Prace 3D 1143515 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1143515

Odpowiedzi 3194

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
fajne suty
 

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny

Zoom

Prace 3D
#841 2009-09-20, 00:23(Ostatnia zmiana: 2009-09-20, 00:26)
Ugadaliście się? Jesteś już chyba 5 tą osobą którą pisze coś w tym stylu :)
 

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
No cyce ma pro. Dlonie, a glownie palce zwaliles, miejscami za duzo poly
 

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Rzeczywiście palce jak u szkieleta ale ogólnie bardzo ładnie i masz rację mogłeś mu dorobić topór.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytat: Krülik link=topic=31.msg65862#msg65862 date=Sep 20 2009, 07:46 AM\'
No cyce ma pro. Dlonie, a glownie palce zwaliles, miejscami za duzo poly
cały model jest zwalony w każdym calu
 

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
Cytat: Pan Buk link=topic=31.msg65878#msg65878 date=Sep 20 2009, 10:29 AM\'
cały model jest zwalony w każdym calu


No tak, ale chcialem byc mily  o_o
 

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny

Zoom

Prace 3D
#846 2009-09-20, 12:08(Ostatnia zmiana: 2010-04-06, 23:56)
Cytat: Pan Buk link=topic=31.msg65878#msg65878 date=Sep 20 2009, 10:29 AM\'
cały model jest zwalony w każdym calu

Oj thoro :)
Nie no wiem, że model ma sporo błędów ale i tak narazie lepszego zrobić nie dam rady.
Pozostaje mi tylko ćwiczyć oraz znaleźć czas na te "ćwiczenia" o_o
W sumie rzeczywiście trochę dziwny jest ten model
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
konkretnie proporcje są całkowicie zwalone. nie umiesz modelować organiki to zacznij od prostych brył a nie jakiegoś samurajskiego chujwieco, które ze względu na proporcje nie mogłoby stać nawet na stojaku
wszystko jest toporne
polygony są źle wygospodarowane na pierdoły typu podeszwy, suty, nity czyli najmniej istotne elementy modelu które robi się na normalce
to nie jest w zasadzie lowpoly tylko jakieś niewiadomo co
dobre lowpoly: http://www.levus.ovh.org/gfx/kazik.html
ogólnie zasada jest taka, że najwięcej dajemy na twarz, tors dłonie i ramiona a najmiej istotne są buty i tył postaci na którym i tak z reguły nie ma nic istotnego
 

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy

Tom

Prace 3D
#848 2009-09-27, 14:29(Ostatnia zmiana: 2009-09-27, 14:40)
Od wczoraj robie rosomka full detal
http://img225.imageshack.us/i/rosomakpraca.jpg/

mam juz troche wiecej ale to jutro pokaze
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
masz do tego jakieś blueprinty bo swego czasu szukałem i nic nie było?
aha, pamiętaj że odmian rosomaków jest pełno (najwięcej na szczeblu prototypów) i nie różnią się one nazwą. samych wersji afgańskich jest z 5 bo ciągle coś zmieniają/ulepszają więc jak robisz z refek to pamiętaj o tym aby nie wyszedł jakiś potworek mieszany.
 

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
zbierajac fotki wlasnie zauwazylem ze kazdy jest troche inny ale jakos sobie poradze.
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan

shergar
The Modders

Prace 3D
#851 2009-09-28, 00:19(Ostatnia zmiana: 2009-09-28, 00:20)
konkretnie proporcje są całkowicie zwalone. nie umiesz modelować organiki to zacznij od prostych brył a nie jakiegoś samurajskiego chujwieco, które ze względu na proporcje nie mogłoby stać nawet na stojaku
wszystko jest toporne
polygony są źle wygospodarowane na pierdoły typu podeszwy, suty, nity czyli najmniej istotne elementy modelu które robi się na normalce
to nie jest w zasadzie lowpoly tylko jakieś niewiadomo co
dobre lowpoly: http://www.levus.ovh.org/gfx/kazik.html
ogólnie zasada jest taka, że najwięcej dajemy na twarz, tors dłonie i ramiona a najmiej istotne są buty i tył postaci na którym i tak z reguły nie ma nic istotnego

Thoro zapomniałeś o stawach, zgięciach, szyja, krok, etc. I jeżeli jest animka zginania stopy, np. podczas chodzenia, to też wypada trochę dodać. Oczywiście to jest ważne z punktu widzenia podpinania animacji. I jak piszesz twarz to podstawa, dlatego głowę warto robić osobno i porządnie przy tym przysiąść - mimika. Nie wiem jaką preferujecie pracę z organiką, ale dobrym podejściem jest zrobić najpierw nagi model, później dochodzi czupryna, ubranie, pancerz, itemy - wszystko jako osobne submeshe. Szczególnie kiedy ktoś dopiero uczy się anatomii, etc.

Może to się przyda:
http://img412.imageshack.us/img412/4282/bodypattern1aq3.jpg
http://img172.imageshack.us/img172/182/page027141dh9ju4.gif
http://img504.imageshack.us/img504/8810/page028133ml2lq0.gif
http://img353.imageshack.us/img353/730/061dv9.jpg
http://img172.imageshack.us/img172/4946/page030280wm6ph7.gif
http://img172.imageshack.us/img172/2518/page031412ng9jm5.gif

I bardzo dobra strona z refkami - PEGI 18 ;)
http://www.characterdesigns.com/index.php?sitepage=photosets
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Pan Jan
  • Gość

Pan Jan
Gość

Prace 3D
#852 2009-10-16, 23:02(Ostatnia zmiana: 2009-10-16, 23:03)
http://ifotos.pl/img/reswsn.jpg

No bo nic sie tutaj nie dzieje, to cos daje.
 

Sroka8888

Sroka8888

Użytkownicy
posty60
Propsy6
  • Użytkownicy
Ja na razie fajnie mógłbyś pokazać oryginał tej gitary
Zauważyłem tylko jeden błąd tam koło tego wgłębienia jest coś nie do końca dobrze wymodelowane bo render to wychwycił.
 






Sroka8888

Sroka8888

Użytkownicy
posty60
Propsy6
  • Użytkownicy
Jakiego używasz rendera mental ray czy może vray czy standardowego czy innego
 





Pan Jan
  • Gość
Wirej
 

Sroka8888

Sroka8888

Użytkownicy
posty60
Propsy6
  • Użytkownicy

Sroka8888

Prace 3D
#857 2009-10-17, 15:19(Ostatnia zmiana: 2009-10-17, 15:27)
Ja ostatnio zrobiłem taki nóż:

Wiem że ta tekstura nie jest jakaś super i że trochę za bardzo porysowany ten nóż ale to moja pierwsza tekstura tak do prawie końca zrobiona zostało zrobić teksturę na boki.

Tu screen modelu:

Cały nóż z tex drewna:

Rozłożony:

Wersja Pierwsza:

Wersja 2:Końcowa


I jeszcze tekstury:Każdą robiłem osobną kiedyś postaram się złączyć je wszystkie do jednego



Drewno to:
Dif  Zwykła tekstura tylko pobawiłem się kontrastami i jasnością

A tu bump mapa ustawiłem na bardzo mało w material editor bo wolałem gładką powieszchnię z małymi wypustkami.


Tyle.
 





V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Tekstura, szczególnie ostrza, słaba.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Sroka jak już robisz hipoly to nie ma co się bawić w takie głupoty. Daj poprostu dwubarwną teksturę ostrza z jakaś drobną fakturą i w maxie poustawiaj te wszystkie materiały, połyski i inne rzeczy i będzie dobrze.
 


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry