[G2NK] Mastys L'Hiver Edition v1.6.4 PL 31563 84

O temacie

Autor Zipperiusz

Zaczęty 10.12.2020 roku

Wyświetleń 31563

Odpowiedzi 84

R.Loos

R.Loos

Użytkownicy
posty370
Propsy65
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mógłbym cię prosić @Tizgar, albo kogoś innego wprawionego w tegoż moda o rozwinięcie zagadnienia 140 siły przed jarkendarem? Bo nie raz się z tym stwierdzeniem spotkałem, to jakiś wymóg gry?

Druga sprawa jak zalecacie rozwinąć postać, żeby te 140 siły do 20 lvla osiągnąć (o 18 lvlu nawet słyszałem, że wystarczy). Bo według znanych mi boostów, mamy przed jarkiem: 8 smoczych korzeni (chyba, że więcej w tym modzie) + mikstura siły od zurisa + mikstura ze statku, daje 10 mikstur a to daje 30 siły.
15 siły w ołtarzy innosa, 1 Erol, 2-3 gulasze, 1-2 jabłka. Z przedmiotów pas 5 (chyba że wcześniej wycieczka do GD), amulet 10, pierścień 3. Daje to 69 siły z bonusów. Z obliczeń wynika, że potrzeba 61 siły się wyuczyć, a na to trzeba ponad 100 pn, i 27 pn na naukę mikstury siły więc nie wiem czy dobrze myślę. Słyszałem, że przy tym ma się 60% w walce na co trzeba 70-80 pn w zależności od broni, więc ciasno się robi jesli chodzi o pny do 18-20 lvla, to trzeba by było w nic innego nie inwestować, a obieranie skór, mięs, zdolności złodziejskie to raczej mus.
No chyba, że o czymś nie wiem, dlatego proszę o podpowiedź :)
 
Pół litra na dwóch jest dobre kiedy jedna osoba nie pije

R.Loos

R.Loos

Użytkownicy
posty370
Propsy65
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobra sam wszystko sprawdziłem, więc opiszę dla innych na przyszłość jeśli kogoś to będzie ciekawiło.
Osobiście nie zauważam konieczności posiadania 140 siły idąc do Jarkendaru (poza możliwością założenia tarczy łowców smoków, którą kradniemy ognistemu smokowi), co nie zmienia faktu, że warto je mieć bo w tedy ta kraina idzie z górki. Według opisu moda Jarkendar już nie miał dostarczyć łatwo dużych ilości expa, a dalej dostarcza, może niewiele mniej.

Jak zdobyć te 140 siły:
10 - tyle siły bazowej, wiadomo
45 - tyle siły trzeba koniecznie się nauczyć na co idzie 70 PN
36 - tyle siły otrzymujemy z 12 mikstur: 10 smoczych korzeni (2 na nowych terenach, brak 1 przy Erolu), 1 misktura od Zurisa, 1 ze statku paladynów. Na miksturę siły i leczenia, których trzeba wyuczyć się wcześniej, trzeba wydać 27 PN
15 - tyle siły otrzymujemy z kapliczki Innosa, potrzeba 7500 złota
3 (lub 2) - tyle siły otrzymujemy z gulaszy Thelki najemnikiem (lub strażnikiem)
1 - tyle siły otrzymujemy od Erola jeśli oddamy mu 3 stare kamienne tablice
1 - tyle siły otrzymujemy ze zjedzenia 25 jabłek (konieczne gdy gramy strażnikiem i mamy tylko 2 gulasze!)
3 - tyle siły otrzymujemy z pierścienia siły - nad jaskinią z orkiem koło miasta
10 - tyle siły otrzymujemy z amuletu siły - tu niestety albo kupujemy za 1k, albo bugujemy ścianę u złodziei w kanałach, albo zabijamy Jespera przy pierwszej okazji ale nie nauczymy się akrobatyki.
10 - tyle siły otrzymujemy za pas siły - do kupienia w zamku w GD. Uwaga: jeśli go nie kupimy to zostaje nam pas 5 siły i trzeba jeszcze 10 pn wydać dodatkowo na naukę siły!
7 - tyle siły otrzymujemy ze średniej zbroi najemnika myrtany którą oczywiście wykuwamy ale potrzeba 10 PN na naukę kowalstwa i 15 PN na nauke płatnerstwa
W sumie wychodzi 140-141 siły za 122 PN. W międzyczasie dobrze by było wydać 15 PN na zdolności złodziejskie, 5 PN na skóry, 3 PN na wydzieranie mięsa i tłuszczu, oraz z 70 PN na umiejętność walki bronią, a to przy uwzględnieniu, że mamy darmowe 6 PN (po 3 PN: Daron i Czarny Troll) to wymaga 21 lvl.
 

 
Pół litra na dwóch jest dobre kiedy jedna osoba nie pije

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4641
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Nigdy nie mówiłem ze to konieczność, chodzi o fakt tarczy ze tyle wymaga i tyle miec łatwo możemy co znacząco ułatwia grę a L'hiver to jednak jest mod trudnosciowy.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

R.Loos

R.Loos

Użytkownicy
posty370
Propsy65
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To prawda, od zdobycia tej siły i w miarę konkretnego % walki 1h, to ta gra szła mocno z górki.
Tej tarczy w jarkendarze nawet nie założyłem na żadną walkę :D nie widziałem potrzeby posiadania dodatkowej obrony kosztem psucia sobie najlepszej animacji 1h, a i te -15% na tym etapie to było jeszcze dużo.
Osobiście tarczę założyłem dopiero w 4R przy wykuciu pawęży, ale musze tu dodać, że o ile w 2r wyczyściłem khorinis i jarka, to GD zrobiłem tylko ile konieczne dla Głównej fabuły i wyprowadzenia Diego, reszta czyszczenia czekała na Siewcę i właśnie pawęż (która rzeczywiście wymiata). Co ciekawe nawet Lorda Amortha (od którego zacząłem 4R) biłem bez tarczy i został pokonany z zaskakującą łatwością. Mam wrażenie, że da się grę spokojnie przejść 1h bez tarczy.

Mod bardzo fajny, bardzo przyjemnie mi się grało. Jak wyżej wspomniane, po osiągnieciu opisanej siły gra przestaje być szczególnie trudna. Zakończyłem grę bez spuszczania się o każdy punkt doświadczenia, mając 55 lvl, 256 siły 100% 1h mając założoną Pawęż (tu się okropnie bugują procenty przy jej ściąganiu, trzeba uważać) i z 1350 życia.
Smutne, że modyfikacja, która wymaga choć ciut od gracza cieszy się zerowym zainteresowaniem, a wersja która się sama przechodzi (pseudo lhiver 2.0) ma tysiące graczy, ale to tak jest w każdej dziedzinie życia :D
Ja bardzo polecam.
 
Pół litra na dwóch jest dobre kiedy jedna osoba nie pije

Mikox

Mikox

Użytkownicy
posty19
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To prawda, od zdobycia tej siły i w miarę konkretnego % walki 1h, to ta gra szła mocno z górki.
Tej tarczy w jarkendarze nawet nie założyłem na żadną walkę :D nie widziałem potrzeby posiadania dodatkowej obrony kosztem psucia sobie najlepszej animacji 1h, a i te -15% na tym etapie to było jeszcze dużo.
Osobiście tarczę założyłem dopiero w 4R przy wykuciu pawęży, ale musze tu dodać, że o ile w 2r wyczyściłem khorinis i jarka, to GD zrobiłem tylko ile konieczne dla Głównej fabuły i wyprowadzenia Diego, reszta czyszczenia czekała na Siewcę i właśnie pawęż (która rzeczywiście wymiata). Co ciekawe nawet Lorda Amortha (od którego zacząłem 4R) biłem bez tarczy i został pokonany z zaskakującą łatwością. Mam wrażenie, że da się grę spokojnie przejść 1h bez tarczy.

Mod bardzo fajny, bardzo przyjemnie mi się grało. Jak wyżej wspomniane, po osiągnieciu opisanej siły gra przestaje być szczególnie trudna. Zakończyłem grę bez spuszczania się o każdy punkt doświadczenia, mając 55 lvl, 256 siły 100% 1h mając założoną Pawęż (tu się okropnie bugują procenty przy jej ściąganiu, trzeba uważać) i z 1350 życia.
Smutne, że modyfikacja, która wymaga choć ciut od gracza cieszy się zerowym zainteresowaniem, a wersja która się sama przechodzi (pseudo lhiver 2.0) ma tysiące graczy, ale to tak jest w każdej dziedzinie życia :D
Ja bardzo polecam.

Zgadzam się, aktualnie ta wersja L'Hiver'a to jedna z najlepszych modyfikacji do G2NK.
Polecam i mam nadzieję, że ten modzik zyska na popularności bo na to zasługuje.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry