[G3] Lively Towns Mod v0.37 PL 10581 33

O temacie

Autor Zipperiusz

Zaczęty 16.09.2020 roku

Wyświetleń 10581

Odpowiedzi 33

Zipperiusz

Zipperiusz

Użytkownicy
Team Sefaris, Obrońca królików
posty33
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Team Sefaris, Obrońca królików
@Zipperiusz Cześć, z ciekawości, spolszczenie włączonego PGL pochodzi ode mnie, czy zrobiliście je od nowa?
Nie mam pojęcia, plik który dostałem do tłumaczenia miał już częściowo spolszczone kwestie z PGL, możesz zweryfikować i napisać mi czy jest ono twoje.
 

Zipperiusz

Zipperiusz

Użytkownicy
Team Sefaris, Obrońca królików
posty33
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Team Sefaris, Obrońca królików
Aktualizacja 0.37 (Wymagana nowa gra)
Changelog i pliki dostępne na: https://www.sefaris.eu/#/mod/g3/ltm/changelog/6
 

set1213

set1213

Użytkownicy
posty39
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam nie taki drobny problem: przy próbie włączenia Mod Startera wyświetla mi błąd "List index out of bounds (-1)", po czym program się włącza, ale znowu przy próbie integracji wywala "I/O error 32".

Zastosowałem się do instrukcji. Obejrzałem nawet filmik Kjamy - choć trochę on przestarzały. Naprawdę już nie mam pojęcia, co jest nie tak.
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4081
Propsy843
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Miałem ten sam problem i rozwiązałem go... w sumie nawet nie wiem, czy go rozwiązałem. W folderze, w którym jest MDS, pojawią się dwa pliki (ich nazwy nie pamiętam, ale mają po 0-1 KB). Zamknij i otwórz ModStartera, potem usuń te dwa pliki.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

set1213

set1213

Użytkownicy
posty39
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeden jest prawdopodobnie opisem lokalizacji Gothic3.exe - po usunięciu na nowo należało wskazać lokalizację. Pojawia się po jej wskazaniu i bodaj da się usunąć w trakcie działania Mod Startera. Drugi pojawia się w momencie zlecenia "Integracji" i nie da się go usunąć, gdy program działa, bo... no, używa go. Tak czy siak, próbowałem różnych wariantów i niestety ciągle to samo.

Jest jeszcze jeden plik o rozmiarze bodaj 1KB, ale ma starszą datę powstania, więc...
 

crysis94

crysis94

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cześć,
"4) Content mod   ->   CM_3.1_INT_FINAL.exe"
Instalujemy BEZ konsekwencji? Zgadza się?
edit:
Nvm, na sefaris znalazłem odpowiedź:
"W trakcie instalacji odznacz nową twarz bohatera oraz konsekwencje."
 

set1213

set1213

Użytkownicy
posty39
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam wrażenie, że u mnie jest to problem z systemem albo... Potrzebuję jasnej, przejrzystej i zawartej w punktach instrukcji, co z tym wszystkim robić. Może też tak być, bo np. ze strony Sefaris nie wiem, co znaczy choćby:

"MDS -> ModStarter_v1_2.rar wypakuj w dowolnym miejscu i wskaż plik gothic3.exe"
W sensie mam odpalić MDS i wskazać lokalizację? Bez modów? Zrobiłem tak, wychodzi później na to samo.

"Pliki do MDSA -> wypakuj do folderu FanMods"
Jakie pliki?

Nie żebym z pozycji osoby korzystającej za darmo mógł stawiać żądania, ale już nie wiem, co mam z tym szajsem odtańczyć. Do głowy przychodzi mi winienie własnego Systemu albo rytuały Indian.
 

crysis94

crysis94

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie do końca wiem o co pytasz...
Masz G3, patch 1.74, update, QP, CM (BEZ konsekwencji).
Potem wypakowujesz gdziekolwiek "ModStarter_v1_2" i masz folder "MDS". Do podfolderu ""FanMods" wrzucasz 3 mody z "FanModsExtended" oraz "LivelyTownsMod".
Odpalasz MDS i integrujesz.
 

set1213

set1213

Użytkownicy
posty39
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli chodzi o drugą część wypowiedzi, to miałem po prostu niejasność. Cytuję: "MDS -> ModStarter_v1_2.rar wypakuj w dowolnym miejscu i wskaż plik gothic3.exe". Brzmi to jak opis czynności mających następować zaraz po sobie. Wiem, że MDS wymaga wskazania lokalizacji pliku Gothic3.exe, ale bodaj chodzi o moment, kiedy mody są już w folderze z grą, bo wtedy je wyświetli. Instrukcja natomiast brzmi, jakby należało go odpalić i wskazać lokalizację tuż po wrzuceniu ModStartera, jeszcze przed wrzuceniem modów do FanMods. Ja wiem... Brzmi to irracjonalnie. Jednakże dla takiej osoby jak ja, czyli ogrywającej G3 co 2-3 lata i kompletnie będącej na bakier z procesem instalacji precyzja ma duże znaczenie.

Wygląda jednak na to, że wszystko wykonywałem poprawnie - wedle podanej kolejności. Jednak podczas włączania MDS'a, po podaniu lokalizacji Gothic3.exe i zatwierdzeniu kolejnej informacji wyświetla mi błąd  "List index out of bounds (-1)". MDS się załącza, ale po oznaczeniu modów oraz załączeniu integracji wywala "I/O error 32". Z tego co udało mi się dowiedzieć, drugi błąd tyczy się plików będących w użytku czy coś takiego.
 

crysis94

crysis94

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Też tak miałem w kwestii zrozumienia instrukcji (i też spora przerwa od G3 - min 4 lata) xD
Wychodzi, że robimy podobnie, a mi po prostu działa  :\

edit:
@Zipperiusz
Wielkie dzięki za tłumaczenie. Względem tych kilku lat wstecz kiedy ogrywałem sobie  QP+CM jest dużo więcej zawartości, aż chce się znowu pochodzić po Myrtanie ^^
 

Goraf16

Goraf16

Użytkownicy
posty1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam nie taki drobny problem: przy próbie włączenia Mod Startera wyświetla mi błąd "List index out of bounds (-1)", po czym program się włącza, ale znowu przy próbie integracji wywala "I/O error 32".

Zastosowałem się do instrukcji. Obejrzałem nawet filmik Kjamy - choć trochę on przestarzały. Naprawdę już nie mam pojęcia, co jest nie tak.

Miałem ten sam problem, okazało się że problemem było to, że po wypakowaniu pliku wklejałem do FanMods folder który jeszcze w środku miał kolejny o nazwie Z_LivelyTownsMod a w nim dopiero były pliki moda. Po wyciągnięciu właściwego folderu i wklejeniu do FanMods Mod Starter uruchomił się bez problemu. Mam nadzieję że Tobie też to pomoże :)
 

set1213

set1213

Użytkownicy
posty39
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Uprzejmie dziękuję za chęci, jednakże obawiam się, że to nie to. Po rozpakowaniu paczki od razu mam folder "Z_LivelyTownsMod" a w nim wszystkie pliki, poczynając od folderu "scripts", który chyba akurat nie jest częścią moda. Nawet myślałem, że może być on źródłem problemu, ale nie... Nawet jeśli wrzucę tylko tą paczkę modów z FanModsExtendet bez LivelyTownsMod to nadal ModStarter ma problem.
 

Zipperiusz

Zipperiusz

Użytkownicy
Team Sefaris, Obrońca królików
posty33
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Team Sefaris, Obrońca królików
Jeśli chodzi o drugą część wypowiedzi, to miałem po prostu niejasność. Cytuję: "MDS -> ModStarter_v1_2.rar wypakuj w dowolnym miejscu i wskaż plik gothic3.exe". Brzmi to jak opis czynności mających następować zaraz po sobie. Wiem, że MDS wymaga wskazania lokalizacji pliku Gothic3.exe, ale bodaj chodzi o moment, kiedy mody są już w folderze z grą, bo wtedy je wyświetli. Instrukcja natomiast brzmi, jakby należało go odpalić i wskazać lokalizację tuż po wrzuceniu ModStartera, jeszcze przed wrzuceniem modów do FanMods. Ja wiem... Brzmi to irracjonalnie. Jednakże dla takiej osoby jak ja, czyli ogrywającej G3 co 2-3 lata i kompletnie będącej na bakier z procesem instalacji precyzja ma duże znaczenie.

Wygląda jednak na to, że wszystko wykonywałem poprawnie - wedle podanej kolejności. Jednak podczas włączania MDS'a, po podaniu lokalizacji Gothic3.exe i zatwierdzeniu kolejnej informacji wyświetla mi błąd  "List index out of bounds (-1)". MDS się załącza, ale po oznaczeniu modów oraz załączeniu integracji wywala "I/O error 32". Z tego co udało mi się dowiedzieć, drugi błąd tyczy się plików będących w użytku czy coś takiego.

W folderze dokumenty spróbuj usunąć folder Gothic3 i jeszcze raz wypakować mds'a.
 

set1213

set1213

Użytkownicy
posty39
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Poszło. Propsuję i jestem ogromnie wdzięczny.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry