardasa i rozmawiamy z nim, jakby się nigdy nic nie stało. Ja bym dodał parę ostrych kwestii typu: "Co to ma wszystko znaczyć, ty...".

Veto

Veto

Użytkownicy
posty369
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Veto

Arcania: A Gothic Tale
#8 2008-09-05, 16:19(Ostatnia zmiana: 2010-03-28, 14:18)
Cytuj
dialogi napotkanych przez Bohatera NPC w trójce wypadają o wiele lepiej
Dialogi to ja bym ocenił jako minus, niektóre są sklejone z poprzednich części.
 

DzikiBen

DzikiBen

Użytkownicy
Niewielki Mistrz Gothica
posty638
Propsy602
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Niewielki Mistrz Gothica

DzikiBen

Arcania: A Gothic Tale
#9 2008-09-05, 16:19(Ostatnia zmiana: 2010-03-28, 14:19)
Cytat: Adanos link=topic=3642.msg31037#msg31037 date=Sep 5 2008, 14:09\'
Co do dialogów...to podam przykład: wchodzimy do wieży Xardasa i rozmawiamy z nim, jakby się nigdy nic nie stało. Ja bym dodał parę ostrych kwestii typu: "Co to ma wszystko znaczyć, ty...".

A czy dialogi typu: "co powinienem wiedzieć o tym miejscu?" albo momenty w których każda jedna osoba rozmawia z Tobą tak jakby znała Cię od 10 lat nie wydają Ci się głupie? :P   Nawet z bandytą, który zaraz miał urżnąć Ci łeb ucinałeś sobie 10 minutową pogawędka zanim zacząłeś działać. Na dodatek, do części 3 wciąż tymi samymi schematami i oklepanymi do bólu motywami
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Arcania: A Gothic Tale
#10 2008-09-05, 16:31(Ostatnia zmiana: 2010-03-28, 14:20)
W trójce za wiele się też nie zmieniło... Też gadasz z każdym tak samo jak było to w poprzednich częściach.
Cytuj
A czy dialogi typu: "co powinienem wiedzieć o tym miejscu?" albo momenty w których każda jedna osoba rozmawia z Tobą tak jakby znała Cię od 10 lat nie wydają Ci się głupie?
No wiesz jak się nie zna jakiegoś miejsca to czemu by nie...
Cytuj
Nawet z bandytą, który zaraz miał urżnąć Ci łeb, ucinałeś sobie 10 minutową pogawędka zanim zacząłeś działać. Na dodatek, do części 3 wciąż tymi samymi schematami i oklepanymi do bólu motywami
A przy wyzwalaniu miast to niby co? Gadasz z orkiem, a potem walka.

DzikiBenie nie rozumiem doprawdy twoich argumentów...

EDIT
Cytuj
A czemu tak? Każda postać, bandyta, złodziej czy prosty obywatel udzielał Ci wiadomości jakbyś jakieś dochodzenie prowadził old_lol.gif
Jakieś info na pewno. Ale i tak się dużo nie zmieniło względem poprzednich części.
BTW Wróćmy do tematu przewodniego...

DzikiBen

DzikiBen

Użytkownicy
Niewielki Mistrz Gothica
posty638
Propsy602
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Niewielki Mistrz Gothica

DzikiBen

Arcania: A Gothic Tale
#11 2008-09-05, 16:43(Ostatnia zmiana: 2008-09-05, 16:53)
Cytat: Adanos link=topic=3642.msg31045#msg31045 date=Sep 5 2008, 14:31\'
W trójce za wiele się też nie zmieniło... Też gadasz z każdym tak samo jak było to w poprzednich częściach.

Było o tyle sensowniej ,że nie wszystkie z napotkanych postaci udzielały Ci wszechstronnych wywodów na temat zasad i osób panujących w obozie.

Cytat: Adanos link=topic=3642.msg31045#msg31045 date=Sep 5 2008, 14:31\'
No wiesz jak się nie zna jakiegoś miejsca to czemu by nie...

A czemu tak? Każda postać, bandyta, złodziej czy prosty obywatel udzielał Ci wiadomości jakbyś jakieś dochodzenie prowadził :D

Cytat: Adanos link=topic=3642.msg31045#msg31045 date=Sep 5 2008, 14:31\'
A przy wyzwalaniu miast to niby co? Gadasz z orkiem, a potem walka.

Nie wiem, zawsze od razu wybijałem. Dam jednak głowę ,ze nie było to stosowane tak głupio jak w częściach poprzednich. pamiętasz rozmowę z Dexterem czy Atilą? Jak sobie przypomnę te 10 minutowe wywody na temat ich życia i stosunków osobistych bierze mnie na wymioty.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Spellbound robi za każdym razem jakąś innowację. Piranie za każdym razem robią tą samą innowację. Gdybym miał prorokować, to na pewno dzieło Spellboundu wypadnie sporo lepiej niż dzieło Piranii, mimo, że mają tą samą podstawę. Wnioskując z np. Robin Hooda czy Desperados, dialogi w Arcanii powinny być porządne. W Risenie zaś pewnie moglibyśmy się spodziewać nawet tekstów z Gothiców, gdyby oczywiście nie to, że nie mają już do nich praw.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Veto

Veto

Użytkownicy
posty369
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Veto

Arcania: A Gothic Tale
#13 2008-09-05, 16:57(Ostatnia zmiana: 2008-09-05, 17:08)
Cytuj
rozmowę z Dexterem czy Atilą
To akurat najgorszy przykład jaki mogłeś wybrać. Rozmowy akurat z nimi nie były takie całkiem bez sensu. Kto przed śmiercią nie chcaił by się dowiedziec, kto zleca jego zabójstwo, albo przynajmniej czym się kieruje morderca, skoro i tak jesteś na straconej pozycji??

EDIT
Cytuj
spodziewać nawet tekstów z Gothiców, gdyby oczywiście nie to, że nie mają już do nich praw.
Co do praw do części popdzednich to chyba tak do końca to nie są one usunięte. Np gdzieś na stronie PB widziałem sklep z gothic'ami. Albo nawet rzucający się w ucho odgłos w Trailu do risen.
 

DzikiBen

DzikiBen

Użytkownicy
Niewielki Mistrz Gothica
posty638
Propsy602
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Niewielki Mistrz Gothica
Cytat: Lord link=topic=3642.msg31058#msg31058 date=Sep 5 2008, 14:57\'
To akurat najgorszy przykład jaki mogłeś wybrać. Rozmowy akurat z nimi nie były takie całkiem bez sensu. Kto przed śmiercią nie chcaił by się dowiedziec, kto zleca jego zabójstwo, albo przynajmniej czym się kieruje morderca, skoro i tak jesteś na straconej pozycji??

W oryginalnym G2 zaczął pierdolić o poszukiwaczu i o tym jak bardzo nasikał w gadzie podczas ich pierwszego spotkania :D  Nie wiem czy przykład taki zły xd
 

Cotton
  • Gość
Nie powiem nic złego o dialogach z Gothic-a. I tak są dużo lepsze (może nie pod względem treściowym, ale jakością wykonania) od tych z np. Obliviona. Tam to tylko się do nas uśmiechali lub marszczyli czoło, sporadycznie podłożony był głos i ruchy ustami. Nie zauważyłem zbyt dużej zmiany między dialogami ze "starych Gothiców", a Gothic 3. Jedynie moją uwagę zwróciło to, że są trochę krótsze i treściwsze (ale tylko trochę). :D
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Porównajcie sobie dialogi z wiedźmaka do jakiejkolwiek innej gry (ew. z Fallouta).
 

Cotton
  • Gość
No fakt... tam nieźle walą mięsem :D
 

Piskor

Piskor

Użytkownicy
ego masturbator
posty143
Propsy9
  • Użytkownicy
  • ego masturbator
Cytat: Cotton link=topic=3642.msg31072#msg31072 date=Sep 5 2008, 18:09\'
No fakt... tam nieźle walą mięsem :D

Raczej nie to miał na myśli Dexter...
 

DzikiBen

DzikiBen

Użytkownicy
Niewielki Mistrz Gothica
posty638
Propsy602
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Niewielki Mistrz Gothica
Cytat: Cotton link=topic=3642.msg31072#msg31072 date=Sep 5 2008, 16:09\'
No fakt... tam nieźle walą mięsem :P

Spadłem z krzesła :D  :P  :lol2:
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry