Prace 3D 1140729 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1140729

Odpowiedzi 3194

legomir

legomir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
  • Użytkownicy
Ikonka czytaj mały modelik do M&B na mape strategiczną ;)
 
Si Legomir nobiscum, quis contra nos?

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Ikonki w M&B na mapie strategicznej wyglądają mniej więcej tak:
http://i69.photobucket.com/albums/i42/ConstantA/Mount%20and%20Blade/Rus%2013%20century/font_2.jpg
http://mthec.files.wordpress.com/2009/04/mbwm23.jpg

Założenie jest takie, by zrobić coś low poly (nie tak jak na powyższych, nieco bardziej złożone), jak powiedział Rybopiotr - do 2000 trisów, tak, żeby coś faktycznie wyglądało jak wioska albo zamek.

Bonus:
http://img225.imageshack.us/img225/8269/village6ix.jpg :ayfkm:
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Można dać nawet 10 k ale to ma być w miarę prosta ikonka a nie niewiadomo co.
Róbcie już temat bo się doczekać nie mogę
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
aha czyli jednak temat zawęża sie do jakiejś syfiastej ikonki ? i znowu z limitami? :/
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Cytat: Tom link=topic=31.msg130053#msg130053#msg130053#msg130053 date=1294784934
aha czyli jednak temat zawęża sie do jakiejś syfiastej ikonki ? i znowu z limitami? :/
Tak, spierdalaj.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
Ej mistrzu gdyby nie twoj jebany pies na schodach byłbym twoim Ojcem więc z szacunkiem śmieciu
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Slaby punch.
1:0 dla kurdemana
 

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy

Tom

Prace 3D
#1327 2011-01-11, 23:38(Ostatnia zmiana: 2011-01-11, 23:44)
on za to uderzył jak paralita

A wyrazic włąsne zdanie mam prawo a chujmana nie lubie od 5 lat jak jestem na forum
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Kurdeman wjechal jak bentlej a ty jak polonez :lol2:  i spinasz sie jak cipka
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Prace 3D
#1329 2011-01-11, 23:40(Ostatnia zmiana: 2011-01-11, 23:46)
Cytuj
A wyrazic włąsne zdanie mam prawo
Popieram.

Mnie jakoś argument "spierdalaj, bo tak" nie przekonuje.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy

Tom

Prace 3D
#1330 2011-01-11, 23:41(Ostatnia zmiana: 2011-01-11, 23:42)
gdybys kiedys poruchal wiedziałbys ze cipka sie nie spina, a po za tym to po co sie wtracasz. Wiec nie atakuj jak nie ma sensu. Ja nikogo nei atakuje tylko wyrazam własne zdanie
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Bo od tego jest forum
 

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
;))
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Czasem zachowujecie się jak jebany plebs xd
 

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
Jak ktos ci wyjezdza ze słowami 'Tak spierdalaj' to jak to potraktowac? i jeszcze jakies dziecko mowi 1:0 dla Kyro poprostu znikąd ? Będe komentował co mi sie podoba bo od tego chyba jest forum. On ma prawo powiedziec co chce a ja to skomentować lecz nie atakując. Ja mam inne poglądy a jemu sie to nie podoba. Serwuje jakies smieciowe teorie a osoby ktore nie maja o wielu rzeczach pojęcia podporządkowują sie pod to. Ja mam odmienne zdanie co do liczenia polygonów i będe to wyrazał a wkraczam na jego terytorium ktore zrobił sobie w tym dziale nic tak naprawde nie umiejąc.
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Tak jak obiecałem na SB, postaram się napisać, co mi na sercu leży, i przedłożyć nieco jaśniej, co miałem na myśli pisząc "tak, spierdalaj".

Paru ludzi (i nie mówię tutaj wyłącznie o Tomie, bo ostatnio taki głos pojawił się także ze strony Make My Day) narzeka co chwilę na to, że tematy Bitew są ograniczone, że nie dają żadnego pola do popisu, że są uwsteczniające i tak dalej, i tak dalej. W mojej opinii jednak, opartej na obserwacjach poprzednich Bitew, takie ograniczenia, tj. ustalenie ścisłej tematyki oraz wymagań, wychodzi tym Bitwom wyłącznie na dobre. Co prawda do każdej Bitwy można się przyczepić, a poziom wykonania prac pozostawia często wiele do życzenia, jednakże nie jest to już w żaden sposób związane z tematem i zasadami Bitwy.

Konkretne ustalenia są jednak według mnie dobrym sprawdzianem dla grafików: mają zmieścić się w 500 trisach - jeśli chcą robić rozbudowany model, muszą kombinować. Muszą zrobić teksturę i zmieścić się na mapie określonej wielkości - muszą kombinować z mapowaniem i wykorzystaniem pikseli. W ten sposób szkolą się umiejętności przydatne czy to przy tworzeniu modów, czy - mam nadzieję, że przynajmniej w niektórych przypadkach - także w przyszłej pracy zawodowej. Niestety "zrobienie dowolnego budynku z dowolnego okresu z dowolnymi teksturami" nie stawia przed uczestnikiem żadnych wymagań i oprócz przesuwania vertexów także niczego specjalnego go nie uczy. Taka tematyka nie daje również możliwości porównania prac czy to przez samych uczestników, czy to przez głosujących. Co z tego, że zrobię zajebistą chatkę neolityczną? Raczej nie będzie ona mogła stawać w szranki z futurystycznym pałacem, wykorzystującym sto razy więcej trójkątów i kilka razy więcej tekstur.

Wprowadzenie wymagania na określone rodzaje map czy innych efektów to także plus. Jeśli ich nie ma, uczestnik bardzo często może stwierdzić, że "co ja się będę starał, skoro i tak nie trzeba". Jeśli są, to zdarza się, że uczestnicy uczą się danej rzeczy właśnie na potrzeby Bitwy i ta wiedza im zostaje, do wykorzystania w przyszłości przy innych projektach. Chociażby w przypadku ostatniej Bitwy z instrumentami muzycznymi, pamiętam że co najmniej jedna osoba (KZW?) wspominała, że robi coś po raz pierwszy. Ja także wielu rzeczy, chociażby takich jak wypalanie czy rysowanie map uczyłem się na bieżąco podczas Bitwy.

No i wreszcie odnośnie tej nieszczęsnej ikonki: jak już wspomniałem, pomysłodawcą nie jestem ja, ale Thoro, który dzień wcześniej stwierdził na GG, że "byłby to dobry temat na Bitwę". Załóżmy więc, że jest chętny. Ja także jestem chętny i mam na to zajawkę. W powyższych postach widzimy także chęć wyrażoną przez dwóch modderów M&B, którym model zrobiony na potrzeby Bitwy przydałby się przy ich własnych projektach. Zakładam, że jeszcze parę osób by się znalazło. Plusem takiej Bitwy jest to, że wiemy co robimy, jakie mamy ograniczenia, co chcemy osiągnąć, a jednocześnie musimy kombinować, by uzyskać jak najlepszy efekt. Jest także sporo technik, których przy okazji można się nauczyć, a które trudno byłoby wsadzić w jakikolwiek inny temat. Plusem jest także możliwość łatwego porównania prac oraz zobaczenia bezpośredniego efektu w grze.

I to tyle z mojej strony. Mam nadzieję, że jasno przedłożyłem to, co dało się streścić w dwóch słowach.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Prace 3D
#1336 2011-01-12, 06:00(Ostatnia zmiana: 2011-01-12, 06:06)
Cytat: Tom link=topic=31.msg130072#msg130072#msg130072#msg130072 date=1294786365
jeszcze jakies dziecko mowi 1:0 dla Kyro poprostu znikąd ?
No to się sytuacja odwróciła bo jest 3:1 dla Toma. Nie rozumiem co znaczy spierdalaj, ani tym bardziej dlaczego robienie jakiejś ikonki miałoby być fajne, ani dlaczego powinno się sztywno trzymać ograniczeń kiedy te powoli znikają. Ikona 2000? Ja chatki do gothica robię 2500.

@up: To już chyba rozumiem.

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
To ja teraz streszczę cos w paru słowach: zabawa w pomysły, koncepcje nie pasuje do sformułowania: 'bo ktos sobie tak założył i tak mamy robic'. Limity mozna ustalac na poważniejsze konkursy z bardziej zaawansowanymi ludźmi. To forum jak i konkursy pasują bardziej pod zabawe niż pod poważne konkursy gdzie do zgarniecia jest jakas nagroda. Zabawa bez limitów pomoże więcej sie nauczyć, niż ograniczania, które są zupełnie nie potrzebne. Wieksze pole do popisu = więcej pomysłów, wiecej prac, więsza frajda, więcej rzeczy do sprobowania i eksperymentowania. Nie martwienie sie tym ze projekt nie zostanie akceptowany bo ma o pare trisów wiecej niz powinien. To jest moje zdanie ale to nie znaczy ze nie szanuje zdań innych.
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Akurat ten temat ma duże pole do popisu.Co do poly to lepiej już dać 2k.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
Robcie co chcecie, zreszta, co mnie to obchodzi ;p
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar


0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry