Problem z widokiem w Gothic I 911 4

O temacie

Autor Vamper

Zaczęty 13.03.2021 roku

Wyświetleń 911

Odpowiedzi 4

Vamper

Vamper

Użytkownicy
posty63
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam,
Podczas przechodzenia mody Dolina Zombie Ewolucja po ucieczce z Zen będącego koszmarem Bragusa kamera gry pokazuje cały czas tę pozycję nawet jak ruszę postacią.



Próbowałem to naprawić poprzez zapis, wyjście z gry i ponowne wczytanie i problem nie znika. Natomiast gdy wczytuję zapis w tym zenie koszmaru i znowu jestem w głównym zenie to problem nie znika. Użycie F6 i potem F4 daje tylko chwilową poprawę ale nie rozwiązuje problemu. I tak samo nie pomaga komenda hero export i hero import.

Ta kolorowa kamera na drugim zrzucie nie powinno być widoczna, to tak jakby gra dalej traktowała, że bohater jest w dialogu z kimś.



Czy da się w tej sytuacji w skuteczny sposób zresetować kamerę?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3449
Propsy2129
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nie grałem w tego moda, ale często można zresetować tego typu błędy poprzez "F8", a potem wpisanie "set time [jakakolwiek godzina]". Jakbym miał strzelać czego dotyczy, to jakiegoś zjebanego triggera, który aktywował kamerę, która się przywiesiła.

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty389
Propsy174
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jeżeli @OrtegaX poda Ci nazwę tej kamery lub znajdziesz ją np. w logach zspy, uruchamiając gothicstarter_mod z logami zspy to można spróbować w konsoli wpisać zuntrigger nazwa_kamery.
 
while(false) do();

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty327
Propsy248
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Idk o chuj z tym chodzi. Jak masz jakiś save sprzed koszmaru to git. Wejdz w fodler saves w fodlerze gry, i przenieś z najbliższego save z koszmaru plik World.save czy jakoś tak do folderu z zapisem po koszmarze

Vamper

Vamper

Użytkownicy
posty63
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@OrtegaX dzięki za pomoc, podziałało. Temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry