pierw niech ci to ktoś po testuje, bo jasno widać ze to jest czy będzie nie testowany bubel.
Widać gołym okiem, mod nie został przetestowany a wyszedł co jest pierwszym podstawowym błędem, mod jest zle zbalansowany to tez widać nawet nie trzeba długo grac,
Gra przetestowana 9-krotnie na wiele sposobów przejścia. Powiedzieć tylko Ci mogę - jest bardzo dobrze. Gra jest dopracowana i nie występują w niej większe błędy. To był priorytet, aby wydać modyfikację niezbugowaną. Oczywiście coś mogłem przegapić, tego nie wykluczam. Ale zirytować mnie może fakt, że piszesz niedługo po premierze moda, że "jest to nietestowany bubel" Zagrałeś? Jakie błędy wychwyciłeś? Opisz proszę.
Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale tak duży zasięg bez używania DX11 to zabójca fpsów dla Gothica. Fogi nie bez powodu zostały dodane do gry, a nie możesz oczekiwać, że każdy będzie używał DX11
Wiem przyjacielu, dlatego w grze jest taka opcja do zmiany jak ZASIĘG WIDZENIA. Mam na swoim 6 letnim sprzęcie na maksymalnych ustawieniach 30fps - nie jest to zbyt wiele, ale wystarcza by grać na upartego. Natomiast jeśli ustawię zasięga na 120% co jest w przybliżeniu 300% w orginale to osiągam 50fps. Każdy tym zasięgiem może manipulować na ile komputer mu pozwala. Nie mniej osobiście jestem zwolennikiem DX11.
Ta kobieta pozująca na łowczynię z niekobiecym ciałem i gigantycznym młotem wygląda tak creepy, że masakra.
Ogólnie to wytrąca z immersji trochę pancerze obywatelek czy tej łowczyni, np taka Fenia co sprzedaje żywność biega w zmienionej zbroi świątynnej Angara
Dzięki za uwagę. Uwzględnie ją na pewno przy nowej wersji, lecz nie wyjdzie ona zbyt szybko, bo nie posiada krytycznych błędów, a szkoda zmieniać tylko pojedyncze mniej istotne szczegóły.
W modzię można też znaleźć mniejsze babole jak np skóra topielca, dropiąca z jaszczura.
To jest z oryginalnej gry i nic nie było w tej kwestii zmieniane. Ale słuszne spostrzeżenie - myślę, że "gadzia skóra" była by lepszą nazwą w stworów, z których można ją pozyskać.
autor dodaje 20+ zbroi, l'hiver dodał 10 i już miał problem z ich balansem finalnie i tak używaliśmy tylko 2 przez cala grę tutaj jest to samo
W oryginalnym G2 grając np. paladynem posługiwałeś się głównie4 pancerzami z obroną 40>60>100>150, które zdobywasz z biegiem fabuły. A w modyfakacji grając wojownikiem możesz zdobyć nawet 10 nowych pancerzy (po 2 dla każdego rozdziału) o odpornościach na broń: 30>50>55>65>80>90>105>110>120>125, ale to od gracza zależy już czy będzie wystarczająco eksplorował i je zdobędzie.
Jest duża ilość pancerzy, ale to nie znaczy, że wszystkie, które znajdziesz są przeznaczone dla twojego stylu gry. Mag zignoruję pancerze bardziej dla wojownika, bo będzie mógł znaleźć 5 dodatkowych szat dla siebie, gdyż dają mu regenerację many. Jeszcze innych pancerzy będziesz używać, gdy będziesz czeladnikiem u Matteo i będziesz samemu wytwarzał własne pancerze - wtedy te z eksploracji będą zbędniejsze, bo z płatnerstwa są o lekko większych statystykach, ale za to należy naszukać się odpowiednich składników.
Tak jak pisałem na początku: to, że jest dodanych dużo pancerzy, nie znaczy, że wszystkie zdobędziesz po pierwszym podejściu, a z jeszcze mniejszej ilości skorzystasz, bo nie wszystkie będą dla twojego stylu gry.
Pomijam fakt, że legendarnych bronii jest tu tyle, że miałem ich więcej niż tych podstawowych
Legendarne bronie? Nie wiedziałem, że takie dodałem do modyfiacji. Jest wiele z fajnym wyglądem i jeszcze mniej z niewielkim bonusem do życia, ale to wszystko.