Blender pytania od laika 559 2

O temacie

Autor Wixor

Zaczęty 31.07.2021 roku

Wyświetleń 559

Odpowiedzi 2

Wixor

Wixor

Użytkownicy
posty12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Hej Hej, witam przychodzę z mega problemem, pomijam że ledwo się odnajduję w blenderze (raczej wole skrypty pisać niż bawić się w 3d ale cóż....) staram się zmodyfikować świat gothica 2 nk, wczytuje go do blendera używając wtyczki, itd itd następnie eksportujac wywala błąd na temat za duzej ilości "vertices" wiemy o co chodzi :D pojawia się pytanie jeśli będę tworzyć mapy to w gothic w folderze z światami widać że są one podzielone ale też jest jeden jakby "połączony z tych wszystkich innych" jak to działa ? jak zrobić własnie jeden duży świat z ewentualnymi przejściami (wiem że je w spacerze się robi) do innych części świata ??? chodzi mi o to czy da się wgl ominąć limity KrxImpExp co do świata i eksportu ?

Dziękuje każdemu kto odpowie :)
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3440
Propsy2126
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Za dużo vertexów. Jak chcesz modyfikować świat, to nie wczytujesz pliku .zen, tylko plik .3ds - na przykład określony fragment. Potem łączysz wszystkie party ze sobą w jeden zen.

Wixor

Wixor

Użytkownicy
posty12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
pewnie głupie pytanie (chociaż podobno takich nie ma xD) ale wycinać fragmenty gdzie ? i drugie łączenie w jeden zen jak wygląda w sensie w spacerze to już ? widzę, że chyba twórcy korzystali z tego samego ? chodzi mi o pliki w folderze "NEWWORLD" odpowiadająće za khorinis, tam są fragmenty a plik NEWWORLD.ZEN to ich połączenie ?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry