[G2NK] Gothic 2 Plus v1.1G 137839 219

O temacie

Autor lucki666

Zaczęty 23.10.2020 roku

Wyświetleń 137839

Odpowiedzi 219

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
pierw niech ci to ktoś po testuje, bo jasno widać ze to jest czy będzie nie testowany bubel.
Cytuj
Widać gołym okiem, mod nie został  przetestowany a wyszedł co jest pierwszym podstawowym błędem, mod  jest zle zbalansowany to tez widać nawet nie trzeba długo grac,

Gra przetestowana 9-krotnie na wiele sposobów przejścia. Powiedzieć tylko Ci mogę - jest bardzo dobrze. Gra jest dopracowana i nie występują w niej większe błędy. To był priorytet, aby wydać modyfikację niezbugowaną. Oczywiście coś mogłem przegapić, tego nie wykluczam. Ale zirytować mnie może fakt, że piszesz niedługo po premierze moda, że "jest to nietestowany bubel" Zagrałeś? Jakie błędy wychwyciłeś? Opisz proszę.

Cytuj
Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale tak duży zasięg bez używania DX11 to zabójca fpsów dla Gothica. Fogi nie bez powodu zostały dodane do gry, a nie możesz oczekiwać, że każdy będzie używał DX11

Wiem przyjacielu, dlatego w grze jest taka opcja do zmiany jak ZASIĘG WIDZENIA. Mam na swoim 6 letnim sprzęcie na maksymalnych ustawieniach 30fps - nie jest to zbyt wiele, ale wystarcza by grać na upartego. Natomiast jeśli ustawię zasięga na 120% co jest w przybliżeniu 300% w orginale to osiągam 50fps. Każdy tym zasięgiem może manipulować na ile komputer mu pozwala. Nie mniej osobiście jestem zwolennikiem DX11.

Cytuj
Ta kobieta pozująca na łowczynię z niekobiecym ciałem i gigantycznym młotem wygląda tak creepy, że masakra.
Cytuj
Ogólnie to wytrąca z immersji trochę pancerze obywatelek czy tej łowczyni, np taka Fenia co sprzedaje żywność biega w zmienionej zbroi świątynnej Angara

Dzięki za uwagę. Uwzględnie ją na pewno przy nowej wersji, lecz nie wyjdzie ona zbyt szybko, bo nie posiada krytycznych błędów, a szkoda zmieniać tylko pojedyncze mniej istotne szczegóły.

Cytuj
W modzię można też znaleźć mniejsze babole jak np skóra topielca, dropiąca z jaszczura.
To jest z oryginalnej gry i nic nie było w tej kwestii zmieniane. Ale słuszne spostrzeżenie - myślę, że "gadzia skóra" była by lepszą nazwą w stworów, z których można ją pozyskać.

Cytuj
autor dodaje 20+ zbroi, l'hiver dodał 10 i już miał problem z ich balansem finalnie i tak używaliśmy tylko 2 przez cala grę tutaj jest to samo

W oryginalnym G2 grając np. paladynem posługiwałeś się głównie4 pancerzami z obroną 40>60>100>150, które zdobywasz z biegiem fabuły. A w modyfakacji grając wojownikiem możesz zdobyć nawet 10 nowych pancerzy (po 2 dla każdego rozdziału) o odpornościach na broń: 30>50>55>65>80>90>105>110>120>125, ale to od gracza zależy już czy będzie wystarczająco eksplorował i je zdobędzie.

Jest duża ilość pancerzy, ale to nie znaczy, że wszystkie, które znajdziesz są przeznaczone dla twojego stylu gry. Mag zignoruję pancerze bardziej dla wojownika, bo będzie mógł znaleźć 5 dodatkowych szat dla siebie, gdyż dają mu regenerację many. Jeszcze innych pancerzy będziesz używać, gdy będziesz czeladnikiem u Matteo i będziesz samemu wytwarzał własne pancerze - wtedy te z eksploracji będą zbędniejsze, bo z płatnerstwa są o lekko większych statystykach, ale za to należy naszukać się odpowiednich składników.
Tak jak pisałem na początku: to, że jest dodanych dużo pancerzy, nie znaczy, że wszystkie zdobędziesz po pierwszym podejściu, a z jeszcze mniejszej ilości skorzystasz, bo nie wszystkie będą dla twojego stylu gry.

Cytuj
Pomijam fakt, że legendarnych bronii jest tu tyle, że miałem ich więcej niż tych podstawowych

Legendarne bronie? Nie wiedziałem, że takie dodałem do modyfiacji. Jest wiele z fajnym wyglądem i jeszcze mniej z niewielkim bonusem do życia, ale to wszystko.
 

PanSreberko

PanSreberko

Użytkownicy
posty394
Propsy63
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A co z okolicą Wolnej kopalni?Dalej będzie pusta i zen który się tam znajduje również?
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
A co z okolicą Wolnej kopalni?Dalej będzie pusta i zen który się tam znajduje również?

Nie jest to lokalizacja, która okazała się mi szczególnie potrzebna. Pierwotnie miał na dole kotła znajdować się mini-boss, a samo wejście być zamknięte/niedostępne, ale po testach okazało się, że wszystkie potwory można było tam łatwo zabić z łuku/kuszy/magii z bezpiecznej odległości, dlatego właśnie ten teren nie został wykorzystany. A trochę szkoda.
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Właśnie zaczynam testy wersji 1.1, która będzie zmierzać już do finalnej wizji modyfikacji. Wcześniej wiele aspektów nie było możliwe do wprowadzenia, ze względu na brak wystarczającej wiedzy w pisaniu skryptów.

Najważniejsze cechy:

- Możliwość zostania czeladnikiem u Thorbena, który przestał być stolarzem, a zaczął być rzemieślnikiem o wielu specjalizacjach. Nauczy nas wyrabiania strzał, bełtów oraz ich magicznych odmian, menzurek, wytrychów, kamieni runicznych i innych. Główną korzyścią ma być przetapianie złotych i srebrnych kosztowności na uncje złota/srebra, które można sprzedać lub wykorzystać do stworzenia PIERŚCIENIA WSPANIAŁOŚCI i ulepszenia go 5-krotnie, za każdym razem wybierając jedną z dwóch statystyk do wyboru.

- Urozmaicono walki z bossami fabularnymi oraz 35 minibossami do spotkania w świecie. Głównie polegają na przywołaniach pomocników, rzucania czarów i innych efektów utrudniających starcie.

- Wprowadzono gotowanie przy kotle w prostej formie, bez potrzeby uczenia się i wykorzystywania punktów nauki.

- Wszystkie runy teleportacyjne zostały zamienione w jedną runę multiteleportacyjną.

- Pełny dubbing wszystkich dodanych dialogów, dzięki platformie Mekatron. Głównie dla Elireny, kilku kwestii przy wyborze ścieżki dla braku gildii oraz czeladnika Matteo i Thorbena.

- Dodano lokację Zawaloną kopalnia jako łącznik między Khorinis, a Górniczą doliną oraz wykorzystano wcześniej nieużytą Wolną kopalnię.

...i wiele innych większych, mniejszych i drobnych poprawek i balansu.


Więcej w stosownym czasie, jak również wideozapowiedź całej modyfikacji.
 

Yetem12

Yetem12

Użytkownicy
posty207
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Te zmiany to mam wrażenie jak bym grał returninga.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
@lucki666 I jak tam idą testy? Wszystko bezproblemowo?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@Simon Said
Tak, dzięki za zainteresowanie. Wszystko idzie na razie po mojej myśli i działa tak jak powinno. Przeszedłem kilka dni temu w pełni pierwszy raz wersję 1.1 i nie wystąpił żaden większy błąd, ani gra się nie posypała - to dobry znak.

Grałem jako czeladnik Thorbena na czym mi najbardziej zależało - jest dobrze, ale wymaga to pewnego balansu. Ponadto mam kilka szczegółów do poprawy i parę pomysłów. Np. właśnie wprowadzam czytanie przez bohatera wszystkich pism/książek dzięki platformie Mekatron - mała rzecz, a jednak przyjemniej słuchać, niż samemu czytać lub otworzyć i zamknąć dokument.

Na pewno jeszcze muszę przejść 2 razy grę, aby powyłapywać pomniejsze głupstwa, przed finalnym wydaniem.
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Wersja finalna 1.1 już dostępna! Więcej w pierwszym poście, jak i wideoprezentacja.

https://www.youtube.com/watch?v=cGxziwxAafg

 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Jak ktoś ma uwierzyć ze coś poprawiłeś skoro dalej nawet ss nie potrafisz poprawić i są z błędami ortograficznymi nie no kurwa nawet ja to widzę.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
"Modyfikacja nie ma na celu być rewolucyjna."

Returning chyba nie jednej osobie zshotgał psyche -.-
 

KsFPL

KsFPL

Użytkownicy
posty40
  • Użytkownicy
jaki jest poprawna lista skladnikow na jednoreczny miecz z rudy? ten pierwszy, ktorego uczy Carl. mam wszystko, nawet w wiekszych ilosciach, a i tak wystepuje komunikat, ze brakuje skladnikow
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@KsFPL Domyślam się, że nie masz klingi, którą możesz wyjąć na kowadle. Jest to napisane na pulpicie o kowalstwie jak i informacjach ogólnych: kowalstwo.

Pełna lista składników: 3 SZTABKI rudy, 3 pazury topielca, 2 skały krystaliczne, 1 klinga, 1 gorąca stal.

Pamiętaj, że to muszą być sztabki rudy, a nie bryłki.
 

KsFPL

KsFPL

Użytkownicy
posty40
  • Użytkownicy
pancerz arcydzielo gigantow to jakis zart, wyglada jakby bezi zalozyl worek po węglu, zwlasza z tylu, a z tej pozycji obserwujemy go przez 95% gry



serio nie miales zadnego lepszego modelu dla tak poteznego pancerza?
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@KsFPL Więc jeśli nie jesteś czeladnikiem u Matteo, to pozostaje ci Zbroja upadłego paladyna lub z magicznej rudy.

 

KsFPL

KsFPL

Użytkownicy
posty40
  • Użytkownicy
@lucki666 doradz mi zatem czego mi brakuje, ze niektore zbroje sie nie wyswietlaja. do poki dzialo sie to sporadycznie na kilku paladynach to bylo okej. ale przed chwila uszlachetnilem zbroje matteo i z tym juz grac nie moge. Obok Udar, ktorego wcielo w calosci. Lothar np nie ma napiersnika.

 

unkt

unkt

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@lucki666 doradz mi zatem czego mi brakuje, ze niektore zbroje sie nie wyswietlaja. do poki dzialo sie to sporadycznie na kilku paladynach to bylo okej. ale przed chwila uszlachetnilem zbroje matteo i z tym juz grac nie moge. Obok Udar, ktorego wcielo w calosci. Lothar np nie ma napiersnika.



Mam to samo + tarcza niewidoczna, ktos wie jak to naprawic ? ;)
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Gram chłopaki na tych samych plikach co wy. Pobrałem i zainstalowałem z własnego linku, który wszystkim udostępniłem. Nie występuje u mnie ten problem.

Mam zainstalowane:
gothic2_fix-2.6.0.0-rev2
gothic2_playerkit-2.6f
Gothic2_SystemPack_1.8
D3D11_Renderer_Clockwork_Edition_Gothic_II_17.7.13
LaaHack

Jeśli macie podobne programy to nie wiem. Kwestia sprzętu? Sterowników? Ustawionych wymagań?
 

KsFPL

KsFPL

Użytkownicy
posty40
  • Użytkownicy
@lucki666 wydaje mi sie, ze topielce z zadania dla Elireny w ogole mi sie nie zrespily. Gdzie powinny znajdowac sie obie grupy? ale tak konkretnie. mam wyczyszczone wszystko w okolicy i starej kopalni i obu wiez Xardasa i nic.
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@KsFPL zadanie to nie topielce, tylko trupiejce. Chodzi o szkielety. Jedna grupa jest przy wieży Xardasa, tam gdzie w Gothic 1 były golemy, a druga grupa na drodze do zawalonej kopalni, nieopodal kopalni gdzie jest kopacz Grimes i kapliczka Innosa.
 

unkt

unkt

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hej, gram bez gildi , nauczylem sie runy malego leczenia lecz nie moge jej zrobic, mam wszyskie skladniki, o co moze chodzic ? 2. Gdzie jest grupa bandytow co uprowadzila mieszkanca khorinis ( misja 2 rozdzial ) przeszukalem juz chyba cala mape :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry