Prace 3D 1136917 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1136917

Odpowiedzi 3194

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
dlaczego wy wogole nie teksturujecie swoich modeli ?
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
bo nie umieją?
 

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
Kyro trzeba umieć robić uvki w maxie :D  ja potrafię chociaż baaardzo tego nie lubię...
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
@Zdunek: uvki robić umiem, ale jak musisz każdy polygon ręcznie kształtować to nie jest takie hop siup. A jak na razie nie znalazłem w Maxie sposobu żeby tego uniknąć.

@Tom: a po co mamy teksturować modele, skoro i tak na nic się nam nie przydadzą? Co, mam teraz te wszystkie miecze pięknie oteksturować, tylko po to, żeby je tu pokazać?
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
tak kyro choćby po to a moze dla treningu, bo jak ani razu nie spróbujesz to nigdy ci nie wyjdzie.
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
Cytat: Kyroman link=topic=31.msg18593#msg18593 date=Jun 19 2008, 14:54\'
@Zdunek: uvki robić umiem, ale jak musisz każdy polygon ręcznie kształtować to nie jest takie hop siup. A jak na razie nie znalazłem w Maxie sposobu żeby tego uniknąć.

@Tom: a po co mamy teksturować modele, skoro i tak na nic się nam nie przydadzą? Co, mam teraz te wszystkie miecze pięknie oteksturować, tylko po to, żeby je tu pokazać?
Kyro w maxie 8(wzwyż) w unwarpie jest pelt mapping, fajna rzecz
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Pelt mapping jak pamiętam także nie rozwiązywał sytuacji.
http://img521.imageshack.us/img521/8839/uvoz2.png
Polygony się po prostu skalowały względem jednej osi (nienaturalnie zwężały lub rozszerzały) i trzeba było po kolei wszystko skalować, żeby jedno do drugiego pasowało. A to trwało kilka razy dłużej niż normalnie.
Ale teraz to już jest mało ważne. Ktoś chce te modele to mogę wrzucić, ale wrapować mi się ich po prostu nie chce. Nic z tego nie mam.

Jeszcze kilka:
http://img177.imageshack.us/my.php?image=mieczesv5.png
Te jak pamiętam są zwrapowane.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
No to żeś tu teraz Kyro zaimponował, mi osobiscie szczena opadła a Zdunek zaniemówił z wrażenia, inni prawdopodobnie zlali sie z podniecenia :D  XP

Kyro a nie mozesz uzyc tych broni do jakiejs swojej wlasnej pracy ?
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
do tego 3 od tyłu gdzieś chyba jeszcze mam teksture.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Prace 3D
#209 2008-06-19, 23:33(Ostatnia zmiana: 2008-06-20, 14:08)
Moja reakcja na post Toma była spontaniczna:


Nie wiedziałem że umie tak dowalić xD <- Że Tom umie tak dowalić :D
Ale już tak serio... to ten 3 od końca przypomina mi sword z AC. Miecze miłe dla oka, wykorzystaj je w modzie a nie udostępniasz :P

EDIT:
Zmieszanie Zdunka z błotem (choicaż to trochę dużo powidziane ;] ) nie miało być niczym śmiesznym xP


LEGENDA:
Czerwony - info for Kyro
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Dowalić? Aztek, nie bądź śmieszny. Ostatnio jak się cieszyłeś że "dowaliłeś Zdunkowi" to mi było żal takiego laicyzmu :D
Miecze (halabardy nie) robiłem według tej strony:
http://jodysamson.com/swords.htm
Chyba została nieco przebudowana, w każdym razie mam między innymi te:
http://jodysamson.com/images/swords/5-3-07...tre-cutlass.jpg
http://jodysamson.com/images/swords/6-1-06/jodys-recurve.jpg
http://jodysamson.com/images/swords/7-19-0...-ring-sabre.jpg (ten mi się najbardziej podoba)
http://jodysamson.com/images/swords/7-19-0...-broadsword.jpg
http://jodysamson.com/images/swords/11-29-...symmetrical.jpg
http://jodysamson.com/images/swords/6-1-06/short-leaf.jpg
http://jodysamson.com/images/swords/6-23-0...roadsword2a.jpg
I kilkanaście innych z archiwum.
Przyznacie, że zajebiste źródło świetnych konceptów :P
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A więc, Dark poprosił mnie o zrobienie trubuszu... a przynajmniej tak zrozumiałem xD Chodziło otóż o zrobienie renderu innej pracy na wzrór tryba Elvansa. Po prostu nie doczytałem, i zrobiłem tego sprzęta xD
Brak V-Ray z powodu braku V-Ray. Darka "sorram" za niedoczytanie ;)

http://www.imagic.pl/files/8688/Prace%203D/Rendery/tryb1.jpg

Elvans... nie wybiegaj mi tu z prawami autorskimi :)
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Kiedyś do pracy Elvansa się nie doczepiałem to i teraz sie nie doczepię. Ale z lenistwa. ;)
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kyro... przecież to właściwie klon :P
Tylko że z innym renderem gdyż nie mam v-ray :P
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Kyro bo u mnie nie ma się czego przyczepić... i temat zamknięty :P .

A was jak złapie to macie przerabane że tak perfidnie bez pytania kserujecie moją prace wy wy motłoch i tyle :P .
 

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
Wymodelowałem dziś w 1 godzinę model człowieka.
Bardzo mało polygonów. Modelowany w Wingsie :D
Głowa jest bardzo prowizoryczna, ale, jak co to umiem modelować głowy w wingsie (patrz avatar).
Wymodelowałem go by się nauczyć rogować i animować.

Żeby nie było, że nie ma tekstur to takie prowizoryczne kolory.



 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy

Tom

Prace 3D
#216 2008-06-26, 19:42(Ostatnia zmiana: 2008-06-26, 19:45)
No własnie cos nie za bardzo ci ta glowa wyszła (patrz avatar)

PS dlaczego kazdy z was usprawiedliwa sie tym ze robil to tylko pare minut lub godzine :D  żenada...
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
chmm.. to nie miało być usprawiedliwienie.
Po prostu podałem czas, bo wydaje mi sie, że godzina to dość dużo jak na taki prosty model.
Głowa wyszła tak jak chciałem, miałobyć widać, że jest głowa.
Specjalnie nie modelowałem: nosa, oczy itd...

Dzięki za krytykę :D
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
model nie jest zły, pokazał byś rendery w normalnej wielkości(a nie miniaturki) oraz siatkę...
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
Poly: 354
Siatka:
Siatka1
Siatka2
Siatka3
Siatka4

Render:
Render
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry