Uwierz mi, że zawsze zanim napisze temat staram się rozwiązać swój problem używając całej wiedzy jaką posiadam, a jeśli mi się to dalej nie udaje to dopiero pytam tutaj na forum, więc to nie jest tak, że zakładam temat dlatego że mi się samemu nie chciało pokombinować tylko dlatego, że nic nie wykombinowałem, jednocześnie rozumiem, doceniam i jak najbardziej popieram formę w jakiej starasz mi sie pomóc, czyli naprowadzanie mnie, aż sam dojdę do rozwiązania, ale w moim przypadku jest to raczej nieodpowiednie gdyż zależy mi na jak najszybszy rozwiązaniu mojego problemu, ponieważ nie chcę się za bardzo bawić w skrypty tylko umieć tyle, aby mi to wystarczyło do testów moich animacji, czy modeli.
Podsumowując ja nie chce się zajmować skryptami tylko grafiką więc każda minuta więcej która przeznaczę na zabawę ze skryptami oznacza minute mniej na naukę grafiki.
W sumie to prosiłbym o gotowca jak wrzucić ta animacje do gry i jak ja odpalić z konsoli, ale żeby nie było, że sie poddaje bez próbowania samemu to napisze co wiem a czego nie.
A więc wiem, że muszę dodać moją animacje do humans.mds, ale nie wiem jak to zrobić, gdy w gothic soucerze używam opcji tool->compiler models->static moja animacja zmienia się z pliku *.asc w plik *.mdl z którym nie wiem co zrobić.
Jeśli w końcu jakoś uda mi się dodać moją animacje do humans.mds muszę jej napisać odpowiedni skrypt wzorując się na tym z mds'a, ale przykładowy skrypt z mds'a wygląda tak:
// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
// STRAFING
ani ("t_RunStrafeL" 1 "s_Run" 0.1 0.1 M. "Hum_RunStrafeLR_M01.asc" F 0 25)
{
*eventSFXGrnd (4 "Run")
*eventSFXGrnd (15 "Run")
*eventSFXGrnd (20 "Run")
}
ani ("t_RunStrafeR" 1 "s_Run" 0.1 0.1 M. "Hum_RunStrafeLR_M01.asc" F 25 50)
{
*eventSFXGrnd (28 "Run")
*eventSFXGrnd (39 "Run")
*eventSFXGrnd (43 "Run")
}
ani ("t_WalkStrafeL" 1 "s_Walk" 0.1 0.1 M. "Hum_WalkStrafeL_M02.asc" F 1 18)
{
*eventSFXGrnd (4 "Sneak")
*eventSFXGrnd (11 "Sneak")
*eventSFXGrnd (16 "Sneak")
}
ani ("t_WalkStrafeR" 1 "s_Walk" 0.1 0.1 M. "Hum_WalkStrafeR_M02.asc" F 1 18)
{
*eventSFXGrnd (4 "Sneak")
*eventSFXGrnd (11 "Sneak")
*eventSFXGrnd (16 "Sneak")
}
ani ("t_SneakStrafeL" 1 "s_Sneak" 0.1 0.1 M. "Hum_SneakStrafeLR_M01.ASC" F 1 25)
aniAlias ("t_SneakStrafeR" 1 "s_Sneak" 0.1 0.1 M. "t_SneakStrafeL" R)
// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
i nic mi to nie mówi oprócz kawałka "Hum_RunStrafeLR_M01.asc" który jest po prostu nazwą animacji. Domyślam się że po dodaniu mojej animacji do mdsa musze skopiować któryś z tych skryptów i zmienić w nim właśnie nazwę animacji wskazując na moja animacje, a następnie skomilować mds'a do końca nie wiem jak to zrobić chyba też przez gothic soucera?
A więc zlituje się ktoś i da mi tego gotowca, abym mógł tylko sprawdzić, czy moja animacja dobrze działa, czy nie psuje się rig i czy dobrze wyglada w grze?