U:PAR:EXPECTED \')\' ( line 48 ) 8303 25

O temacie

Autor

Zaczęty 25.08.2008 roku

Wyświetleń 8303

Odpowiedzi 25

Szkodnik
  • Gość
Podczas reparsowania skryptów pojawia mi się taki błąd:
U:PAR:EXPECTED')
'( line 48 )

Proszę o pomoc.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Brakuje nawiasu w którymś pliku. Najlepiej pokaż fragment skryptu.

Szkodnik
  • Gość
01:05 Fatal:-1 U:  PAR:Expacted')'( line 48 )...<zParser.cpp,#599>
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Skryptu, a nie loga z zSpy :D .
 

Szkodnik
  • Gość
A gdzie to sprawdzić? :D  

Wybaczcie za głupie pytanie ale jestem zielony jeśli chodzi o skrypty.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Skrypt to taki plik co ma rozszerzenie .d . W nim edytuje się dialogi, qeusty, npc.

Szkodnik
  • Gość
Wiedziałem, że skrypty mają rozszerzenie .d ale chodzi mi oto w jakim skrypcie mam to sprawdzić. A propo dodawałem kilka npc przed reparsowaniem. Mam podać skrypt każdego npc?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
No wiesz, ja nie wiem który to może być skrypt. Najlepiej podaj wszystkie, które robiłeś.

Szkodnik
  • Gość
Tu masz wszystkie pliki, są to ambienty - http://www.sendspace.pl/file/YHITVRgu/
Te pliki skopiowałem do ...\Gothic\_Work\Data\Scripts\Content\Story\NPC
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
W kilku plikach masz coś takiego:
Rtn_start_(id npcpa)zamiast  (id npcpa) wpisz ręcznie nr id NPC-a.

Szkodnik
  • Gość
Sprawdziłem podczas reparsowania nadal pojawia się taki sam błąd jak napisałem powyżej. Tak właściwie ja chcę zrobić paczkę z modem i sprawdzić efekty swoich prac(mod jest jeszcze nieskończony), aha podczas wczytywania mojego świata pojawia się kilka błędów, może to w tym problem?
 

Znag
  • Gość
Przede wszystkim radzę nie dodawać wielu npc na raz tylko po jednym i sprawdzać błędy na bieżąco.Wtedy o wiele łatwiej zlokalizować nieprawidłowości.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Przecież zSpy pokazuje w którym pliku jest błąd o.O
Nie rozumiem w czym problem...
 

Szkodnik
  • Gość
01:05 Fatal:-1 U:  PAR:Expacted')'( line 48 )...<zParser.cpp,#599>
Możecie mi powiedzieć jak na podstawie tego logu mam zlokalizować plik?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Podaj jeszcze dwie linijki przed tym.

Szkodnik
  • Gość

Szkodnik
Gość

U:PAR:EXPECTED \')\' ( line 48 )
#15 2008-08-26, 15:02(Ostatnia zmiana: 2008-08-26, 15:10)
04:16 Info: 5 U: PAR:Contens\Story\NPC\GRD_299_Gardist.D : Parse... ...<zError.cpp#462>04:16 Info: 5 U: PAR:Contens\Story\NPC\GRD_7_Wojownik.D : Parse... ...<zError.cpp#462>01:05 Fatal:-1 U:  PAR:Expacted')'( line 48 )...<zParser.cpp,#599> - i ten błąd

P.S. Podczas wczytywania mojego przerobionego świata pokazują mi się błędy:
D:(zCob::SetVisual)
: could not load visual'#27 for vobName'LEVEL-VOB' of class'zCVobLevelCompo"

Pokazuje mi się 6 takich błędów, różnią tylko tym - #26,#25,#24,#23,#22
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
W pliku GRD_7_Wojownik.D w linii 48 powinno być tak:
FUNC VOID Rtn_start_7 ()

Szkodnik
  • Gość
Zrobiłem tak jak mówiłeś ale za to pojawia mi się nowy błąd:
U:PAR:Redefined identifier : RTN_START_3 ( line 64 )
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Prawdopodobnie chodzi o plik ORG_3_Koczownik.d. Nie może być tam coś takiego:
FUNC VOID Rtn_start_3 ()
{
TA_Smoke  (08,00,08,00,"KOCZOWNIK3");
};
Powinno być takie coś:
FUNC VOID Rtn_start_3 ()
{
TA_Smoke  (08,00,20,00,"KOCZOWNIK3");
TA_Smoke  (20,00,08,00,"KOCZOWNIK3");
};

Jeśli będą dalej jakieś błędy to popatrz w którym pliku (popatrz na linijkę wyżej od linijki z błędem, wtedy będziesz wiedział w którym pliku jest błąd).

Szkodnik
  • Gość
Niestety nadal pojawia się ten błąd:
U:PAR:Redefined identifier : RTN_START_3 ( line 64 )
Odnalazłem ten plik i odszukałem linie 64 ale nie wiem gdzie jest błąd.A oto skrypt tego pliku:
//--------TA---------
daily_routine = Rtn_Start_3;
};

FUNC VOID Rtn_Start_3 () //Vor Gorns Hütte
te linijkę mi wskazuje
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry