Prace 3D 1136992 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1136992

Odpowiedzi 3194

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Nawet ja potrafię lepiej więc się schowaj i nie wychylaj.
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Jak na gothica ujdzie za dużo poly
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Prace 3D
#1642 2011-03-16, 15:51(Ostatnia zmiana: 2011-03-16, 15:55)
Cytuj
Zjebane rób od nowa. Wzoruj się na siatce kogoś innego najlepiej.
Robiłem to jakiś czas temu .
Właśnie robie od nowa lepszy model.
Cytuj
Nawet ja potrafię lepiej więc się schowaj i nie wychylaj.
No cóż ,ty chyba w tym dłużej siedzisz. Ja od 1,5 -2  tygodni + nie używałem żadnego tutka do pierwszych prac.Dopiero teraz zacząłem oglądać/czytać :ayfkm:  

Cytuj
Jak na gothica ujdzie za dużo poly
Zrobi się od nowa ,może ujdzie  :ok:

Ale dziękuję wszystkim grafikom za krytykę .
Bardzo mi się przydaje. :ok:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
No cóż ,ty chyba w tym dłużej siedzisz. Ja od 1,5 -2  tygodni + nie używałem żadnego tutka do pierwszych prac.Dopiero teraz zacząłem

No cóż, ja w 3 dniu potrafilem wiecej niz wyciaganie i skalowanie poly :ok:
 

legomir

legomir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
  • Użytkownicy

legomir

Prace 3D
#1644 2011-03-16, 17:19(Ostatnia zmiana: 2011-03-16, 17:23)
Hmm... To nawet wystarczy jeśli wiesz jak to robić ;) Tak naprawdę wyciąganie, przesuwanie, skalowanie to główna sprawa tylko musisz załapać jak to robić, żeby uzyskać efekt... No i cięcie siatki, a potem tylko kolejne funkcje dochodzą... Poza tym WWZ ty już coś o grafice wiedziałeś 2D, bo 2d, ale jednak umiałeś się poruszać po programie tzn. na pewno nie dobrze ale wiedziałeś. A on jest zielony zupełnie... Chociaż poruszanie się po programie takim jak max jest cholernie denerwujące moim zdaniem. 0 gestów jak tak można wytrzymać :P
 
Si Legomir nobiscum, quis contra nos?

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Co tu ma do tego grafika 2D?
 

legomir

legomir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
  • Użytkownicy
Ehh... Jeśli znasz jeden program do grafiki to znasz trochę inne nie związane z nim... Pewny zasady są podobne, a poza tym miałeś już wyobrażenie jak to powinno wyglądać i nie wiem czy dobrze pamiętam ale poprawiałeś tekstury...
 
Si Legomir nobiscum, quis contra nos?

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
poprawiałeś tekstury...

Nic takiego nei slyszalem. Moze jak moddowalem gothica.
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Cedrik to wpierw użyj 'musku' potem się za coś bierz myśl patrz obserwuj badaj a nie napierdalaj na pałe
 

legomir

legomir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
  • Użytkownicy
To pewnie z Gorgonusem mi się pomyliłeś :P
 
Si Legomir nobiscum, quis contra nos?

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace 3D
#1650 2011-03-16, 17:56(Ostatnia zmiana: 2011-03-16, 18:00)

Model skonczyny (chyba). Teraz mapping, wypalanie AO i normalki ze sculptu i teksturing. 494 tri.
Siatka:
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Prace 3D
#1651 2011-03-16, 18:46(Ostatnia zmiana: 2011-03-16, 18:54)
Cytuj
Cedrik to wpierw użyj 'musku' potem się za coś bierz myśl patrz obserwuj badaj a nie napierdalaj na pałe
"Musk " to chyba ty masz  :ayfkm:  
Z reszta wziąłem sie za obserwacje et cetera po waszej krytyce.
Nie oglądałem wcześniej tutków ,bo zazwyczaj robia je n00by takie jak ja i wrzucaja to na youtube.
A max3d itp poznałem niedawno
Np Dracon polecił mi dobre tutki chyba anny celarek (btw dziena Dracon :ok:  )
Więc generalnie twój post był zbędny Elvans .
Wiem, że jak jest sie bossem koksem to fajnie opierdalać n00bów.
Ale przystopuj trochę.Chill

Co do modelu  WWZ to moim zdaniem ładnie wyszło  :ok:

Model wietrzyka: Przydało by mi sie do gothica ale pewnie  za duży pod względem (poly ,tris ,blabla) model.
Walne sobie go na pulpit :ok:
 

legomir

legomir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
  • Użytkownicy

legomir

Prace 3D
#1652 2011-03-16, 19:40(Ostatnia zmiana: 2011-03-16, 19:41)


Wysculptowane w 3 minuty byle jaką teksturą i bez dużej zabawy narzędziem od deformacji... Jednak drewno da się sculptować :P
 
Si Legomir nobiscum, quis contra nos?

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Po cholere sculptowac drewno?
 

legomir

legomir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
  • Użytkownicy

legomir

Prace 3D
#1654 2011-03-16, 20:10(Ostatnia zmiana: 2011-03-16, 20:15)
Po to, że ja zrobię to szybciej(jakieś 3 minuty to robiłem i jeszcze miałem mały problem, bo zmieniły się skale intensywności i kilka razy musiałem cofać) ;) I mam idealnie dopasowane to tekstury :P

Zresztą jak ktoś powiedział sculpt zawsze jest lepszy od heighmap :P

Cytuj
efekt z highpoly nie ma prawa rownac sie z wysculptowanym elementem.
 
Si Legomir nobiscum, quis contra nos?

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace 3D
#1655 2011-03-16, 20:25(Ostatnia zmiana: 2011-03-16, 20:30)
Bo to prawda, ale sculptowanie drewna jest niekonieczne. Wlasnie widac twoj sculpt w 3 minuty bo jest slaby.
Drewno trzeba umiec sculptowac, a nie nalozyc chamsko 1 brusha i juz.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
0 gestów jak tak można wytrzymać :P
Rozjaśnij proszę.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

legomir

legomir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
  • Użytkownicy
Zrobiłem tak naprawdę byle co z byle czego w byle czasie oczekiwanie nie-byle-czego jest dziwne...
 
Si Legomir nobiscum, quis contra nos?

legomir

legomir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
  • Użytkownicy

legomir

Prace 3D
#1658 2011-03-17, 07:44(Ostatnia zmiana: 2011-03-17, 07:50)
Gesty:
W May'i masz różne menu podręczne wywoływane bądź z samej myszki, bądź myszka+klawisz i tak np. jak chce zrobić bryłę to nie wchodzę w Creative -> Polygons -> Cylinder czy w odpowiedni modyfikator tylko Shift+PPM+ruch w lewo wprawdzie wywołuje się menu, ale robi się to tak szybko, że go nie widać tylko program jakoś to odczytuje po pozycji kursora. Załóżmy, że chcę zrobić extude, więc PPM+dół zaznaczam face i Shift+dół i mam extude jak się nauczysz pozycji to masz system gestów umożliwiający bardzo szybkie przełączanie się między opcjami. Oprócz takich przykładów np. bardzo fajnie można zmienić pivota przy Move, Scale, Rotate naciskam w,e,r(skróty w kolejności jak poprzednio)+PPM i zmieniam Pivota ruchem myszki.
 
Si Legomir nobiscum, quis contra nos?

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Nie chodziło mi o to, co to są gesty, tylko dlaczego uważasz, że w Maxie ich nie ma.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain


0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry