[G3] Gothic 3 Mod Pack 44793 63

O temacie

Autor Zipperiusz

Zaczęty 16.09.2020 roku

Wyświetleń 44793

Odpowiedzi 63

Zipperiusz

Zipperiusz

Użytkownicy
Team Sefaris, Obrońca królików
posty57
Propsy64
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Team Sefaris, Obrońca królików
@Zipperiusz Cześć, z ciekawości, spolszczenie włączonego PGL pochodzi ode mnie, czy zrobiliście je od nowa?
Nie mam pojęcia, plik który dostałem do tłumaczenia miał już częściowo spolszczone kwestie z PGL, możesz zweryfikować i napisać mi czy jest ono twoje.
 

Zipperiusz

Zipperiusz

Użytkownicy
Team Sefaris, Obrońca królików
posty57
Propsy64
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Team Sefaris, Obrońca królików
Aktualizacja 0.37 (Wymagana nowa gra)
Changelog i pliki dostępne na: https://www.sefaris.eu/#/mod/g3/ltm/changelog/6
 

set1213

set1213

Użytkownicy
posty43
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam nie taki drobny problem: przy próbie włączenia Mod Startera wyświetla mi błąd "List index out of bounds (-1)", po czym program się włącza, ale znowu przy próbie integracji wywala "I/O error 32".

Zastosowałem się do instrukcji. Obejrzałem nawet filmik Kjamy - choć trochę on przestarzały. Naprawdę już nie mam pojęcia, co jest nie tak.
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4090
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Miałem ten sam problem i rozwiązałem go... w sumie nawet nie wiem, czy go rozwiązałem. W folderze, w którym jest MDS, pojawią się dwa pliki (ich nazwy nie pamiętam, ale mają po 0-1 KB). Zamknij i otwórz ModStartera, potem usuń te dwa pliki.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

set1213

set1213

Użytkownicy
posty43
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeden jest prawdopodobnie opisem lokalizacji Gothic3.exe - po usunięciu na nowo należało wskazać lokalizację. Pojawia się po jej wskazaniu i bodaj da się usunąć w trakcie działania Mod Startera. Drugi pojawia się w momencie zlecenia "Integracji" i nie da się go usunąć, gdy program działa, bo... no, używa go. Tak czy siak, próbowałem różnych wariantów i niestety ciągle to samo.

Jest jeszcze jeden plik o rozmiarze bodaj 1KB, ale ma starszą datę powstania, więc...
 

crysis94

crysis94

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cześć,
"4) Content mod   ->   CM_3.1_INT_FINAL.exe"
Instalujemy BEZ konsekwencji? Zgadza się?
edit:
Nvm, na sefaris znalazłem odpowiedź:
"W trakcie instalacji odznacz nową twarz bohatera oraz konsekwencje."
 

set1213

set1213

Użytkownicy
posty43
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam wrażenie, że u mnie jest to problem z systemem albo... Potrzebuję jasnej, przejrzystej i zawartej w punktach instrukcji, co z tym wszystkim robić. Może też tak być, bo np. ze strony Sefaris nie wiem, co znaczy choćby:

"MDS -> ModStarter_v1_2.rar wypakuj w dowolnym miejscu i wskaż plik gothic3.exe"
W sensie mam odpalić MDS i wskazać lokalizację? Bez modów? Zrobiłem tak, wychodzi później na to samo.

"Pliki do MDSA -> wypakuj do folderu FanMods"
Jakie pliki?

Nie żebym z pozycji osoby korzystającej za darmo mógł stawiać żądania, ale już nie wiem, co mam z tym szajsem odtańczyć. Do głowy przychodzi mi winienie własnego Systemu albo rytuały Indian.
 

crysis94

crysis94

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie do końca wiem o co pytasz...
Masz G3, patch 1.74, update, QP, CM (BEZ konsekwencji).
Potem wypakowujesz gdziekolwiek "ModStarter_v1_2" i masz folder "MDS". Do podfolderu ""FanMods" wrzucasz 3 mody z "FanModsExtended" oraz "LivelyTownsMod".
Odpalasz MDS i integrujesz.
 

set1213

set1213

Użytkownicy
posty43
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli chodzi o drugą część wypowiedzi, to miałem po prostu niejasność. Cytuję: "MDS -> ModStarter_v1_2.rar wypakuj w dowolnym miejscu i wskaż plik gothic3.exe". Brzmi to jak opis czynności mających następować zaraz po sobie. Wiem, że MDS wymaga wskazania lokalizacji pliku Gothic3.exe, ale bodaj chodzi o moment, kiedy mody są już w folderze z grą, bo wtedy je wyświetli. Instrukcja natomiast brzmi, jakby należało go odpalić i wskazać lokalizację tuż po wrzuceniu ModStartera, jeszcze przed wrzuceniem modów do FanMods. Ja wiem... Brzmi to irracjonalnie. Jednakże dla takiej osoby jak ja, czyli ogrywającej G3 co 2-3 lata i kompletnie będącej na bakier z procesem instalacji precyzja ma duże znaczenie.

Wygląda jednak na to, że wszystko wykonywałem poprawnie - wedle podanej kolejności. Jednak podczas włączania MDS'a, po podaniu lokalizacji Gothic3.exe i zatwierdzeniu kolejnej informacji wyświetla mi błąd  "List index out of bounds (-1)". MDS się załącza, ale po oznaczeniu modów oraz załączeniu integracji wywala "I/O error 32". Z tego co udało mi się dowiedzieć, drugi błąd tyczy się plików będących w użytku czy coś takiego.
 

crysis94

crysis94

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Też tak miałem w kwestii zrozumienia instrukcji (i też spora przerwa od G3 - min 4 lata) xD
Wychodzi, że robimy podobnie, a mi po prostu działa  :\

edit:
@Zipperiusz
Wielkie dzięki za tłumaczenie. Względem tych kilku lat wstecz kiedy ogrywałem sobie  QP+CM jest dużo więcej zawartości, aż chce się znowu pochodzić po Myrtanie ^^
 

Goraf16

Goraf16

Użytkownicy
posty1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam nie taki drobny problem: przy próbie włączenia Mod Startera wyświetla mi błąd "List index out of bounds (-1)", po czym program się włącza, ale znowu przy próbie integracji wywala "I/O error 32".

Zastosowałem się do instrukcji. Obejrzałem nawet filmik Kjamy - choć trochę on przestarzały. Naprawdę już nie mam pojęcia, co jest nie tak.

Miałem ten sam problem, okazało się że problemem było to, że po wypakowaniu pliku wklejałem do FanMods folder który jeszcze w środku miał kolejny o nazwie Z_LivelyTownsMod a w nim dopiero były pliki moda. Po wyciągnięciu właściwego folderu i wklejeniu do FanMods Mod Starter uruchomił się bez problemu. Mam nadzieję że Tobie też to pomoże :)
 

set1213

set1213

Użytkownicy
posty43
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Uprzejmie dziękuję za chęci, jednakże obawiam się, że to nie to. Po rozpakowaniu paczki od razu mam folder "Z_LivelyTownsMod" a w nim wszystkie pliki, poczynając od folderu "scripts", który chyba akurat nie jest częścią moda. Nawet myślałem, że może być on źródłem problemu, ale nie... Nawet jeśli wrzucę tylko tą paczkę modów z FanModsExtendet bez LivelyTownsMod to nadal ModStarter ma problem.
 

Zipperiusz

Zipperiusz

Użytkownicy
Team Sefaris, Obrońca królików
posty57
Propsy64
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Team Sefaris, Obrońca królików
Jeśli chodzi o drugą część wypowiedzi, to miałem po prostu niejasność. Cytuję: "MDS -> ModStarter_v1_2.rar wypakuj w dowolnym miejscu i wskaż plik gothic3.exe". Brzmi to jak opis czynności mających następować zaraz po sobie. Wiem, że MDS wymaga wskazania lokalizacji pliku Gothic3.exe, ale bodaj chodzi o moment, kiedy mody są już w folderze z grą, bo wtedy je wyświetli. Instrukcja natomiast brzmi, jakby należało go odpalić i wskazać lokalizację tuż po wrzuceniu ModStartera, jeszcze przed wrzuceniem modów do FanMods. Ja wiem... Brzmi to irracjonalnie. Jednakże dla takiej osoby jak ja, czyli ogrywającej G3 co 2-3 lata i kompletnie będącej na bakier z procesem instalacji precyzja ma duże znaczenie.

Wygląda jednak na to, że wszystko wykonywałem poprawnie - wedle podanej kolejności. Jednak podczas włączania MDS'a, po podaniu lokalizacji Gothic3.exe i zatwierdzeniu kolejnej informacji wyświetla mi błąd  "List index out of bounds (-1)". MDS się załącza, ale po oznaczeniu modów oraz załączeniu integracji wywala "I/O error 32". Z tego co udało mi się dowiedzieć, drugi błąd tyczy się plików będących w użytku czy coś takiego.

W folderze dokumenty spróbuj usunąć folder Gothic3 i jeszcze raz wypakować mds'a.
 

set1213

set1213

Użytkownicy
posty43
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Poszło. Propsuję i jestem ogromnie wdzięczny.
 

set1213

set1213

Użytkownicy
posty43
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Powoli sobie gram i tak mnie zastanawia:

1. Czy jaj smoczych jest tylko na jedno Embralda Fisgraldo? Potrzeba 8 na jedną miksturę. Zrobiłem i mam nadal 7 jaj. Budzi to trochę uczucie "tak blisko a tak daleko"?
Znalazłem smoki pod Cape Dun (2), nad Geldern (2 - są dwa, drugi jest nad kopalnią, gdzie kopie ten brat Mirzo, ale trochę po lewo), na pustyni Varant, przy spalonej chacie między Cronosem a Al Shedim (1).

2. Z ciekawostek znalazłem jakieś ruiny w górach między wybrzeżem a Monterą. Tam też znalazłem drzewo goblinów (nie wiem, co z nim zrobić) i ten zamek nad Geldern. Zamek ten nowy, ten nad kopalnią z tym bratem. Smok jest przed nim. Są jeszcze jakieś takie smaczki? Bo w sumie kończę grę a więcej nie mam.
 

Wieniawa

Wieniawa

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam nie wie ktoś gdzie jest ten buntownik dezerter z Ardei który idzie do obozu orków pod barierą?Szukałem chyba wszędzie z góry dzięki za pomoc
 

set1213

set1213

Użytkownicy
posty43
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli to nadal aktualne... Gość idzie od bramy miasteczka do orków. Rusza zapewne, gdy zaczniemy dialog, bo ja po przewinięciu go złapałem typa pod pierwszą spaloną chatką. Jak się chce go pokojowo załatwić, to niepamięć i uciekamy. Potem znowu gonimy. Będzie chciał się bić, ale będzie zielony a nie czerwony, więc tylko łomot dostanie i wróci.

Od siebie... Wie ktoś, gdzie jest przepis na miksturę magicznej ochrony? Bo mam te trzy mikstury z ruin na południe od Mora Sul i świat już zwiedzony...
 

Zipperiusz

Zipperiusz

Użytkownicy
Team Sefaris, Obrońca królików
posty57
Propsy64
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Team Sefaris, Obrońca królików
Aktualizacja 0.38 (Wymagana nowa gra)
Changelog i pliki dostępne na: https://www.sefaris.eu/#/mod/g3/ltm/changelog/7
 

MaciuJG

MaciuJG

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siemka ;) Jak szybko można zweryfikować,czy wszystko działa tak jak należy po instalacji QP+CM+LTM? Np po czym poznać,że konsekwencje czy powrót generała lee działają poprawnie?  :hmmm:
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
PGL i konsekwencje są zintegrowane z LTM także jak masz  ekipę  npc w ardei to powinno być ok
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry